return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
אז... הסילבסטר בפתח (pg. 7)
View this Thread in Original format
oDrori
אני בחממה. חבר שלי מכיתה י' שואל לאן הוא יכול ללכת... מישהו יודע?
NyKoN
quote:
Originally posted by oDrori
אני בחממה. חבר שלי מכיתה י' שואל לאן הוא יכול ללכת... מישהו יודע?



נראה לי גם בחממה
חילקו אצלנו את ההזמנות גם לי'
oDrori
שמועה אומרת שכיתה י' לא ייכנסו לשם... עוד שמועה אומרת שלתל יצחק הם כן.
GLoBaL-MUZiK
אני 100% בחממה, ישלי חינם ואין כסף אז חייבים לנצלללללללללל
ישראלי או לא ישראלי???


דרורי שווה להתחנף אליי מחר אולי אני יוכל להכניס עוד מישהו חינם, אבל כמעט בטוח שלא
NyKoN
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
דרורי שווה להתחנף אליי מחר אולי אני יוכל להכניס עוד מישהו חינם, אבל כמעט בטוח שלא


חחחח
ראסמי קרעת אותי עכשיו אחי
Hell_Copter
תמצצו לי :D
אני יכנס לתל יצחק חינם ואולי ירויח כסף ואני יהנה מזה!!
ודרורי... החבר שלך מכיתה י יכול ללכת לישון מוקדם זה הכל

לא יודע אם זה סבבה יודניקים שם...
אני אישית לא מחלק הזמנות ליודניקים
גם לא ליודניקיות... רק לחמודות שבינהן.. ויש רק כמה תאמינו לי
אבל יש יוצאים מהכלל שאין לי בעיה שייכנסו
Sniper
טוב ברק וינקון!!!
גם אני בחממה

יש מצב אני אתם ועודד פגישה קטנה
?
Rising
quote:
Originally posted by Sniper
טוב ברק וינקון!!!
גם אני בחממה

יש מצב אני אתם ועודד פגישה קטנה
?


בשעה 12 בדיוק :D
Tarantula
quote:
Originally posted by Rising
בשעה 12 בדיוק :D


ותתנשקו אחד עם השני?...
אוווו... איזה מתוקים:D :D
elad11
quote:
Originally posted by Rising
בשעה 12 בדיוק :D


ווווווואי
?יש מצב אתה שולח לי את מה שאתה שומע עכשיו
[ Jose Amnesia - Moonsurf (2002 Remix) ]

?

Rising
quote:
Originally posted by Tarantula
ותתנשקו אחד עם השני?...
אוווו... איזה מתוקים:D :D


הם כן, הם מתכננים משהו משוגע ארבעתם

quote:
Originally posted by elad11
ווווווואי
?יש מצב אתה שולח לי את מה שאתה שומע עכשיו
[ Jose Amnesia - Moonsurf (2002 Remix) ]

?


סבבה אחי..
אחלה טראק
שלח לי
PM
עם איסקיו.
clubber@work
קיצור אחים שלי..
היום היה יום המהפך - מיום חרא ליום שהולך להיות פצצה (לפחות אני מקווה)
הייתי אמור לסיים לעבוד היום ב10 ומחר משמרת בוקר
8:30 בבוקר!
בסוף סיימתי ב9 ומחר בוטל!
וגם הסתדר עם הדייט...
אז אני היום בניר אליהו
ולכולם שתהיה שנה אזרחית חדשה יפה טובה כסף בחורות\בחורים (יש גם כאלה ולאלונה)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement