|
אז... הסילבסטר בפתח (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| אני בחממה. חבר שלי מכיתה י' שואל לאן הוא יכול ללכת... מישהו יודע? |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני בחממה. חבר שלי מכיתה י' שואל לאן הוא יכול ללכת... מישהו יודע? |
נראה לי גם בחממה
חילקו אצלנו את ההזמנות גם לי' |
|
|
| oDrori |
| שמועה אומרת שכיתה י' לא ייכנסו לשם... עוד שמועה אומרת שלתל יצחק הם כן. |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אני 100% בחממה, ישלי חינם ואין כסף אז חייבים לנצלללללללללל
ישראלי או לא ישראלי???
דרורי שווה להתחנף אליי מחר אולי אני יוכל להכניס עוד מישהו חינם, אבל כמעט בטוח שלא |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
דרורי שווה להתחנף אליי מחר אולי אני יוכל להכניס עוד מישהו חינם, אבל כמעט בטוח שלא |
חחחח
ראסמי קרעת אותי עכשיו אחי |
|
|
| Hell_Copter |
תמצצו לי :D
אני יכנס לתל יצחק חינם ואולי ירויח כסף ואני יהנה מזה!!
ודרורי... החבר שלך מכיתה י יכול ללכת לישון מוקדם זה הכל
לא יודע אם זה סבבה יודניקים שם...
אני אישית לא מחלק הזמנות ליודניקים
גם לא ליודניקיות... רק לחמודות שבינהן.. ויש רק כמה תאמינו לי
אבל יש יוצאים מהכלל שאין לי בעיה שייכנסו |
|
|
| Sniper |
טוב ברק וינקון!!!
גם אני בחממה
יש מצב אני אתם ועודד פגישה קטנה
? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב ברק וינקון!!!
גם אני בחממה
יש מצב אני אתם ועודד פגישה קטנה
? |
בשעה 12 בדיוק :D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Rising
בשעה 12 בדיוק :D |
ותתנשקו אחד עם השני?...
אוווו... איזה מתוקים:D :D |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Rising
בשעה 12 בדיוק :D |
ווווווואי
?יש מצב אתה שולח לי את מה שאתה שומע עכשיו
[ Jose Amnesia - Moonsurf (2002 Remix) ]
? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ותתנשקו אחד עם השני?...
אוווו... איזה מתוקים:D :D |
הם כן, הם מתכננים משהו משוגע ארבעתם
| quote: | Originally posted by elad11
ווווווואי
?יש מצב אתה שולח לי את מה שאתה שומע עכשיו
[ Jose Amnesia - Moonsurf (2002 Remix) ]
? |
סבבה אחי..
אחלה טראק
שלח לי
PM
עם איסקיו. |
|
|
| clubber@work |
קיצור אחים שלי..
היום היה יום המהפך - מיום חרא ליום שהולך להיות פצצה (לפחות אני מקווה)
הייתי אמור לסיים לעבוד היום ב10 ומחר משמרת בוקר
8:30 בבוקר!
בסוף סיימתי ב9 ומחר בוטל!
וגם הסתדר עם הדייט...
אז אני היום בניר אליהו
ולכולם שתהיה שנה אזרחית חדשה יפה טובה כסף בחורות\בחורים (יש גם כאלה ולאלונה) |
|
|
|
|