return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
!___meeting__qlimax___! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Akira
ik heb zo'n vermoeden dat meer dan de helft het vergeet en gewoon keihard aan het stampen is :D:D:D
Remy D
Ik vergeet het niet hoor:), ik ga om 1 uur naar boven en zijn jullie er niet ga ik op het balkon staan stampen totdat jullie er zijn:D:D:D:D:D.
Henkie_henk
~temp sticky thread~
Miss Proximus
hé Henkie wat bedoel je? :confused:
!_PeTrUs_!
t/m 2 juni hoop ik
!_PeTrUs_!
ha ha LOL:D :D :D
Blik
een week ja denk ik, moet er natuurlijk wel wat meer leven in komen

kom op mensen, meeting at Qlimax, wie, wat, waar, wanneer........
!_PeTrUs_!

  • Waar: Heineken Music Hall
  • Wanneer: 02-06-2001
  • Hoelaat: 01:30 uur
  • Waar in HMH: Tribune 2e verdieping dan rechtsboven in de hoek
  • Waarom: Is leuk
  • Wie: !_PeTrUs_!, Miss Proximus, ...
Blik
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

  • Waar: Heineken Music Hall
  • Wanneer: 02-06-2001
  • Hoelaat: 01:30 uur
  • Waar in HMH: Tribune 2e verdieping dan rechtsboven in de hoek
  • Waarom: Is leuk


als laatste:

  • wie
Bellie
Hmmz ben hard aan het nadenken.Miss Proximus is al hard bezig me aan het overhalen :D (naughty girl ;) )

Maar ik denk toch wel dat ik het mn rotte kop weer vergeet.

ik kijk wel.......

GREETZ!!

!_PeTrUs_!

  • Waar: Heineken Music Hall
  • Wanneer: 02-06-2001
  • Hoelaat: 01:30 uur
  • Waar in HMH: Tribune 2e verdieping dan rechtsboven in de hoek
  • Waarom: Is leuk
  • Wie: !_PeTrUs_!, Miss Proximus, Remy D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Bellie
Hmmz ben hard aan het nadenken.Miss Proximus is al hard bezig me aan het overhalen :D (naughty girl ;) )

Maar ik denk toch wel dat ik het mn rotte kop weer vergeet.

ik kijk wel.......

GREETZ!!


Ja dat had ik bij Qontact ook, straal vergeten, zal nu ook wel zo zijn, dus we xullen xien
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement