return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Kerst (vakantie?) wat gaan we doen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by ScuL

*op stap met een paar zweedse dames in haarlem & a'dam (waarvan 1 TA) :D [als alles goed gaat..]

dat meisje Glorie die ook naar Qontact gingZ?:D
!_PeTrUs_!
uuuuh, werken?!

Nee, vink nie erg. Is nml vet gezellie!
tijs08
quote:
Originally posted by Jappio
innercity, werken, kerst, werken, oud en nieuw, werken

dat wassum wel weer :(

ja LUL.. daar hoort ook QONTACT tussen te staan natuurlijk! Volgende party ben je er weer bij he! :( :D

OK.. ff alles op een rijtje wat ik ga doen..

Vakantie van mij begint al donderdag..
Donderdagavond is mijn pa jarig dus ff klein samenzijn..
Dan ff 2 dagen werken en NIET naar Innercity..
Zondag met mijn ouders, broeder en superoma vliegen richting Noorwegen :D
Mijn tante woont daar (Arendal) in het zuidelijke puntje aan de kust. Daar beetje hangen met veel sneeuwpret.. kerst vieren natuurlijk, met veel kadooos enzow.
Dan waarschijnlijk 1 dagje het binnenland in en gaan skien!! Heb al veel vaker gedaan ,maar laatste keer was 3 jaar terug dus daar heb ik wel ff behoefte aan.
DE 29e kom ik terug en dan ff veeeeel voorslapen voor Qontact!
Met O&N dan dus heeeeeeelemaaaaaaal loooos!!
En dan weer 3 dagen nodig om bij te komen.. en dan ist weer `back 2 normal` :mad:

kga toch wel een leuke vakantie tegemoet als ik het zo ff terug lees :stongue:

\ bij deze> fijne kerstdagen en de beste wensen iedereen :cool:
Eye-Riz
Nou, ik heb dus geen vakantie. Sterker nog, dit jaar heb ik naast de officiële dagen helemaal geen vrije dagen, behalve 2 januari (dat MOET ook wel :D )
27 december moet overdag eerst werken en 's avonds moet ik draaien op een feest in Amersfoort (techno en acid feestje, hihi, en daar draai ik dan, grappig toch? :D )
Oud en nieuw vieren we in Rotterdam. Vrienden van ons hebben een pand gekraakt (als zijnde atelier), aan de Maas, met een van de beste views over Rotterdam. Daar zetten we een soundsystempje neer, en gaan we feestvieren en draaien tot we er bij neer vallen. joechei! :D
Remy D
Van mij kunne jullie allemaal lekker de pest krijgen volgend jaar, smerige betweterige rukkertjes!!!
basd
Effe kijken:

- werken op IC als het een beetje meezit
- met oud&nieuw gezellig hier een beetje hangen en uitgaan
- beetje studie bijwerken, mag ook wel eens (maar niet te veel natuurlijk)
- veeeeeeeeeeel slapen
- beetje films kijken en zo
- als het even meezit nog wat werken
- beetje shoppen, platen en zo

Lekker rielekst dus.. Heb er echt zin in !
eieregooie
Ik ga me vanaf morgen helemaal de tyfus merken met LOTR2... dan de 24e ff eten met me ouders omdat zij dat zo leuk vinden... Dan ga ik me nog meer de tyfus werken met kerst, en de rest van de kerst ga ik slapen want ik hou er helemaal nie van... en dan de 27e laat ik me collega's in de steek en ga ik lekker een weekje op me gat zitten in een bungalowhuisje met nog een stelletke randdebielen met misschien een uitstapje tussendoor naar Qontact... En als ik dan terug ben zitten we alweer een endje in het nieuwe jaar en heeft hopelijk iedereen z'n handjes er nog aan zitten en zijn ze hopelijk allemaal die hele kerst ellende weer vergeten zodat ik weer rustig verder kan met me leventje :D
Dj Lex
Ja kga ook niet echt een boeiende vakantie tegemoet.
- Leren voor 3 tentamens
- Huisje in Drenthe voor een weekje
- Qontact :eyes:
- maybe IC
- Lekker nix doen

:D :D :D
magrec
1e week:
Werken
leren
verhuizen
ic
the q met oude en nieuw

2e week: wordt behoorlijk veel leren :(
Gurian
Euhhh aangezien ik voor de tweede keer gezakt ben voor mijn rijbewijs heb ik bijna geen geld meer. :( dus moet ik maar veel werken en werken en werken
2de kerstdag wel uit. En met oud en nieuw gan we met de kameraden van huis naar huis. Oja en ook nog heel wat huiswerk maken want ik moet nu toch een keer mijn tentamens halen.

Dr. Kuipers
- 20 december hardstyle feestje in Apeldoorn (same as ScuL :p)
- 27 december hardstyle feestje in Rijssen
- 28 december Qlubtempo #13

Voor de rest beetje shoppen met mn vriendin en gezellie hele dagen in bed doorbrengen :D
Ik ga wel een leuke vakantie hebben ;) :p
kolkiewolkie
humz, weet het nog nie helemaal.. wordt denk ik een heeeele rustige vakantie, misschien zelfs de laatste volle kerstvakantie in jaaaaaaaaren :eek: .. iig moek mn compu thuis opnieuw installen, dies echt op sterven na dood, dus een ingrijpende operatie is hard nodig :p ... verder met een beetje mazzel ook maar meteen die kabel installen (jaja)... dan kerst.. sja, beetje de bekende meuk, thuis met family, naar family toe :o .. donderdag tot zaterdag denk ik een uitgaansmarathon met de 27ste een hardstylefeessie in Rijssen (same as kuipers :p ) en zaterdags misschiiiieeen nog een Armin dubbel in de randstad :) ... dan hebbik nog een week over waarin oud en nieuw valt.. hoek da ga invullen weet ik nog nie... misschien met alle maats @ my home :D , kratje pils erbij, muziekie op :cool: . mocht het echt zwaaaaar zuigend gaan lijken en mochten er toch nog kaartjes voor qontact zijn dan doek dat maybe ook nog wel, maar daar ga ik nie vanuit... ben een beetje opgebrand en SNAK echt naar een vakantie chillen en nix doen...

oja, in theorie doek ook nog wat voor school :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement