|
!___meeting__qlimax___! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| is dat die serie op net5? if so....veeeeeet cool! grappig hè? :D |
|
|
| michiel |
ja echt de leukste serie is dat
en het sluit zo mooi op elkaar aan
als 3r rock is afgelopen begint newsradio precies
echt een uurtje dikke vette lol.....lol :p
maar dat is dan ook meteen het enige wat ik op tv kijk ongeveer
later....prox
michiel |
|
|
| michiel |
zo, dan maak ik hier maar meteen ff mn 400ste post
ff kijken hoe ik mezelf zal gaan noemen
laterrrrr
michiel |
|
|
| Miss Proximus |
| na jah...dan heb je daarna op Urine (Yorin) The Fresh Prince....Carlton is echt da bomb! kon ik maar zo dansen!!!!! ennu....de leukste comedy van Nederland "goeie tijden" lolz...wat een mop! |
|
|
| Remy D |
Ik ben toch meer voor Seinfeld, Friends en The Simpsons. :D:D:D
Homer is mijn man. :D |
|
|
| Miss Proximus |
| haha, van Qlimax thread naar Comedy thread! rofl :D |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
de leukste comedy van Nederland "goeie tijden" lolz...wat een mop! |
dat is nog leuk ook ja!
ik heb examen gehad dus moest elke dag om 9 uur op en dan keek ik om half tien met mn ontbijtje 2 weken lang naar gtst en het was goed uit te houden...josta!! echt waar
ik weet nu eindelijk wie ludo is en janine en charlie en stefano enzo
later
michiel |
|
|
| Miss Proximus |
| haha..ik kijk t eens in de week ofzo..vooral het slot op vrijdag is errug grappig! die gezichten ook die ze trekken! rofl :D |
|
|
| Bellie |
anywayz...NOG MAAR 1 DAG!!!!
YIPPEEEEEEEE
GREETZ!! |
|
|
| Remy D |
Roos is een engel. whehe kijk soms mee met de koffie bij me moeder.
Maar inderdaad zeg nog 1 daggie. :D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Bellie |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Vandaag is DE dag.
QLIMAX-DAY!! ;)
Oww man ik kan nu echt niet meer wachten om te en vet te  
  op MAURO!!!
En de avond is pas geslaagd als ik zo uit de HMH loop:
Hihihihi ;)
QLIMAX HERE WE COME!!! |
|
|
| Akira |
| uhm jullie zijn allemaal stinkerds ;) |
|
|
|
|