|
Brrrr.... wat is het BEREKOUD!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
ik vin de kou nie fijn maar toch ook weer wel.. straks lekker schaatsen!! WOEII.. en zowizo een koude kerst is 10x leuker dan een natte..
lekker voor de haard, je ziet de sneeuwvlokken vallen.. lekker eten.. woeiii.. romantisch! :D |
|
|
| mantisnl |
ohhhhhh koud! koud! koud! ik kom net trug van school en mn klauwen zijn echt hartstikke bevroren, brrrrr.. en dan te bedenken dat het volgende week -10 en nog kouder wordt:( :nervous:
*zucht*.. wanneer komt de zomer weer:o |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by ScuL
van mij mag er wel een paar meter sneeuw vallen zoals in '67 kan ik weer lachen om die wannabee negers die liever in spanje zitten :D
*flame me* :toothless |
Zwarte piet is alweer naar huis hoor ;)
Schaatsen is wel gaaf!! Is erg lang geleden dat er een beetje fatsoenlijk geschaatst kon worden op natuurijs.
Maar die kou is toch wel erg wennen hoor. Ik hoop dat de kachel in m'n kamer het ondertussen doet, anders is de verf straks eerder bevroren dan opgedroogd |
|
|
| magrec |
volgens mij zijn de vooruitzichten voor volgende week niet zo bes :(
Damn ik heb geen geld om nieuwe schaatsen te kopen (laatste paar keren maar gewoon die van me pa gebruikt maar ik wil nu nieuwe) en de schaatsen van me pa liggen al opgeborgen in ons nieuwe huis :( :(
Maar goed morgen ff kijken wat ik ga doen. (op veluwemeer kun je al schaatsen :p) |
|
|
| Evil_E |
Zelfde probleem hier,
wil ook graag schaatsen, alleen heb geen schaatsen. Tot 2 jaar geleden de schaatsen van mijn moeder/oom steeds voor 1 keer geleend ofzo. Maar nu zijn die te klein, dus maar ff zien wat ik ga doen. |
|
|
| TimeportE |
het woord van de dag is:
huren!
:D |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Teknikol
bevroren haar is cool!:) |
dat scheelt weer gel ;):D |
|
|
| Blik |
sneeuw is supercool, er is een kans dat het vrijdag gaat sneeuwen in het zuiden dus daar hoop ik op, helaas heet het tegelijk ook meteen dooien dus veel plezier zullen we er niet van hebben... :(
afgelopen 2de kerstdag was het mooi wit hier, dat is wel vet
kortom: als het niet sneeuwt mag het van mij wel weer zomer worden |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Blik
sneeuw is supercool, er is een kans dat het vrijdag gaat sneeuwen in het zuiden dus daar hoop ik op, helaas heet het tegelijk ook meteen dooien dus veel plezier zullen we er niet van hebben... :(
afgelopen 2de kerstdag was het mooi wit hier, dat is wel vet
kortom: als het niet sneeuwt mag het van mij wel weer zomer worden |
agree :p |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
watjes!
*massive fiets gewoon elke dag op de viets noar school
lekkah door de kou, tegenwind etc
dan op school aangekomen staat de verwarming hoger dan ie eigenlijk kan waardoor massive alweer bijna kotsend boven de plee hangt door die 'heerlijke' hitte opeens
woeeiiiii morgen weer !:wtf: |
ja had ik ook ze hadden de verwarming 's nachts aan laten staan met de dueren en de ramen dicht ws kei benauwd in de lokalen
Wij krijgen altijd chocolade melk op school als het vriest!
niet dat ik dat lust maar ja |
|
|
| DjSuez |
MENSEN MENSEN!
VERBRAND AL UW SPULLEN WAAR CFK'S DANWEL KOOLDIOXIDEN INZITTEN!!
WE GAAN EEN GAT IN DE OZONLAAG CREEEREN!!
DAT DAN DIE VERD*MDE WINTER WEER VOORBIJ IS!!
einde bericht...:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by DjSuez
MENSEN MENSEN!
VERBRAND AL UW SPULLEN WAAR CFK'S DANWEL KOOLDIOXIDEN INZITTEN!!
WE GAAN EEN GAT IN DE OZONLAAG CREEEREN!!
DAT DAN DIE VERD*MDE WINTER WEER VOORBIJ IS!!
einde bericht...:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
emm...je hoeft nix te verbranden hoor, met een schaartje de leiding aan de achterkant van je koelkast lekmaken werkt ook.
Ik ben al een poosje bezig het klimaat aan te passen,ik ben n.l. koelmonteur, ik moest vandaag ook buiten aan het werk :eek: en ik kan niet met handschoenen werken, moest om het half uur ontdooien:whip: heb wel weer paar kilotjes cfk laten vliegen;) nee hoor ik vind het wel best zo...de winter moet wel winter blijven. |
|
|
|
|