|
!___meeting__qlimax___! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| ik heb zo'n vermoeden dat meer dan de helft het vergeet en gewoon keihard aan het stampen is :D:D:D |
|
|
| Remy D |
| Ik vergeet het niet hoor:), ik ga om 1 uur naar boven en zijn jullie er niet ga ik op het balkon staan stampen totdat jullie er zijn:D:D:D:D:D. |
|
|
| Henkie_henk |
| ~temp sticky thread~ |
|
|
| Miss Proximus |
| hé Henkie wat bedoel je? :confused: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| t/m 2 juni hoop ik |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| ha ha LOL:D :D :D |
|
|
| Blik |
een week ja denk ik, moet er natuurlijk wel wat meer leven in komen
kom op mensen, meeting at Qlimax, wie, wat, waar, wanneer........ |
|
|
| !_PeTrUs_! |
- Waar: Heineken Music Hall
- Wanneer: 02-06-2001
- Hoelaat: 01:30 uur
- Waar in HMH: Tribune 2e verdieping dan rechtsboven in de hoek
- Waarom: Is leuk
- Wie: !_PeTrUs_!, Miss Proximus, ...
|
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
- Waar: Heineken Music Hall
- Wanneer: 02-06-2001
- Hoelaat: 01:30 uur
- Waar in HMH: Tribune 2e verdieping dan rechtsboven in de hoek
- Waarom: Is leuk
|
als laatste: |
|
|
| Bellie |
Hmmz ben hard aan het nadenken.Miss Proximus is al hard bezig me aan het overhalen :D (naughty girl ;) )
Maar ik denk toch wel dat ik het mn rotte kop weer vergeet.
ik kijk wel.......
GREETZ!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
- Waar: Heineken Music Hall
- Wanneer: 02-06-2001
- Hoelaat: 01:30 uur
- Waar in HMH: Tribune 2e verdieping dan rechtsboven in de hoek
- Waarom: Is leuk
- Wie: !_PeTrUs_!, Miss Proximus, Remy D
|
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Bellie
Hmmz ben hard aan het nadenken.Miss Proximus is al hard bezig me aan het overhalen :D (naughty girl ;) )
Maar ik denk toch wel dat ik het mn rotte kop weer vergeet.
ik kijk wel.......
GREETZ!! |
Ja dat had ik bij Qontact ook, straal vergeten, zal nu ook wel zo zijn, dus we xullen xien |
|
|
|
|