|
!___meeting__qlimax___!
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Nou, dames en heren, meeting op Qlimax.
Meeting vind plaats om 01:30 uur op de 2e verdieping op de Tribune, Recht boven in de hoek....
See Ya There |
|
|
| M5 |
| aan het begin van een dj set ...helemaal vooraan in zaal lijkt me makkelijker ..;) |
|
|
| michiel |
nee, ik weet nog iets beters
we houden een meeting zo dicht mogelijk bij de eerste dj die flight 643 draait! :rolleyes:
later
michiel |
|
|
| michiel |
o nee, tis qlimax
later
michiel |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by michiel
o nee, tis qlimax
later
michiel |
juist ja tis Qlimax ....die flight 643 vind ik heel aardig plaatje hoor , maare op qlimax wil ik dat niet horen !!!
ik kom daar om echte harde duitse trance en picotto te horen !! |
|
|
| eXos |
| Halolo, nog animo voor deze meeting... |
|
|
| eXos |
| Verdomme!!! Hoerezooi!!!! Kom lui, nog maar Twee weken |
|
|
| Miss Proximus |
leuk altijd! 2 dezelfde threads! maar jij had de primeur! (geloof ik) :D
Ik denk dat we inderdaad het beste bij het podium kunnen afspreken, dat is het makkelijkst te vinden voor alle wappies! ;) en dan inderdaad 1.30 of 1.00 uur ofzow! |
|
|
| eXos |
| Op de Tribune boven (2e verdieping) is het echt zwaar relaxt.... |
|
|
| Miss Proximus |
| Afgesproken! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Dat wordt een beste meeting:confused: |
|
|
|
|