return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Brrrr.... wat is het BEREKOUD!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dr. Kuipers
Word ook gek van die kou...
Vandaag maar lekker by car naar school gegaan :D
Hoef ik iig nie in die klerekou naar het station te fietsen ;)
Schaatsen moet ik ook maar eens aan gaan schaffen :D
Als het zo door blijft vriezen, hebben we voor de kerst nog een Elfstedentocht :p
Chicane
En wat horen we nu van meneer Timoteef op RTL4.. het gaat weer warmer worden!! YIIIHAAAAWWWW... sorry luitjes, maar ik heb echt een verschrikkele teringhekel aan de kou omdat ik zelf ook koudbloedig ben, dus de buitentemperatuur bepaalt me lichaamstemeratuur... ik zit nu al 3 weken met ontzettend kouwe klauwen en dat is alles behalve leuk! :rolleyes:

Lang leve het broeikasteffect, ik ga eens lekker me auto 10x starten ofzo :D
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Chicane
mn vriendinneke heeft het wel goed bekeken, die gaat 2 weken lang kerst vieren bij 18 graden in griekenland (ze is zelf grieks/russisch.. woei)

kd8 dat je een vriend had :D
TranceFool
Krijg echt een pokkehumeur van dit weer zeg gadver......alles zat ook weer tegen vandaag.....klotedag :mad: . En het is idd te koud gewoon....stijve tepels, brrr
DJ_Massive
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

hij hep altijd mij nog ;) :rolleyes: :p
DJ_Massive
pffff VEEL TE KOUD !!!~~!12

me oren vriezen van me kop 's ochtends
en vinden ze t hier in heufddorp ook nog nodig net een uur de stroom uit te laten vallen:p KOOOUD !!!
Biohazard
Ik vind die kou erg heerlijk :)

Ik wil alleen dat die wind eens gaat liggen, en dat het gaat sneeuwen
ScuL
Het is HEERLIJK weer! Zo veel zonneschijn hebben we in maanden niet gehad. Al die zomergeile mensen die niet tegen een beetje kou kunnen, zijn jullie nou Hollanders? :rolleyes:

Wat me wel een beetje irriteert aan de Hollandse winter is het gebrek aan sneeuw en de overvloed aan wind icm de hoge luchtvochtigheid. Dat maakt het zo venijning. -15 in Lapland voelt nog plezanter dan -5 aan de kust hierzo. (En ik spreek uit ervaring).
Schaatsen vind ik geen zak aan, als er nou eens bergen waren met wat sneeuw d'r op kon ik mijn ski's tenminste onderbinden :D
Little Theseus
Nog ff doorvriezen en dan kan ik eindelijk weer ouderwets afsnijden via het kanaal zonder eerst helemaal naar de brug toe te hoeven fietsen... heerlijk!
TranceFool
quote:
Originally posted by ScuL
Het is HEERLIJK weer! Zo veel zonneschijn hebben we in maanden niet gehad. Al die zomergeile mensen die niet tegen een beetje kou kunnen, zijn jullie nou Hollanders? :rolleyes:

*fart*

Chicane
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

Het was lekker vannacht he lieverd? :toothless
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Chicane
Het was lekker vannacht he lieverd? :toothless

UITERAARd, alleen je moet je kont es schere, ik kon amper je gat vinden :D

aaaaaaaaatj00D