return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
אז... הסילבסטר בפתח (pg. 5)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by itamarsan
אלונה אין מה לעשות ככה זה שיש מישהו שמפיץ את השפה ככה קרה גם לי שחברה של אבא שלי רוסיה מה לעשות אני מדקלם רוסית מתוך שינההה


אמממממממממ..........
אף פעם לא ראיתי אותך מדבר רוסית.........
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אמממממממממ..........
אף פעם לא ראיתי אותך מדבר רוסית.........


חחחחחח כי הוא רק מדקלם את זה מתוך שינה :D
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח כי הוא רק מדקלם את זה מתוך שינה :D


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואללה
רק כשהוא ישן הוא פתאום צועק

PAT NASH CONTROL!!! PAJASTA IDI SODA NIET HARASHO RABOTAT!!
SPASIVAAAAAAA!!!!!!!!!

;) ;) ;) ;) ;)
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואללה
רק כשהוא ישן הוא פתאום צועק

PAT NASH CONTROL!!! PAJASTA IDI SODA NIET HARASHO RABOTAT!!
SPASIVAAAAAAA!!!!!!!!!

;) ;) ;) ;) ;)
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown:


חחחחחחחח
אני בתורררררררררר אני אני נכנסת עכשיו!!!!
אני בתוווורררררררררררררררררררררררררררררררר
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Rising
למי שמעוניין לדעת..
שמעתי שזה מה שהולך להיות:

TIESTO - No.1 DJ in the world
ANTHONY PAPPA
Shlomi Zidan
Ronen DC
Alien Project
Skazi
DEDE
'Momi 'O

at HAVAT AYAEN

משהו סוףףף...
אולי נלך אולי נמצא מישהי אולי מסיבה אחרת
הכל פתוח.


וואי איזה זין
אם לא הייתי קטין
הייתי חופשי חוגג על כל המסיבות בחוות היען
באסה, עוד שנתיים
:(
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
היא הקרסביצה שלי!!!!!!!


חחחחחחחחח
קרעת אותי
קרסביצה ???

... :)


מענין למה אין פורום לרוסים פה ...

דרך אגב שמתם לב שאין לנו דתי אחד בפורום ?
דתיים לא אוהבים אלקטרונים אה ???
עוד סיבה להצביע שינוי :)
itamarsan
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואללה
רק כשהוא ישן הוא פתאום צועק

PAT NASH CONTROL!!! PAJASTA IDI SODA NIET HARASHO RABOTAT!!
SPASIVAAAAAAA!!!!!!!!!

;) ;) ;) ;) ;)
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown:

אורןןןןן לא רק ספסיבה אני יודע
יש לי ביטוי שאני מדקלם אותו כול לילההה
Tarantula
quote:
Originally posted by itamarsan
אורןןןןן לא רק ספסיבה אני יודע
יש לי ביטוי שאני מדקלם אותו כול לילההה


והוא?:toothless
itamarsan
quote:
Originally posted by Tarantula
והוא?:toothless

אמממממממממממממממממממממממ:)
LioR
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחח
קרעת אותי
קרסביצה ???

... :)


מענין למה אין פורום לרוסים פה ...

דרך אגב שמתם לב שאין לנו דתי אחד בפורום ?
דתיים לא אוהבים אלקטרונים אה ???
עוד סיבה להצביע שינוי :)

חחחחחח זאת הסיבה היחידה בשבילי להצביע שינוי!!!
אולי סיבה אחת אבל מספיקה!! :gsmile:

Tarantula
quote:
Originally posted by itamarsan
אמממממממממממממממממממממממ:)


חחחחחחחחחחח......
חולה ננפפששש!@#@#$:stongue: :stongue:
מה אם עוד איזה אוווקקקיייי קטן בצד?;)
itamarsan
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחחחחח......
חולה ננפפששש!@#@#$:stongue: :stongue:
מה אם עוד איזה אוווקקקיייי קטן בצד?;)

אוקייי.............
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement