|
אז... הסילבסטר בפתח (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ripcurl
זה יותר הגיוני
למה בהאנגר הייתה אומנם סלקציה של בנות קודם
אבל לגיל לא הייתה ממש חשיבות |
תבין אחי...
מסיבות של בני נוער זה מסיבות כסף בשבילם!!
לשכור את האנגר 11 עולה איזה 250,000 שקל לפי מה שהבנתי...
וחייבים לכסות את כל ההוצאות והכל
זה למה הם יכניסו כל זונה שתרצה להכנס או כל ילד בן 14
בעיקר בימים כאלה שיש ביקוש גדול כל כך למסיבה |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תבין אחי...
מסיבות של בני נוער זה מסיבות כסף בשבילם!!
לשכור את האנגר 11 עולה איזה 250,000 שקל לפי מה שהבנתי...
וחייבים לכסות את כל ההוצאות והכל
זה למה הם יכניסו כל זונה שתרצה להכנס או כל ילד בן 14
בעיקר בימים כאלה שיש ביקוש גדול כל כך למסיבה |
נראה לי הבאת אותה בהגזמה אחי
אם ההאנגר עולה 250000 שקל לא שווה להשכיר אותו
תחשבו על זה
נגיד והיו שם 2500 איש (וזה יותר ממש היו)י
2500*100 שקל כרטיס
יוצא בדיוק הכסף של ההשכרה
תחשוב על תאורה ו די ג'ייאים
מה הסיכוי |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוףף
עודד שלחתי לך איזה 10 הודעות והיתקשרתי איזה 5 פעמים
ולא ענית לי בעעע עלייך!! אני אישית נהנתי מאוד
ניכנסתי חינם הכנסתי עוד איזה 2 חברים
היה מוזיקה בסוף ממש ליגהה
הכרתי שם פולל בנות
ראיתי אנשים שלא ראיתי בערך מכיתה ה' אני חושב
תאמת שהיה צפוף אבל איפה שאני הייתי היה דיי מקום לזוז
והבן אדם שהיה צריך לסדר לי לתקלט אמר לי שמסיבה הבאה הוא ננסה שוב
פשוט די ג'י זרחי אמר שיש יותר מידי תקליטים אגב הוא היה אחראי על התקליטנים חפיף דליל
היו קצת ילדודס אבל לא הפריע לי
ערסים היו בקושיייי מממ זהו בעיקרון
חפיף היתה לי מסיבה דיי טוב
הציון שלי
8.5/10 |
אחי חינם זה הכי טוב אהההההההההה, ראיתי שם אנשים ששילמו 70 בלי בושה, אבל חפיף....בקשר למסיבה, אולי ראית אותי כי הייתי בעמדה של הדייג'ייס עד 1 בערך אז חברשלי (תומר) היה צריך ליסוע להטרמינל אז גירשו אותי מישם, קיצר אחרי זה הלכתי לחברים שלי ברחבה והיה פשוט מפוצץ, ברור שיש כמה יתרונות בזה אבל לא היה כייף לרקוד בגרוש אז פשוט לא רקדתי (גם הייתי עייף טיחו), קיצר מסיבה נחמדה לא יותר, המארגנים שיחקו אותה אם הייחצון, היה פוללללל כוסיות ולא היה מכות חוץ מבסוף אם המעילים, לא יודע אם היית בזה, אההההה וב-12:00 אם האש הקרה אז זה שרף לי את הזקן כמו זונה, אף אחד לא הזהיר אותי שהייתי למעלה, זונות
* נקווה לעוד חינמים בעתיד, ונקווה להיפגש פעם הבאה
BTW
זה ברק, עודד כבר נסע ב-10 בבוקר |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הסתובבתי עצבני איזה חצי שעה בגללו... הייתי צריך לדפוק בו וזהו כדי להוציא את העצבים |
ישראלי :)
כל מקרה כפי שנאמר
חממה היו פול כוסיות, מוזיקה לא משהו ברוב הערב אבל כשהיה
4 Just One Day (Energy mix)
פשוט רקדתי עד שיצאה לי הנשמה, פשוטו כמשמעו.
היה גם את
More & More (Vocal mix)
ובזה בערך מסתכם הטראנס האיכותי שהיה שם
(היה גם את הרמיקס של סקוט לויווס דרויטר)
ברחבה הקטנה היה פקוק לאפס מקום... ושתי הרחבות נשמעו בערך אותו דבר, ממש אותה מוזיקה חוץ מזה שלא היה בשום חלק טראנס בקטנה.
אהבתי תקטע שאחד מי"ב, ברק זה רווה הזה אם אתה מכיר, בדיוק מגיע בזמן שאנחנו פוגשים את חן זהבי (שווה) ועושה לה כזה מה נשמע ומנסה לחבק אותה והיא דוחפת אותו ועושה לו "מה אתה עושה?" והוא היה כ"כ מושפל ואומלל באותו הרגע... התמוגגתי מבפנים מאושר.
ואח"כ נסעתי להעוגן לישון צל ברק עד לאיזה תשע וחצי ולבי"ס.
אלעד אחי אני מצטער שלא תפסתי אותך, היו לי כ"כ הרבה פאקים בכניסה ששכחתי להתקשר עד שהייתי בפנים, ומשם לא שומעים צלצולים והודעות והדרך לאבדון כבר סלולה.... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תבין אחי...
מסיבות של בני נוער זה מסיבות כסף בשבילם!!
לשכור את האנגר 11 עולה איזה 250,000 שקל לפי מה שהבנתי...
וחייבים לכסות את כל ההוצאות והכל
זה למה הם יכניסו כל זונה שתרצה להכנס או כל ילד בן 14
בעיקר בימים כאלה שיש ביקוש גדול כל כך למסיבה |
אתה קונה ביית כמעט בכסף הזה יא מטורף !!!
נראה לך זה מה שעולה לערב אחד סה"כ ???? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הסתובבתי עצבני איזה חצי שעה בגללו... הייתי צריך לדפוק בו וזהו כדי להוציא את העצבים |
ררווועעעייייי.... תרגע כבר, מה אתה עצבני כזה?! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ררווועעעייייי.... תרגע כבר, מה אתה עצבני כזה?! |
ראסמי ...
קרעת אותי עם הפוסט ההוא
:)
קח רגיעון אחי !
היו אצלנו חבר'ה שלפני טסטים באוטו היו לוקחים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תבין אחי...
מסיבות של בני נוער זה מסיבות כסף בשבילם!!
לשכור את האנגר 11 עולה איזה 250,000 שקל לפי מה שהבנתי...
וחייבים לכסות את כל ההוצאות והכל
|
:haha: :stongue:
נראה לך רבע מיליון שקל מה אתה גנוב? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
:haha: :stongue:
נראה לך רבע מיליון שקל מה אתה גנוב? |
זה היה סתם מספר
אבל מעל 100,000 זה בליינד
יש מצב גם מעל 200,000
בהאנגר 11 אפשר לדחוס משהו כמו 4500 אם אתם לא יודעים!!!
וכל התאורה והכל זה על חשבון הבעלים יא מעפנים!!!!
והייתי תחת השפעת אלכוהול שהייתי ככה
אז תרגעו |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by ripcurl
לעבור את הסלקציה?
איזה סלקציה?
א. נכנסו לשם ילדים בני 14
ב. האחראית על המסיבה הכניסה אותנו ישר |
לכם היה כרטיסים מראש...
היה לזה תור שונה... |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
לכם היה כרטיסים מראש...
היה לזה תור שונה... |
אבל הייתי בהתחלה קצת בחוץ
וראיתי את הסלקציה
לא הייתה סלקציית גיל
רק בנים בנות
וזה דבר טבעי שמכניסים את כל הבנות קודם...
אבל אני ראיתי שם ילדים בני 15-14
בן כמה אתה אגב? |
|
|
| Sniper |
טוב עודד וברק היה מוזיקה ממש נחמדתת
היה פולל כוסיות ובאמת האש שהיה בדיוק ב 00.00 הבהילה אותי כמו לא יודע מה
וגם אני ששמעתי את קאי טראסיד כ"כ התלהבתייי היה קטע שהיה מוזיקה ממש טובה
עם הרמיקס של סקוט לבחזרה לארץ
והאחד של דידי
קיצר היה ממש נחמדד דיברתי עם הבן אדם היום והוא סיפר לי שהם עשו קופה בלי שתיה רק על הכניסה
116,000
היה להם הצלחהה!! חבל על הזמן
הח'ברה שלי הצליחו להביא 250 איש
אתם קולטים?? אני הייתי המום |
|
|
|
|