return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Kerst (vakantie?) wat gaan we doen (pg. 3)
View this Thread in Original format
Teal'k
Werken, ben maar paar dagen vrij.. verder geen ene zak doen :D
-=Freezel=-
- Werken (2 x 4 uurtjes maar, dus maakt niet uit)
- Innercity en een nog te bepalen feest op 31-12
- Kerstmaal voorbereiden (ja, ik kook de kerstmaal voor de familie! Ik schijn er goed in te zijn na de ervaringen van vorig jaar :D)
- Zaalvoetballen. We hebben de sleutel van een sportzaal en daar voetballen we dan. Boombox mee en blazen maar! :D
- Leren voor herkansingen na de vakantie :o
- Mixen. Zoals altijd ff een paar cd-tjes mixen met de beste platen van het jaar 2002 in mijn ogen

Dit zal mijn vakantie ongeveer worden
Raymond
Maandag werken
Dinsdag werken
1e Kerstdag, Uit eten
2e kerstdag, Gourmetten en daarna Partyén.....
Vrijdag werken
Zaterdag werken

En de 2e week van de vakantie weet ik nog niet want m'n rooster op m'n werk was er nog niet:eyes:

Maar ik moet nog wel ffe een boek leren voor een tentamen, wat ik maandag na de vakantie heb:eek:

Tering als student zijnde moet je je vakantie opofferen om een beetje rond te blijven komen.......
magrec
Hardstyle feest in apeldoorn?
Ahja dat is zeker in plaza, gezellig :rolleyes:
Dr. Kuipers
Ja vet he magrec!!! :D

Kom je ook nog stampen!!! :p :p :p ;) :)
M5
Eerst 21ste Innercity.. dan leren leren leren... dan Awakenings.. en dan nog harder leren :D
@ddicted
Naar IC :D en werken :confused:
franzelare
als het goed is een weekje snowboarden maar dan moet het nog wel de tering hard gaan sneeuwen waar wij heen gaan :(
en verder leeren leeren en nog eens leeren want ik heb 3 hers direct na de vakantie :(
Optimus
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
en zaterdags misschiiiieeen nog een Armin dubbel in de randstad :)



ik heb zaterdag de 28e ff opgezocht en verrek, hij draait in de Eau en XL dan:) Ff kiek of ik daar ook ga:)
ScuL
quote:
Originally posted by Optimus
dat meisje Glorie die ook naar Qontact gingZ?:D


japz.. goed dat ik deze thread weer lees moet d'r gelijk ff PM-en

Miss Proximus
um......morgen t/m zondag: Berlijn, Paul van Dyk (6 uur!!!!!)& Cirillo

daarna werken???

dan 1e kerstdag met alle vrienden uit eten (of was het nu de tweede) en tweede kerstdag opa en oma e.d
's avonds naar t vat voor wat stampwerk...

de 28e met de trein naar Hoek van Holland om daar de bot naar Harwich te pakken. dan met de trein naar london en met de bus naar bournemouth. dan twee daagjes met spad spenderen.
de 30e met de bus naar sheffield en bij volksjoolz of tu_face logeren voor een nachtje ZWAAAAAAAAAAR stampen in gatecrasher op de 31e!! op 2 januari naar huis en dan is 3 januari m'n moedertje jarig :)

en dan op 3 FEBRUARI weer naar school :p

verder veel werken en dealen enzo :p
Optimus
dealen?:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement