return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Slechtste trance nummers van 2002
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
1. Ferry Corsten - Punk
2. Svenson & Gielen - Answer the Question
3. Svenson & Gielen - We know what u did (Tiesto remix)

Dit waren wel de negatieve uitschieters dit jaar.
Optimus
Punk is goed!!!!!!!

tuutuutuutuutuuu
arjoderoon
punk is echt nie goed... iiiew klote nummer.
plus al die commerciele-top-40-cover-trance-
en euh. moby - we're all made of stars (tiesto remix)
of wat de titel van dat nummer ook was... k vonnum echt zwaar bout!
Optimus
Punk is zupah!!! Kremlin memories...:)
!_PeTrUs_!
Wel grappig.

Nr. helemaal de hemel in prijzen en zodra die uitgemolken wordt door Radio/TV opeens tot meuk gebombaderen. :conf:

Nagoed, t zal allemaal wel.

Ik kan zo niet een slecht nr bedenken omdat ik die meestal nie luister dan ;)

Maar ik heb iig wel een hekel aan Svenson & Gielen nr's!
Blik
ik heb Punk altijd al een slecht nummer gevonden

Svenson & Gielen vond ik zeker wel de tegenvallers van dit jaar
arj1o1
1 S&g - answer the question
2 marc arcardipane - i like it loud
3 gedeelde plaats voor alle commerciele troep zoals jan wayne e.d.
DJ_Siesta
punk r0xx, iets verniewends, zeer goeie productie.
ahp2002
Punk is toch al in 2001 gemaakt? net na de zomer? vet nummer hoor, alleen de nieuwigheid is er na 6000x draaien wel een beetje af natuurlijk.

als je alle al eerder genoemde jan wayne, gigi enzo links laat liggen, dan vind ik alle nummers van katana vind ik over t algemeen meer van hetzelfde. zwaar overrated

ook slecht:
matt darey - u shine on (magik muzik remix)
jurgen vries - the theme (altitude remix)
New Wave
Tiesto - leathal Industry

DJ_Massive
quote:
Originally posted by New Wave
Tiesto - leathal Industry


ja en net tegen mij op msn zeggen dat je die plaat helemaal te gek vind, tssss:rolleyes:


dr is zoveel rotzooi uitgekomen ik ga t niet eens opnoemen. Iig die duits klinkende rotzooi van Svenson & Geilen: bleeeeegh,
Teknikol
DJ Boozywoozy - One More Try:rolleyes:

xou het niet egt weten.

egte megabagger trance hebbik wel gehoord, maar dan gaak die titels niet onthouden ofzow, dusja
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement