return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
שוליית המכשף 3 SIMON ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
nesher
דיברנו על הקטע הזה של קוואסטים והמוות שלהם באיזה טר'ד , אני בטוח בזה
בכל מקרה, זה לפי דעתי הז'אנר הכי יפה, וחבל שהם מתו
הם מתו בגלל ההתפתחות הטכנולוגית , והעובדה שמשקיעים היום יותר בגרפיקה מאשר בעלילה, מישהו אמר פה באמת שהרסו את זה עם ה
3D
צודק, חוץ מהדוגמא של מאנקי , יש את הדוגמא היותר טובה בהרבה
של הקוואסט הכי טוב ומצליח אי פעם , Leisure Suit Larry
1 2 3 5 6 7
איזה משחקים חיותתתתתת
ב8, הבן-אדם ניסה לעשות תלת מימד, יצא כל-כך מגעיל ,
Sierra
פיטרו אותו
אני ראיתי את הפריוויו, באמת גועל נפש, אבל חבל שככה נגמרה הסדרה
דרך-אגב, אתם יודעים שאין 4, כבר היה משחק כזה, הכל היה מוכן , ואז (הייתה שריפה (זאת השמועה
והרסה כל זכר למשחק הזה, אז דילגו עליו ועשו את 5
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by DjChook
מההההההההההההההההההה

THE DAY OF THE TENITICLE

זה המשחק הקווסט הכי טוב שיוצר איי פעם

ככ גאוני !!!



חחחחחחחחח
אני לא מאמין, בדיוק כשהתחלתי לקרוא את הטרד חשבתי על זה
הקווסט הכי טוב שאי פעם שיחקתי בו
ועוד יש לי את הדיסק המקורי...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nesher
דיברנו על הקטע הזה של קוואסטים והמוות שלהם באיזה טר'ד , אני בטוח בזה
בכל מקרה, זה לפי דעתי הז'אנר הכי יפה, וחבל שהם מתו
הם מתו בגלל ההתפתחות הטכנולוגית , והעובדה שמשקיעים היום יותר בגרפיקה מאשר בעלילה, מישהו אמר פה באמת שהרסו את זה עם ה
3D
צודק, חוץ מהדוגמא של מאנקי , יש את הדוגמא היותר טובה בהרבה
של הקוואסט הכי טוב ומצליח אי פעם , Leisure Suit Larry
1 2 3 5 6 7
איזה משחקים חיותתתתתת
ב8, הבן-אדם ניסה לעשות תלת מימד, יצא כל-כך מגעיל ,
Sierra
פיטרו אותו
אני ראיתי את הפריוויו, באמת גועל נפש, אבל חבל שככה נגמרה הסדרה
דרך-אגב, אתם יודעים שאין 4, כבר היה משחק כזה, הכל היה מוכן , ואז (הייתה שריפה (זאת השמועה
והרסה כל זכר למשחק הזה, אז דילגו עליו ועשו את 5


יש איזה קטע בלארי 7 שרואים את לארי 5 או משהו
על הפנים
רק 7 עם הגרפיקה והכל אוכל את כולם!!
yeah baby!! tu tu tu tu tu tu hey tu du tu tu tu tu hey tu du tu tu tu tu
MasterP
יווו אחים שלי קווסטים הז'אנר הכי טוב שנעלם
(ולפי דעתי עוד יחזור בגדול בעתיד שימאס כבר מהמשחקים הכ"כ דומים שיוצאים היום)

בכל אופן
DAY OF THE TENTACLE 2
המשחק הכי טוב ששיחקתי שצובעים את התפוחים על העץ
אין אין על המשחק מישהו רוצה לשלוח לי אותו אמן סלע איזה משחק קורע

שימו לקווסטים יש הרבה לא מוכרים וממש ממש טובים
THE DIG
יש לי אותו מקורי איזה משחק מדהים
ROGER WILCO
גם כן קווסטים אדירים
MONKEY ISLAND (1-3)
ווואוווווווו הראשון הכי אהבתי עם הקרב חרבות שאתה צריך להביא משפטים כדי לנצח ווואי איזה שוס אני מת
וכמובן
האורגים
וואיי ואויי וואי אין מילים איזה קווסט ענק בזמנו
Larry Lesisure Suit
כמו שדרורי ציטט שקרע אותי
OMG!!!!!! I DIE
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

בקיצר אנשים קווסטים דבר ענק
אבל אין על
FINAL FANTASY
(בעיקר 7 יש לי אותו מקורי אם מישהו רוצה מהקופסא)
איזה משחקים

עזבו אותכם מסיימון בעעעעעעעעעעעעעעעעע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
עזבו אותכם מסיימון בעעעעעעעעעעעעעעעעע


ראסמי
אבל תקשיבו... אני לא צוחק איתכם...
הפנתר הורוד - משימה בינלאומית זה בנזונה משחק!!
בטח אתם חושבים זה בציניות אני אומר אבל ממש לא
לפני כמה שנים הייתי משחק בזה... יש שם קטעים מצחיקים סוף!!
הייתי משחק עם חבר שלי והיינו נקרעים על המחשב
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by MasterP

בקיצר אנשים קווסטים דבר ענק
אבל אין על
FINAL FANTASY
(בעיקר 7 יש לי אותו מקורי אם מישהו רוצה מהקופסא)
איזה משחקים

עזבו אותכם מסיימון בעעעעעעעעעעעעעעעעע


צודק אחי...
RPG
זה הסגנון הטוב ביותר של המשחקים
(Final fantasy, diablo, might & megic, wizardry, everquest)
באסה רק שהם התחילו להוציא את הפיינל פנטאסי החל מ 8 רק לפליי סטיישן
הרבה יותר כיף לשחק את זה במחשב.
NyKoN
quote:
Originally posted by MasterP
MONKEY ISLAND (1-3)
ווואוווווווו הראשון הכי אהבתי עם הקרב חרבות שאתה צריך להביא משפטים כדי לנצח ווואי איזה שוס אני מת



זה היה השלישי..
ואותו הכיייי אהבתי! הרביעי כבר היה מממממממש חרא כי הוא תלת מימדי.. לא המשכתי לשחק בו אפילו

אבל איייייייייייין בעולם על השלישי!! יוווווווו כמה אהבתיאותו!! זה היה קטלנייייי
luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper
אף פעם לא שיחקתי בסימון אבל אני זוכר שלמישהו שאני מכיר יש תמישחק על דיסק כאילו את 3 אני יברר וידבר איתך מורן
ד"א תחבר כבר לאי סי קיו!!!!! מממ



אאאאאאאהההההההה
אחי אתה רציני ??????????

אני ישלם לו !!!
נסה להשיג לי אתה חיייייייב !!!

יש מצב ?
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
אאאאאאאהההההההה
אחי אתה רציני ??????????

אני ישלם לו !!!
נסה להשיג לי אתה חיייייייב !!!

יש מצב ?


ילד יש לי את זה

אני רק צריך לחפש
אני זוכר ראיתי את הדיסקים
אבל יכול להיות זרקתי


אבל נראה לי יש לי את זה

EDIT:
יש לי את זה
זה היה במדף
קצת שרוט

ונזכרתי למה הפסקתי לשחק
כי לא עבד יותר.......בעעעעעעעע
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ילד יש לי את זה

אני רק צריך לחפש
אני זוכר ראיתי את הדיסקים
אבל יכול להיות זרקתי


אבל נראה לי יש לי את זה

EDIT:
יש לי את זה
זה היה במדף
קצת שרוט

ונזכרתי למה הפסקתי לשחק
כי לא עבד יותר.......בעעעעעעעע


נו מה אתה עושה צחוק ???
אתה יכול להשיג לי או לא ?
:(

DjChook
הממממ יומו של הטנטיקל 2 ... המממ

אני לא ממש זוכר כבר


בכל מקרה,

אתם מערבבים ב
RPG

יותר מדי תת-ז'נרים שהם עולם ומלואו

נגיד מאד אהבתי את דיאבלו, אבל למשל

MIGHT & MAGIC

מגעיל בטירוף

וגם ICEWIND 2
אני חושב

מוש פיקסס לי שני דיסקים.. צרבתי..

למחרת מצאתי איזה חבר שחיפש את זה לזרוק עליו את הדיסקים :)

הסגנון השולט הוא אסטרטגית זמן אמת

מאז
Warcraft II
C&c
KkNd

וההמשכים..

לא כ"כ אהבתי את המעבר לתלת מימד כי זה הוסיף עוד פן למשחק שאף אחד לא באמת חיפש...

גם שיחקתי הרבה
TOTAL ANNIHILATION
ו... יוווו אני לא זוכר איך קוראים לזה

אהה
DARK REIGN
נראה לי משהו כזה, משחק אסטרטגיה ממש מורכב כאילו היה לך אופציות להגדיר יותר מדי שטויות

ד"א, כל הנאמר לעיל פלוס החידושים יעני

C&c - red alert / tiberien sun
Starcratf - BEST STARTEGY GAME EVER
תכנית קניתי אותו פעמיים, אל תשאלו :)

כל אלה ק-נ-י-ת-י

אני לא מבין עכשיו למה חחח
עכשיו יש מוש :)
nesher
מישהו פה שיחק פעם
The Longest Journey!!!
ודרך אגב
The Dig
באמת אחד הקוואסטים הכי יפים איי פעם , אם לא היפה ביותר
מ-ד-ה-י-ם
ומרגש, אני זוכר שכמעט בכיתי שם בכמה קטעים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement