return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Brrrr.... wat is het BEREKOUD!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ Bazz
de meest noordelijke persoon van TA gaat nog op de fiets! (*zucht* waarom doe ik dit mezelf aan???:( )
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by DJ Bazz
de meest noordelijke persoon van TA gaat nog op de fiets! (*zucht* waarom doe ik dit mezelf aan???:( )


lol, jij bent nog noordelijker als mij, ik gaat dus echt niet met fiets, veeelstekoud :)


gimme summer gimme gimme
MennoB
Kut weer, Het is veel te koud. Maarja als je je een beetje warm aankleed valt het wel mee. Alleen je oren doen nogal pijn. Leuk als je op school dan tegen iemands oren aan tikt :D . Maarja, het is al bijna weer zomer :rolleyes:
DJ_Massive
watjes!

*massive fiets gewoon elke dag op de viets noar school

lekkah door de kou, tegenwind etc

dan op school aangekomen staat de verwarming hoger dan ie eigenlijk kan waardoor massive alweer bijna kotsend boven de plee hangt door die 'heerlijke' hitte opeens

woeeiiiii morgen weer !:wtf:
total woot
dit is echt heerlijk weer!
hier in groningen is t echt niet-leuk-koud meer, maar van mij mag t toch nog wel ff lekker blijven vriezen :p
(mn energierekening is alleen tachtig keer hoger dan normaal:D)


Grtzz
WooT
stampertje
Ik ga morge is ff kijken of ik mn schaatsen nog pas en proberen te schaatsen, bij ons in de buurt is een heel ondiep meer in een omgebouwd weiland (nu bos/park) en daar liepen ze vandaag al op t ijs :nervous: dus ff probere kan geen kwaad :nervous:
ScuL
van mij mag er wel een paar meter sneeuw vallen zoals in '67 kan ik weer lachen om die wannabee negers die liever in spanje zitten :D
*flame me* :toothless
Teknikol
bevroren haar is cool!:)
Remy D
Mijn auto startte vanochtend mooi dus niet. Echt genaaid!!! En het slootje voor de deur is dus zo triest bevroren dat je er niet op kan schaatsen. Treurig.....
JunKX
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! SCHAATSUH!!! Lekker vrij voor de elfsteden tocht!

Laat maar komen die kleumers :D

eieregooie
Wat een kolere weer zeg... Hele dag kouwe tengels... bah! En schaatsen? Flikker op... doet pijn aan me poten en je gaat alleen maar de hele tijd op je smoel... Nee, dan als het dan toch zo koud moet zijn, laat het dan op z'n minst sneeuwen... of nog beter, ijzelen :D

Dan heb ik wel de grootste lol :D
SnuggLe
Koud ? Koud ?
Tis hier 14 graden celsius man, en in HongKong 23. Wat nou koud? :D :D

Maar oke, in NL wordt dat weer wennen :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement