|
Slechtste trance nummers van 2002 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| quote: | Originally posted by raoel
Vuile kameleneuker.
Misschien het origineel, maar die scot project remix is voor mij één van de nummers van het jaar!!!! |
EEY Gorkje, ik kraak hardstyle af, jij progressive, even goede vrienden :) Kommop man, iedereen heeft weer een andere visie en mening... hardstyle is gewoon in mijn gehoor niets meer dan het geblaat van een roedel oplosgeslagen genetisch gemanipuleerde koeien die rondjes lopen in de polonaise rond een berg kamelensperma.
Wat jij van progressive vind is jouw mening... capich? :D |
|
|
| AFTERNATIVE |
Sunburn & Dust.wav
en al die dumonde/s&g/etc bralletjes |
|
|
| raoel |
Maar Bangin globe is absoluut geen HardStyle.
Ook ik ben wel van mening dat hardstyle goedkoop is, maar dit is meer hard trance en liever omschrijf ik het als NRG trance :eyes: :toothless
Maar luister eens naar die energierijke melodie in dat nummer.
Mooie lange melodie die gewoon iets heeft.
Je kunt erbij uit je plaat gaan en je zou er bij kunnen gaan janken.
zo'n top nummer.
Die opbouw is op het begin goed, dan is wel ff ed op en dan die mega climax!!!!!!
om een stijve van te krijgen, wat zeg ik, ik heb er één!!!
Progressive vindt ik persoonlijk geen zak aan, maar ik kan wel onderpoep maken tussen een goed en een slecht nummer in dat genre.
Dat je hardstyle (en hardtrance) kut en slecht vindt kan ik goed begrijpen want het is nou eenmaal niet de meest inteligente muziek die er is, maar dit nummer afkraken, daar kan ik me niet in vinden. |
|
|
| DJ_Siesta |
d'r zijn zo veel kut producties, maar die kennen we niet, omdat ze kut zin, en we ze snel vergete
tenminste dat heb ikk |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
d'r zijn zo veel kut producties, maar die kennen we niet, omdat ze kut zin, en we ze snel vergete
tenminste dat heb ikk |
Dat is zo, maar het gaat hier om nummers die je wel kent (anders kun je ze ook niet opschrijven natuurlijk).
( toch heb ik het idee dat die zin niet helemaal klopt..... ) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | | Ben ik trouwens de enige die Tieso's Remixen van Kosheen's 'Hungry' en Moby's 'We are all made of Stars' leuk vind ?? |
nee hoor.. ik vind die remix van kosheen echt geweldig!! Die vocalen zoooo vet!!
voor mij zijn de echte tegenvallers..
Dj Tiesto - Lethal Industry
Ik had deze al veel eerder (japan album) en vond het toen al veruit het boutste nummer van tiesto ooit.. en dan word het 1 van zijn grootste hits ooit?? na 1 X vonk het nix en na 10000 al helemaal niet
Jurge Vries - The Theme ... te simperl.. en die string die erin zit vind ik echt bout...
Minimalistix - Magic Fly ... waaaaaaaaaaah was slecht!!
Nightvision - Believin (J&R Remix) snap ECHT niet waarom armin tiesto enzo deze draaien..
Junkie XL - BNF ... das dus absoluut niet mijn stijl, zonder gevoel en gewoon niet mooi
er zijn er nog veel meer, maar zoals petrus al zei: die lusiter ik niet dus kan ze ook nergens vinden zo snel :D |
|
|
| Remy D |
| Er worden geen slechte nummers uitgebracht want wat de 1 goed vind is bij de ander weer bagger en andersom. Zo zie ik het! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
Airwave vs Armin van Buuren - Sunspot (eeeh, kaas uit het vuistje)
|
Die Sunspot zuigt echt zo'n beetje het hardst van alles uit 2002
| quote: | Originally posted by Chicane
Alles van Fire & Ice dit jaar, echt wachelijk slecht gewoon
|
1 uitzondering... San Antonio!!! Woeiii! :D |
|
|
| babbel |
AWeX - Adrenalin (BOCA Remix) wtf was Ferry Corsten thinking toen hij deze plaat voor het eerst draaide, wat een zaadnummer
CapeTown - Pitstop : zal wel aan mij liggen maar deze plaat snap ik niet
alles waar Rank 1 opstond, met uitzondering misschien van de Ferry Corsten remix van Awakening. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by babbel
alles waar Rank 1 opstond, met uitzondering misschien van de Ferry Corsten remix van Awakening. |
mee eens, ferry's remix was ook nie super maar de originele mixen ware gewoon te veel 10 in een dozijn..
vond trouwens de remixen van punk allemaal slecht, punk zelf was okeej nie fantastisch, pocket damage was 10x beter imo.. :) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Remy D
Er worden geen slechte nummers uitgebracht want wat de 1 goed vind is bij de ander weer bagger en andersom. Zo zie ik het! |
Remy wat ben jij toch een slimme jongen!;) |
|
|
| Lemming |
Nog een recent misbaksel:
Jurgen Vries - The Opera Song :toothless |
|
|
|
|