return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Slechtste trance nummers van 2002 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Teknikol
quote:
Originally posted by tijs08
nee hoor.. ik vind die remix van kosheen echt geweldig!! Die vocalen zoooo vet!!

voor mij zijn de echte tegenvallers..

Dj Tiesto - Lethal Industry
Ik had deze al veel eerder (japan album) en vond het toen al veruit het boutste nummer van tiesto ooit.. en dan word het 1 van zijn grootste hits ooit?? na 1 X vonk het nix en na 10000 al helemaal niet
Jurge Vries - The Theme ... te simperl.. en die string die erin zit vind ik echt bout...
Minimalistix - Magic Fly ... waaaaaaaaaaah was slecht!!
Nightvision - Believin (J&R Remix) snap ECHT niet waarom armin tiesto enzo deze draaien..
Junkie XL - BNF ... das dus absoluut niet mijn stijl, zonder gevoel en gewoon niet mooi

er zijn er nog veel meer, maar zoals petrus al zei: die lusiter ik niet dus kan ze ook nergens vinden zo snel :D



juistem! kutnummer.
die ben ik dan niet vergeten, omdat ik um bij ons in de voetbalkantine hoorde:conf: en aangezien ze daar alleen maar commerciële troepjes draaien....:nervous:
Donna
quote:
Originally posted by JunKX
Dat lijkt me toch wel een grapje, anders is het toch te :eyes: voor woorden....










:D



Remy maakt nooit grapjes....
Biohazard
Ard un Jorn - 16 (Dj nagoon Mix) BOEM BOEM BLIEP BLIEP!!
Deepack - 100% - Plat!!
Hardheadz - Wreck Thiz Place - Uitgekouwde Sample/Bassline

Allemaal kut numers
LightForce
JamX & DeLeon - Mind Made Up (beetje te simpel....)
Fusion 808 - Take on Me (NEEE NIET WEER EEN COVER :sadgreen: )
Cosmic Gate - Raging (totaal niet geweldig te noemen)
Jurgen Vries - The Theme (Irri song al vanaf het begin)
Scooter - Nessaja (hmm dat ze nog bestaan is een wonder)

Okay wel ff 3 toppertjes erbij zetten die ik wel graag luister:

Minimalistix - Fly Away (Nord vs Bonka Remix)
Tomcraft - Loneliness (Klub Mix)
Conjure One ft. Sinead O Conner (Dj Tiesto Remix)
LightForce
quote:
Ard un Jorn - 16 (Dj nagoon Mix)


Dj NAGOOM :) Okay wel gelijk is een zuig nummer....

Vind de hardstyle zo i zo niet vernieuwend, allemaal dezelfde reverse bass samples en niet echt denderende strings of andere synths.
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Biohazard

Deepack - 100%
Hardheadz - Wreck Thiz Place

Allemaal kut numers


Die vind ik nou juist tot de beter hardstyle nummers behoren, er zijn nog veeeel slechtere imo.
TimeportE
bijna alle rank1 remixes of producties van dit jaar.. zwaar tegenvallend en meer van hetzelfde.. blabla... :(
Biohazard
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Die vind ik nou juist tot de beter hardstyle nummers behoren, er zijn nog veeeel slechtere imo.


Ik vind die nummers zo plat en simpel. Als dit slecht is wil ik slechte hardstyle niet eens horen :nervous:

Ik vind die remixen van Dance Valley Theme door Tom harding en Vince Fontaine ook bar slecht
Dj Alpha
volgesmij is 2002 het slechtste jaar uit de house geschiedenis

T gaat dan wel om slechtste trance nummers, maar dat domme happy hardstyle nummer van de party animals mag tog ook wel ff genoemd worden vind ik, daar moest ik wel het hardst van huilen toen ik dat hoorde.
dEEkAy
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
1. Ferry Corsten - Punk
2. Svenson & Gielen - Answer the Question
3. Svenson & Gielen - We know what u did (Tiesto remix)

Dit waren wel de negatieve uitschieters dit jaar.


wtf...Punk is goed !! maar de gaylen productions niet :p

DJ_Massive
quote:
Originally posted by TimeportE
bijna alle rank1 remixes of producties van dit jaar.. zwaar tegenvallend en meer van hetzelfde.. blabla... :(


ZOveel hebben ze nou ook weer niet uitgebracht :P
LightForce
Okay foutste van dit jaar (net binnen dacht leuk voor kerst)

Cyber Trance Presents X-mas Trance

Oei wat is dat jammer!! Opzich wel leuk concept daar niet van :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement