|
Brrrr.... wat is het BEREKOUD!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DjSuez |
| quote: | | je hoeft nix te verbranden hoor, met een schaartje de leiding aan de achterkant van je koelkast lekmaken werkt ook. |
ja..en dan kom jij langs zeker...dank je de koekoek!!;) :D :D |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by DjSuez
ja..en dan kom jij langs zeker...dank je de koekoek!!;) :D :D |
hehe nee koelkasten mag ik nog niet aankomen, veels te ingewikkeld ;) |
|
|
| Otte |
Het is zo koud snachts dat het motorblokje van mijn brommer bevroren was. Toch snel gaan rijden --> motorblokje stuk --> fietsen --> koud!!! --> kutzooi
Otte |
|
|
| raoel |
Ik studeer HTS bouwkunde en loop mementeel stage op de bouwplaats.
Ik sta dus gewoon de hele dag in die kou met mun hammertje en mun spijkerzak om :(
De meeste van jullie hebben dus echt niks te klagen vergeleken met mij. :whip:
Gelukkig blijven we 's morgens in de keet zitten totdat het een beetje licht wordt.
en we nemen erg lange pauzes. |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
dat scheelt weer gel ;):D |
hmm, btje jammer dát het gel was:D
ik loop s'ochtends naar de bushalte, sta 5 minuten te w88 op de bus, loop dus de bus in en ga zitte, ik gooi mn kop tegen die hoofdsteun en denk: sinds wanneer bestaat er snel drogende gel?:p |
|
|
| Miss Proximus |
Koud? KOUD???
Het is hier 31 Graden man!! :p
Maar ja, ik ben over 2 daagjes ook weer in de kou ;) |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Maar ja, ik ben over 2 daagjes ook weer in de kou |
maar nu dooit het alweer...:rolleyes: :D :D
ik ben trouwens vannacht echt vaak op me bek gegaan met fietsen, het was spekglad!! wel ff met me zatte harses met een paar gestoorde italianen werzen breakdancen op een glad pleintje...:crazy: :crazy:
en maar lachen als je keihard op je muil gaat...wie begrijpt mij? ikke niet...:toothless :toothless |
|
|
| eieregooie |
| Ik was geloof ik voor de gladheid thuis... misschien is het hier wel helemaal niet glad geweest omdat het niet koud genoeg meer is... Ow, hoor nu dat het buiten de stad wel glad was toch :) Ik was dus lekker binnen... |
|
|
| Miss Proximus |
| Tering het is hier echt TYFUSkoud :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Tering het is hier echt TYFUSkoud :D |
Je mag blij zijn dat je geen weekje eerder terug bent gekomen. Gevoelstemperaturen van -10 t/m -15 graden :nervous:
Ik heb mijn handschoenen alweer opgeborgen hoor :) |
|
|
| Miss Proximus |
maar goed..ik heb gewoon al in dag EEN een verkoudheid opgelopen!
als ik eerder was thuisgekomen was ik doodziek geworden :D |
|
|
| Akira |
| Zo ik vind dit weer weer goed te doen...lang niet meer zo koud...Die kou gadverdamme |
|
|
|
|