|
Slechtste trance nummers van 2002 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| Eigenlijk alles waar Jan Wayne, Boozywoozy of DJ Sammy met hun &^%*(&%*($ poten aan hebben gezeten. Als je het trance durft te noemen tenminste. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
ja en net tegen mij op msn zeggen dat je die plaat helemaal te gek vind, tssss:rolleyes:
|
okee, 300 euro :D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by New Wave
okee, 300 euro :D |
fok jou:p |
|
|
| Raymond |
Punk is inderdaad al uit 2001 :D
Iedereen zit maar te zeuren over Jan wayne, Dj BoOzY WoOzY, dat is niet eens TRANCE!!!!!!!!!!
Dat is commerciele Euro dance ofzo!!!!!
Maar goed net als een paar andere hiero vind ik Lethal Indusrty hoog genoteerd staan voor het slechtste TRANCE-nummer 2002......... |
|
|
| Chicane |
Dikke scheit van dit jaar:
Airwave vs Armin van Buuren - Sunspot (eeeh, kaas uit het vuistje)
Cosmic Gate - Raging (gewoon te fout voor woorden)
Benicio - Dont Explain (had ik meer van verwacht)
Energy 52 - Cafe Del Marco (zo zwaar overplayed gewoon, niks vernieuwends aan)
Yoji Biomehanika - Theme From Banginglobe (wtf is dit voor kamelestront?!)
Jurgen Vries - The Theme (OPDOEKEN!!!)
Alles van Fire & Ice dit jaar, echt wachelijk slecht gewoon
Ik heb geen zin om me mp3 archief verder uit te meuken, deze titels kwamen het eerst bij me op |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Chicane
Dikke scheit van dit jaar:
Airwave vs Armin van Buuren - Sunspot (eeeh, kaas uit het vuistje)
|
Ik ben ik het echt heel erg mee oneens :p
hmmja alle ultracommerciele nummers buiten beschouwing gelaten vond ik dat Svenson & Gielen toch wel een redelijk dieptepunt bereikt hebben. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Chicane
Dikke scheit van dit jaar:
Yoji Biomehanika - Theme From Banginglobe (wtf is dit voor kamelestront?!) |
Vuile kameleneuker.
Misschien het origineel, maar die scot project remix is voor mij één van de nummers van het jaar!!!! |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by raoel
Vuile kameleneuker.
Misschien het origineel, maar die scot project remix is voor mij één van de nummers van het jaar!!!! |
hey hey hey beetje dimmen he jongeman:)
bwhehe scot project is net zo'n uitgemolken concept als ieder andere hardtrance/hardstyle plaatje IMHO;) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Chicane
Dikke scheit van dit jaar:
Benicio - Dont Explain (had ik meer van verwacht)
|
nu heb je toch wel een gevoelige snaar bij mij geraakt chicanetje
wat de noik is daar mis mee, alles wat Benno de Goeij produceert is hemels!:D ;) |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by raoel
Vuile kameleneuker.
Misschien het origineel, maar die scot project remix is voor mij één van de nummers van het jaar!!!! |
Euh, je bedoelt waarschijnlijk het origineel, want er bestaat (nog) geen DJ Scot Project remix. Das een mislabel....
Enne Chicane: Wij hebben duidelijk een andere smaak:D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Euh, je bedoelt waarschijnlijk het origineel, want er bestaat (nog) geen DJ Scot Project remix. Das een mislabel....
|
dus die ik binnen heb als DJ Scot Project Remix is gewoon het origineel?
Tis zo'n heerlijk nummer |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by raoel
dus die ik binnen heb als DJ Scot Project Remix is gewoon het origineel?
Tis zo'n heerlijk nummer |
vind de system f remix in iig wel lekker! :)
zie deze thread meer als meest teleurstellende tracks van het jaar..
Benicio - Dont Explain , veeeeeels te simpel
andere komen nog wel bij me op.. :p |
|
|
|
|