|
!___meeting__qlimax___! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
ik bedoel idd dat deze thread max sticky is tot de 2e..
als er (te) veel gezijk komt.. dan eerder unstickyen.. maar opzich ist niet zo erg toch? :D |
|
|
| Rudy |
| YO misschien ben ik er ook bij, waarschijnlijk niet! |
|
|
| Miss Proximus |
ben ik dan de enige die helder kan nadenken met een beetje dope op??? *thinks: losers haha* :p
ennu Bellie wel komen kunne we daarna ff strunen hahaha |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ennu Bellie wel komen kunne we daarna ff strunen hahaha |
Hahahaha strunen...;).Ik zie het daar wel.Ik kan nu wel zeggen dat ik kom maar ik weet toch wel dat als ik vet uit mn dak ben dat ik het vergeet.En al helaal als MAURO PICOTTO op dat moment bezig is dan gaan ik niet weg daar :D.
En als iedereen op de dag zelf effe aangeeft wat ie aan gaat doen.Maakt het allemaal weer stukken makkelijker elkaar te spotten :)
GREETZ!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Weet iemand de tijden trouwens, Ik weet wel dat Marco V van 02:30 uur t/m 04:00 uur draait... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Trouwens ook leuk voor een Threadje... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Bellie
En als iedereen op de dag zelf effe aangeeft wat ie aan gaat doen.Maakt het allemaal weer stukken makkelijker elkaar te spotten :)
|
Dat is een goed plan.. :)
En miss, ik denk ook altijd nog wel vrij helder :) dus ik vergeet het niet denk ik. :) |
|
|
| Miss Proximus |
| ik trek aan....een voorbindlul hahahahaaaa! roflmao ;) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik trek aan....een voorbindlul hahahahaaaa! roflmao ;) |
Jaaaa lekker.Dan neem ik de pot vaseline wel mee. :D :D
GREETZ!!! |
|
|
| Miss Proximus |
| :D ...en de poppers niet te vergeten.... :p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
:D ...en de poppers niet te vergeten.... :p |
Dat heb ik al ingeslagen maar dan wel voor andere doeleindes. hehe :p |
|
|
|
|