|
אז... הסילבסטר בפתח (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואחרי שאלונה הציקה , התחננה וזרקה גופות של חתולים דרך החלון
של החדר שלי הסכמתי לשקול עוד פעם אם לצאת איתה ...
ובסוף החלטתי שלא ...
:D
סורי אלונה אבל את חייבת להפסיק עם החתולים , כל החדר שלי ריח של נבלות ! |
מותק זה סתם היה משחק
אני אתמול הצעתי לה לצאת והיא הסכימה כבר
זה כבר הבאסה שלך :D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואחרי שאלונה הציקה , התחננה וזרקה גופות של חתולים דרך החלון
של החדר שלי הסכמתי לשקול עוד פעם אם לצאת איתה ...
ובסוף החלטתי שלא ...
:D
סורי אלונה אבל את חייבת להפסיק עם החתולים , כל החדר שלי ריח של נבלות ! |
אלונה נהייתה סנילית פתאום?!:conf:
אאאאא.... הבנתי אתה מתנקם בי על זה שאמרתי לך לא... מורנוש אל תדאג אתה תתגבר על זה.. רבים עברו את זה..:rolleyes: :p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אתה תתגבר על זה.. רבים עברו את זה..:rolleyes: :p |
איזה כיף שאני לא אחד מהם :D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Rising
למי שמעוניין לדעת..
שמעתי שזה מה שהולך להיות:
TIESTO - No.1 DJ in the world
ANTHONY PAPPA
Shlomi Zidan
Ronen DC
Alien Project
Skazi
DEDE
'Momi 'O
at HAVAT AYAEN
משהו סוףףף...
אולי נלך אולי נמצא מישהי אולי מסיבה אחרת
הכל פתוח. |
אאאאאאאאאניייייי רווצצההההה!!@!@#!!
אווףףףףףףף:confused:
אבל בכלל לפי דעתי שנה חדשה, או כמו ש מישהו קרה לזה פה..
NOVUI GOD :D
זה לא זמן למסיבות, כי מסיבות יש תמיד... בשבילי זה זמן להיות אם כל האנשים הקרובים אליי, כל החברים שלי באיזה בית, או ביקתה בחרמון:D
כי הרי אומרים שעם מי שאתה מבלה בערב "ראש השנה" אתה תהיה איתו כל השנה... בכל במקרה רוסים אומרים את זה..
אבל מה השנה זה יוצא באמצע שבוע כזה מסריח... כולם בצבא ממש מבאס..:confused: |
|
|
| MoSH_MaN |
יווו איזה ענק
טיאסטו
פאפה ושלומי זידן
פרוגרסיב והאוס איכותי
ואז פסיכודאלי
!
:D
חחחחחחחחזק |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אלונה נהייתה סנילית פתאום?!:conf:
אאאאא.... הבנתי אתה מתנקם בי על זה שאמרתי לך לא... מורנוש אל תדאג אתה תתגבר על זה.. רבים עברו את זה..:rolleyes: :p |
צ-ח-ו-ק-י-ם- בפורום ...
:)
קיצר צדקת אלונה , אני מצטער...
אני לא מצליח להתגבר פשוט על הסרוב ...
:(
תמיד אמרו לי שיש לי קסם אישי ...בגלל זה כנראה
הייתי בטוח שתסכימי...
אני ינסה להפסיק עם המכתבים המאיימים והגופות של החתולים
ורועי - גנבת לי אותה יא שתן של קרנף !
הגופות של החתולים עוברות אלייך !!!
MAUUAUAUAAAA
טוב מצטער הטימטום בא עם השעה ועם העובדה שמחר בגשם אני נוסע
כמו איזה מאנייק לשטחים כולה לאימון מסריח של יומיים ...
לילה טוב ונשתמע ...
מחברכם השרמנטי ...
LUCKY
נ.ב - אלונה אני מבין שלא סתם אמרת
היום שתשקלי את זה ותחליטי...
כולי עלבון ודמעות ...
ומשהוא אחרון לאלונה שלמדתי מנסיון חיי העשיר
YA SKO CHAYE PU TE BA
!
ואלונה אל תצחקי אם לא זכרתי בדיוק ...
לימדו אותי את זה מלפני שנתיים
יה סקוצ'ייה פו טי בה נכון ?
ודבר שני :
YA LOBLO TE BA , ALONA !
יא לובלו טי בה !
אלוהים יודע איך אני זוכר את זה עדיין ...
רוסית שפה יפה ...
ורק על זה אלונה אני מצפה לחיית מחמד חדשה מחר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בעיקרון אני אמור לצאת עם החברה שלי
אבל היא אמרה לי לפני כמה ימים שעדיף שנצא כל אחד בנפרד עם חברים שלו...
אז אין לי מושג מה נסגר עם זה.......
ואגב, לא קשור לנושא.......
אני מקשיב עכשיו ל
Tony De Vit - I Don't Care
ואני מסתכל על החתימה של רונן
והסמיילים מקפצים בדיוק לקצב של הטראק!!! איזה מגניב!!!!!!!!!! :D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר צדקת אלונה , אני מצטער...
אני לא מצליח להתגבר פשוט על הסרוב ...
:(
תמיד אמרו לי שיש לי קסם אישי ...בגלל זה כנראה
הייתי בטוח שתסכימי...
אני ינסה להפסיק עם המכתבים המאיימים והגופות של החתולים
ורועי - גנבת לי אותה יא שתן של קרנף !
הגופות של החתולים עוברות אלייך !!!
MAUUAUAUAAAA
טוב מצטער הטימטום בא עם השעה ועם העובדה שמחר בגשם אני נוסע
כמו איזה מאנייק לשטחים כולה לאימון מסריח של יומיים ...
לילה טוב ונשתמע ...
מחברכם השרמנטי ...
LUCKY
נ.ב - אלונה אני מבין שלא סתם אמרת
היום שתשקלי את זה ותחליטי...
כולי עלבון ודמעות ...
ומשהוא אחרון לאלונה שלמדתי מנסיון חיי העשיר
YA SKO CHAYE PU TE BA
!
ואלונה אל תצחקי אם לא זכרתי בדיוק ...
לימדו אותי את זה מלפני שנתיים
יה סקוצ'ייה פו טי בה נכון ?
ודבר שני :
YA LOBLO TE BA , ALONA !
יא לובלו טי בה !
אלוהים יודע איך אני זוכר את זה עדיין ...
רוסית שפה יפה ...
ורק על זה אלונה אני מצפה לחיית מחמד חדשה מחר |
חחחחחחחחחחחחחחח..... איזה מתוק!@## אני מסמיקה:D |
|
|
| yahel222 |
אני יודע יא ציביה לובלו
ו...
יא חצ'ו סטאבו איבאצ'ה
ומצטער למי שמבין על השפה הגסההההההההההההה
דוואי ! |
|
|
| Hell_Copter |
בעעעע עליך מורן!!!
היא הקרסביצה שלי!!!!!!!
תתמודד עם זה!! |
|
|
| Tarantula |
חחחחחחחחח.....
טוב שכולם פה מדברים ברוסית...חחחחחח:stongue: :stongue:
ia vas vseh abajau!@!@!@$%$@##:D :D :D |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחחחחחח.....
טוב שכולם פה מדברים ברוסית...חחחחחח:stongue: :stongue:
ia vas vseh abajau!@!@!@$%$@##:D :D :D |
אלונה אין מה לעשות ככה זה שיש מישהו שמפיץ את השפה ככה קרה גם לי שחברה של אבא שלי רוסיה מה לעשות אני מדקלם רוסית מתוך שינההה |
|
|
|
|