|
Kerst (vakantie?) wat gaan we doen (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
Innercity, chillen, Qlubtempo#13, chillen, Qontact, chillen.. :D :) :cool: lekkere party vakantie dus :toocool:
ik las trouwens nog over een techno feest in België wat weer eens te meer laat zien dat de belgen wat betreft toegangsprijzen voor party's het beter begrepen hebben.
Met oud & nieuw is er in antwerpen in de waagnatie een feest genaamd elementz met dj's
*Ken Ishii, *Speedy J, *Umek, *Marco Remus en meer voor slechts €40,- INCLUSIEF gratis soft drinks,alcohols en power drinks! :eyespop: kijk zo kan het dus ook! ;) |
|
|
| Three 'O Three |
| Ik heb begin januari tentamens, dus ik zal veel aan het leren zijn (4 tentamens namelijk). Ik ga HELEMAAL NIET werken! Dus das wel lekker :D Met kerst naar mn broer en naar mn vader. 31e naar Qontact! :cool: |
|
|
| Valhalla |
| quote: | Originally posted by Nook
2de kerstdag, eigenlijk avond, naar de e3 in duitsland. heerlijk :) |
wow lang stukkie rijden voor jou :p |
|
|
| Cadmium |
Wat ga ik doen?
Hmm, ik ben de 16e (op m'n verjaardag) begonnen op m'n nieuwe werk. Eigenlijk wilde ik vanaf de 23e twee weken vrij nemen. Alleen vanmiddag hoorde ik dat ik geen dagen "rood" kan staan. Dat komt dus neer op twee vrije dagen die ik kan opnemen :(.
Maar het valt gelukkig wel mee. Op vrijdag heb ik sowieso vrij en dan heb je nog 2 kerstdagen en nieuwjaarsdag. Dus dat wordt toch nog genieten van bijna twee weken vakantie.
| quote: | Originally posted by Optimus
ik heb zaterdag de 28e ff opgezocht en verrek, hij draait in de Eau en XL :) dan Ff kiek of ik daar ook ga :)
|
Kijk, dat zijn nou goeie ideeën :). Zo vult m'n vakantie zich wel. |
|
|
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by eieregooie
en dan de 27e laat ik me collega's in de steek en ga ik lekker een weekje op me gat zitten in een bungalowhuisje met nog een stelletke randdebielen met misschien een uitstapje tussendoor naar Qontact... |
Randdebielen, hee wat is dta voor taal, ik ben helemaal geen randdebiel jah, meer een dwaas, maar geen randebiel :p
Wat ik verder nog ga doen in de kerstvakantie?? tja gewoon werken :mad:
[edit]ohja m'n zus vroeg net ofdat ik haar mee wilde helpen met verhuizen, maarja dan zit ik lekker dronken met m'n ass in een bungalow :haha: [/edit] |
|
|
| Nook |
| quote: | Originally posted by Valhalla
wow lang stukkie rijden voor jou :p |
zo zeker wel :) maar we kennen mensen in velden uhm..of venlo, ff vergeten, waar we blijven slapen. dus volgende dag pas rustig terug rijden. |
|
|
| Teknikol |
ik ga mn vriendin misse voor een halve kerstvakantie:(
dus wat ga ik doen? tissues pakke en janke maar:rolleyes: :p |
|
|
| Bouma-Bros |
| New York City :D :D :D :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
New York City :D :D :D :D |
naar de Roxy??? :rolleyes:
Kid Vicious & Ferry Corsten... :crazy:
:D |
|
|
| total woot |
Me is lazy :D
| quote: | Originally posted by tijs08
OK.. ff alles op een rijtje wat ik ga doen..
Zondag met mijn ouders, broeder en superoma vliegen richting Noorwegen :D
Mijn tante woont daar (Arendal) in het zuidelijke puntje aan de kust. Daar beetje hangen met veel sneeuwpret.. kerst vieren natuurlijk, met veel kadooos enzow.
Dan waarschijnlijk 1 dagje het binnenland in en gaan skien!! Heb al veel vaker gedaan ,maar laatste keer was jaar terug dus daar heb ik wel ff behoefte aan.
DE 29e kom ik terug en dan ff veeeeel voorslapen voor Qontact!
Met O&N dan dus heeeeeeelemaaaaaaal loooos!!
En dan weer 3 dagen nodig om bij te komen.. en dan ist weer `back 2 normal` :mad:
kga toch wel een leuke vakantie tegemoet als ik het zo ff terug lees :stongue:
\ bij deze> fijne kerstdagen en de beste wensen iedereen :cool: |
idem :p
WooT |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
[edit]ohja m'n zus vroeg net ofdat ik haar mee wilde helpen met verhuizen, maarja dan zit ik lekker dronken met m'n ass in een bungalow :haha: [/edit] |
Whehehe... Timing he :D |
|
|
| Bouma-Bros |
Nope...naar 'the World' met oud en nieuw.....TIESTO :D :D :D |
|
|
|
|