return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
אז... הסילבסטר בפתח (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ואחרי שאלונה הציקה , התחננה וזרקה גופות של חתולים דרך החלון
של החדר שלי הסכמתי לשקול עוד פעם אם לצאת איתה ...
ובסוף החלטתי שלא ...
:D
סורי אלונה אבל את חייבת להפסיק עם החתולים , כל החדר שלי ריח של נבלות !


מותק זה סתם היה משחק
אני אתמול הצעתי לה לצאת והיא הסכימה כבר
זה כבר הבאסה שלך :D
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
ואחרי שאלונה הציקה , התחננה וזרקה גופות של חתולים דרך החלון
של החדר שלי הסכמתי לשקול עוד פעם אם לצאת איתה ...
ובסוף החלטתי שלא ...
:D
סורי אלונה אבל את חייבת להפסיק עם החתולים , כל החדר שלי ריח של נבלות !


אלונה נהייתה סנילית פתאום?!:conf:

אאאאא.... הבנתי אתה מתנקם בי על זה שאמרתי לך לא... מורנוש אל תדאג אתה תתגבר על זה.. רבים עברו את זה..:rolleyes: :p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
אתה תתגבר על זה.. רבים עברו את זה..:rolleyes: :p


איזה כיף שאני לא אחד מהם :D
Tarantula
quote:
Originally posted by Rising
למי שמעוניין לדעת..
שמעתי שזה מה שהולך להיות:

TIESTO - No.1 DJ in the world
ANTHONY PAPPA
Shlomi Zidan
Ronen DC
Alien Project
Skazi
DEDE
'Momi 'O

at HAVAT AYAEN

משהו סוףףף...
אולי נלך אולי נמצא מישהי אולי מסיבה אחרת
הכל פתוח.


אאאאאאאאאניייייי רווצצההההה!!@!@#!!
אווףףףףףףף:confused:



אבל בכלל לפי דעתי שנה חדשה, או כמו ש מישהו קרה לזה פה..
NOVUI GOD :D
זה לא זמן למסיבות, כי מסיבות יש תמיד... בשבילי זה זמן להיות אם כל האנשים הקרובים אליי, כל החברים שלי באיזה בית, או ביקתה בחרמון:D
כי הרי אומרים שעם מי שאתה מבלה בערב "ראש השנה" אתה תהיה איתו כל השנה... בכל במקרה רוסים אומרים את זה..
אבל מה השנה זה יוצא באמצע שבוע כזה מסריח... כולם בצבא ממש מבאס..:confused:
MoSH_MaN
יווו איזה ענק
טיאסטו

פאפה ושלומי זידן
פרוגרסיב והאוס איכותי
ואז פסיכודאלי
!
:D

חחחחחחחחזק
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
אלונה נהייתה סנילית פתאום?!:conf:

אאאאא.... הבנתי אתה מתנקם בי על זה שאמרתי לך לא... מורנוש אל תדאג אתה תתגבר על זה.. רבים עברו את זה..:rolleyes: :p


צ-ח-ו-ק-י-ם- בפורום ...
:)








קיצר צדקת אלונה , אני מצטער...
אני לא מצליח להתגבר פשוט על הסרוב ...

:(
תמיד אמרו לי שיש לי קסם אישי ...בגלל זה כנראה
הייתי בטוח שתסכימי...
אני ינסה להפסיק עם המכתבים המאיימים והגופות של החתולים
ורועי - גנבת לי אותה יא שתן של קרנף !
הגופות של החתולים עוברות אלייך !!!

MAUUAUAUAAAA

טוב מצטער הטימטום בא עם השעה ועם העובדה שמחר בגשם אני נוסע
כמו איזה מאנייק לשטחים כולה לאימון מסריח של יומיים ...
לילה טוב ונשתמע ...

מחברכם השרמנטי ...
LUCKY





נ.ב - אלונה אני מבין שלא סתם אמרת
היום שתשקלי את זה ותחליטי...
כולי עלבון ודמעות ...


ומשהוא אחרון לאלונה שלמדתי מנסיון חיי העשיר

YA SKO CHAYE PU TE BA
!
ואלונה אל תצחקי אם לא זכרתי בדיוק ...
לימדו אותי את זה מלפני שנתיים
יה סקוצ'ייה פו טי בה נכון ?


ודבר שני :

YA LOBLO TE BA , ALONA !

יא לובלו טי בה !

אלוהים יודע איך אני זוכר את זה עדיין ...
רוסית שפה יפה ...

ורק על זה אלונה אני מצפה לחיית מחמד חדשה מחר
HyPeRSoNiC
בעיקרון אני אמור לצאת עם החברה שלי
אבל היא אמרה לי לפני כמה ימים שעדיף שנצא כל אחד בנפרד עם חברים שלו...

אז אין לי מושג מה נסגר עם זה.......

ואגב, לא קשור לנושא.......
אני מקשיב עכשיו ל
Tony De Vit - I Don't Care
ואני מסתכל על החתימה של רונן
והסמיילים מקפצים בדיוק לקצב של הטראק!!! איזה מגניב!!!!!!!!!! :D
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
קיצר צדקת אלונה , אני מצטער...
אני לא מצליח להתגבר פשוט על הסרוב ...

:(
תמיד אמרו לי שיש לי קסם אישי ...בגלל זה כנראה
הייתי בטוח שתסכימי...
אני ינסה להפסיק עם המכתבים המאיימים והגופות של החתולים
ורועי - גנבת לי אותה יא שתן של קרנף !
הגופות של החתולים עוברות אלייך !!!

MAUUAUAUAAAA

טוב מצטער הטימטום בא עם השעה ועם העובדה שמחר בגשם אני נוסע
כמו איזה מאנייק לשטחים כולה לאימון מסריח של יומיים ...
לילה טוב ונשתמע ...

מחברכם השרמנטי ...
LUCKY





נ.ב - אלונה אני מבין שלא סתם אמרת
היום שתשקלי את זה ותחליטי...
כולי עלבון ודמעות ...


ומשהוא אחרון לאלונה שלמדתי מנסיון חיי העשיר

YA SKO CHAYE PU TE BA
!
ואלונה אל תצחקי אם לא זכרתי בדיוק ...
לימדו אותי את זה מלפני שנתיים
יה סקוצ'ייה פו טי בה נכון ?


ודבר שני :

YA LOBLO TE BA , ALONA !

יא לובלו טי בה !

אלוהים יודע איך אני זוכר את זה עדיין ...
רוסית שפה יפה ...

ורק על זה אלונה אני מצפה לחיית מחמד חדשה מחר


חחחחחחחחחחחחחחח..... איזה מתוק!@## אני מסמיקה:D
yahel222
אני יודע יא ציביה לובלו
ו...
יא חצ'ו סטאבו איבאצ'ה

ומצטער למי שמבין על השפה הגסההההההההההההה

דוואי !
Hell_Copter
בעעעע עליך מורן!!!
היא הקרסביצה שלי!!!!!!!
תתמודד עם זה!!

Tarantula
חחחחחחחחח.....
טוב שכולם פה מדברים ברוסית...חחחחחח:stongue: :stongue:

ia vas vseh abajau!@!@!@$%$@##:D :D :D
itamarsan
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחחח.....
טוב שכולם פה מדברים ברוסית...חחחחחח:stongue: :stongue:

ia vas vseh abajau!@!@!@$%$@##:D :D :D

אלונה אין מה לעשות ככה זה שיש מישהו שמפיץ את השפה ככה קרה גם לי שחברה של אבא שלי רוסיה מה לעשות אני מדקלם רוסית מתוך שינההה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement