|
איגוד הקלאב טראנס
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
תאמת אחים שלי אין לי כותרת מתאימה לט'רד הזה
שמעו אני אמנם עוד מעט בן 20 אבל עדיין יש לי חלומות של בן שנתיים
אבל אני רוצה לשתף אותכם בחלום אחד החלום הכי גדול שלי
אני רוצה להפוך את זה מחלום פרטי שלי לחזון של הפורום הזה ואני מאמין שהרבה יסכימו איתי במיוחד לאור משכתבתם בטרדים אחרים
אני חולם שיום אחד אם אני יעבוד מספיק אחרי אוניברסיטה והכל או שאני יזכה בטוטו/לוטו אני יבנה מועדון קטן
ממש לא מועדון גדול משהו שיהיה בסיס/התחלה
המועדון הזה ינגן בעיקר קלאב-טראנס (בניגוד לתרבות הדאנס/אמטיוי/ראפ/יודית רביץ של היום) המועדון הזה לפי החזון שלי יתחיל בקטן יצבור כח ויאפשר ע"י הצלחה נאה בניה של מתחם גדול יותר
אני יודע שזה רק חלום
אבל אם לעם מסוים מותר לחלום שמדינה שלמה תהיה שלו והוא יחזיר את כל תושביו למדינה הזאת ויעיף מהמדינה הזאת את תושביה ועם זה בדרך לחלום עושה פגועים פצוצים ומשלא יהיה ועדיין העולם תומך בו אז גם לנו מותר לחלום
בלי פיגועים בלי בלאגן ובלי תמיכה עולמית
רק החזון הקטן הזה שלנו שאולי יום אחד נוכל ביחד להפוך אותו למציאות |
|
|
| oDrori |
| סבבה אחי הרעיון עלה פה פה ושם, אם אתה מגשים אותו אני סוגד לך!!!!!!! |
|
|
| eXeTik |
יוווו.... קראת אותי עם הזכיה בלוטו
גם אני דבר ראשון שאני עושה כשאני זוכה זה לפתוח מועדון
עכשיו רק נשאר.... לזכות בלוטו :/ |
|
|
| KosmiK-G8 |
לא אמרתי שאני מגשים אותו אחי
אבל אם תהיה לי הזדמנות אני ילחם על החלום הזה |
|
|
| luckystrike |
I HAVE A DREAM !!!
מוכר לי מאיזה נאום ;)
בכל אופן - כבר העלנו כמה פעמים שנארגן מסיבה
כזאת רק בלי הקטע של הלוטו
...
מתי כבר זה ייצא לפועל אלוהים יודע ... |
|
|
| clubber@work |
גם אני וחבר שלי תמיד חלמנו לפתוח מועדון תותח ברמה
של המועדונים באיביזה...
אבל זה נשאר חלום כי צריך ים כסף..
בקשר ללהרים מסיבה לחברי בפורום זה דווקא נשמע טוב וממש אפשרי
- אפשר לסגור מועדון באזור השרון ולעשות שם... |
|
|
| Hell_Copter |
יאללה אחי לך על זה
אני מציע שכל טראנס אדיקט יתרום שקל חדש אחד להתגשמות החלום |
|
|
| s0undw4v3 |
יש בעיונת.
ערסים.
אתה מדבר על תרבות ועל משהו שיכול להיות דבר פצצה! אבל יש תמיד את אלה - הישראלים, היהודים שגרים כמוך בארץ שבאים למסיבה בשביל להרוס לאחרים את המסיבה.
הייתי באולטראסאונד כשסוף סוף היה לשמיניסטים... איזה גועל נפש
אין בדיקת תעודות זהות (נכנסו בני 30) אין סלקציה.
כולם שם בלי יוצא מן הכלל היו ערסים או ערבים מגעילים תתחת שרק חיפשו להיכנס, מהר, ולהעיף אותך הצידה אם אפשר.
פשוט באסה של מסיבה. אני מצטער שנכנסתי בכלל.
בסוף הסתבר שזאת לא הפקה של המועדון שעוד לא עשה מסיבות למתחת ל-18 עדיין.
יצא לי גם להיות במסיבה של 23+... בכניסה לא היו בכלל ערסים! ואיזה בדיקות בטחוניות! אחלה!
מסקנה? לא קל לנהל מועדון לגילאים שלנו.
פשוט באירופה יש חינוך אירופאי משובח. שם אנשים לא יחפשו מכות בתוך מועדון.
באירופה - הולכים למועדון כדי להנות! ורוב החברה בפנים לא יתנו לאיזה מפגר אחד שעושה שטויות להרוס להם ופשוט יתעלמו במקום להוציא סכין או להוריד כאפות ולאיים. |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח
חלום......
זכייה בלוטו/טוטו
זה עצוב לקוות שזה מה שיגרום לך להיות עשיר.......
תצליח בחיים במקום לקוות לנס |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח
חלום......
זכייה בלוטו/טוטו
זה עצוב לקוות שזה מה שיגרום לך להיות עשיר.......
תצליח בחיים במקום לקוות לנס |
סליחה באמת שלא כולם נולדים לתוך בוחטה של כסף כמוך!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סליחה באמת שלא כולם נולדים לתוך בוחטה של כסף כמוך!! |
Hear that? That's the sound of a match lighting...
סאונדוויב, מסכים איתך... אין מה לעשות, בישראל תמצא ישראלים. אני עדיין סבור שאפשר בכל זאת... אני מכיר גם קהל טוב בארץ, אנשים שאם תתן להם מסיבה טובה באוירה נכונה לא יהיה להם בעיה לרקוד כל הערב בהרבה כיף ושמחה גם אם לא תנגן להיטים בשיט (ואני מדבר על וואלהאלה, סאונד אוף גודביי ועוד מלא דברים מהאיכות הגבוהה ביותר... מסיבת חוף געש אם אתם שואלים
:))
כל מקרה, בחזרה לקטע של לארגן מסיבה שלנו, באמת צריך פול כסף, מוזר ליח שאף מפיק מסיבות כזה הוא לא טראנסאדדיקט, אני מניח שזה בגלל שהם אנשים ויתר "המוניים" \ מסחריים שזה לא ממש האופי כאן... |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
יש בעיונת.
ערסים.
-----
פשוט באירופה יש חינוך אירופאי משובח. שם אנשים לא יחפשו מכות בתוך מועדון.
באירופה - הולכים למועדון כדי להנות! ורוב החברה בפנים לא יתנו לאיזה מפגר אחד שעושה שטויות להרוס להם ופשוט יתעלמו במקום להוציא סכין או להוריד כאפות ולאיים. |
אם באמת תהיה מסיבה של חברי טראנסאדיקט, אז אפשר לעשות את זה מסיבת מוזמנים או משהו....ככה שהבעיה של הערסים תצטמצם...
ותאמין לי
גם בחו"ל יש בלאגניסטים...
לא חסר... |
|
|
|
|