return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Kerst (vakantie?) wat gaan we doen
View this Thread in Original format
raoel
Allereerst wens ik alle TA-ers prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe.

Maar nu de topic:
De kerst dagen staan voor de deur en dat betekend voor velen van ons vakantie en voor iedereen minstens enkele dagen extra vrij.

Wat gaan jullie doen tijdens deze dagen?

Gaan jullie net zoals ik veel op stap, feesten, zuipen, eten en lamballen?
Party-en op IC en/of Qontact?
Of gaan jullie juist actief doen tijdens een wintersport vakantie?


Ik blijf dus lekker thuis, veel stappen en af en toe flink doorzakken, lekker eten, een dagje stadten en ik hoop dat ik nog een keertje kan schaatsen. Party-en zit er voor mij helaas niet in.



PS: voor de mensen die gaan skiën, waar gaan jullie?
ik ga namelijk met carnaval skiën en wil volgend jaar eens nar een andere plaats.
Waar hebben jullie goede ervaringen?
Mooie pistes, gezellig stappen?
New Wave
Werken werken werken.
Voor de echte arbeider bestaat zo iets niet. vakantie pffhuu, mietjes

:D
Joost008
Ik gaat zeker een aantal avonden lekker feesten, voor de rest beetje werken en me hele kamer verbouwen dus ben wel druk in de vakantie. Ook staat het nog in planning om te leren voor hertentamen, maar of dat er van komt zien we nog wel:D
Nook
2de kerstdag, eigenlijk avond, naar de e3 in duitsland. heerlijk :)
Blik
natuurlijk ook prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast

ik ga eigenlijk hetzelfde als raoel doen, beetje feestvieren, veel drinken (vooral met nieuwjaar), en beetje niks doen
raoel
quote:
Originally posted by Nook
2de kerstdag, eigenlijk avond, naar de e3 in duitsland. heerlijk :)


Vriend van me is er een week of 3 geleden geweest.
hij dacht dat ik me er wel zou hebben vermaakt omdat ze een zaal hadden met veel 'trance' muziek (das de zwarte zaal geloof ik)
hij is er niet zo'n liefhebber van en vond het dus maar matig.
Zeker omdat je er een hoor cafétjes had waar helemaal geen muziek aan stond :conf:
Erg vreemd, hij wist ook niet of dat dit normaal was

De andere grote zaal (witte) is vooral R&B.
Dan heb je nog enkele kleinere zalen.
Optimus
Innercity
huuswerk
Qontact
huuswerk
leren
huuswerk

leren
TimeportE
nix
Nook
quote:
Originally posted by raoel
Vriend van me is er een week of 3 geleden geweest.
hij dacht dat ik me er wel zou hebben vermaakt omdat ze een zaal hadden met veel 'trance' muziek (das de zwarte zaal geloof ik)
hij is er niet zo'n liefhebber van en vond het dus maar matig.
Zeker omdat je er een hoor cafétjes had waar helemaal geen muziek aan stond :conf:
Erg vreemd, hij wist ook niet of dat dit normaal was

De andere grote zaal (witte) is vooral R&B.
Dan heb je nog enkele kleinere zalen.


ik was er vorig jaar geweest en toen was overal het muziek aan, ik vond het in iedergeval wel toll. de r&b zaal was ik 30 seconden in en toen weer uit. ik heb het niet zo op r&b. in die 'trance' zaal draaide ze vorig jaar allemaal cosmic gate, marco v, kai tracid, etc.. weet niet of dat nu nog is, maar hoop het wel. :)
Rinus
Er zal niet zo heel veel veranderen doe eigenlijk altijd al dingen die ik doe als ik ook vakantie heb, ga alleen wat meer werken denk ik en wat extra feessies bezoeken.

iig veel geld spenderen.

ScuL
mijn kerstvakantie begint na aankomende vrijdagmiddag:

*kerstdiner met mn werk
*hardstylefeestje in apeldoorn (de 20e)
*vrij van stage (eindelijk!, na 18 weken hard werken :D)
*veel dvd's kijken (heb nog veel films liggen waar ik niet aan toe ben gekomen)
*kerstdag fondueën met m'n ouders+bro
*qlubtempo #13 op de 28e
*op stap met een paar zweedse dames in haarlem & a'dam (waarvan 1 TA) :D [als alles goed gaat..]
*naar huisje van de ouders van 1 van m'n vrienden in Zeeland met een groep waar wij oud&nieuw gaan vieren met veel knal & flitswerk en de nodige versnaperingen :p

fijne dagen iedereen!
Jappio
innercity, werken, kerst, werken, oud en nieuw, werken

dat wassum wel weer :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement