return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
אמאמאמאאמאמאמאמאמאממאא לאאאאאאא (pg. 2)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by nesher
אני רוצה להיות ג'ובניק כי אין לי כוח לכלום
אני עצלן כזה, מאוד עצלן
אין מה לעשות
=\



תאמין לי הצבא משנה את זה מהההההההר מאוד
אח שלי היה האיש הכי עצלן בעולם! לא קם מהמיטה ותמיד היה במזגן
עכשיו תראה מה הוא עושה.. :/

קרבי זה הכי אחי

וחן
עם כל הכבוד לג'ובניקים שבהחלט עושים עבדות נייר מעניינת מאוד זה ממש לא עוזר בזמן הזה שצריך כמה שיותר קרביים וכולם מחפשים להיות ג'ובניקים

ועוד משהו רציתי להוסיף לך נשר- לא יודע איך קוראים לך באמת

תחשוב על החיילים האלה שמקריבים את החיים שלהם ושמתו בשביל שאתה תוכל ללכת בשקט בקניון- אתה לא חושב שמגיע לאנשים בכמה שנים יותר גדולים ובשנה יותר קטנים ממך את הבטחון הזה?
DjChook
קודם כל קוראים לו רותם !

מה שאתה לא מבין זה

למה נראה לךל לישראל יש את הצבא הכי טוב בעולם ?

כי אם לחיל האוויר בא הם פשוט עולים על המטוסים ומנצחים את צבאות ערב ?

לדעתי תפקיד לא פחות חשוב ממלאים אנשי השטח / מודיעין וכו

אז אולי נכון ג'ובניק זה באמת לא לעשות תפקיד ככ משמעותי
אבל מישהו צריך לעשות אותו

אז מה עדיף ? שידפקו כמה מורעלים בשביל שיכנסו כאלה שלא רצו קרבי
או שפשוט מי שלא רוצה קרבי לא יתבייש להגיד את זה
clubber@work
לפי דעתי יש מספיק אנשים שמבחינת פרופיל לא יכולים לשרת בקרבי
ולכן הם הולכים להיות ג'ובניקים - שגםהם ממלאים תפקיד
חשוב
אבל כל אחד שעומד בקריטריונים לקרבי - פרופיל..
צריך ללכת ולתרום דווקא בתפקיד קרבי ששם תמיד חסרים אנשים


חוץ מזה גם אני עצלן אבל זה שונה כשאתה במסגרת - כמו שהיית צריך ללכת למבחן ככה תצטרך לקום בבוקר ולעשות את האימונים שמירות וכו...

ולסיוום - עצה שלי תנסה להגיע ליחידות המיוחדות שככה גם יהיה לך תפקיד גם
תפקיד מעניין וגם תתרום למדינה!
Sniper
חברה תראו שיעשה מה שבראש שלוו
אין קשר אולי הוא מפחד ללכת לקרבי?
וד"א מישו פו אמר משו על ג'ובניקים

ואני שמעתי ביום חילות שמאוחרי כל חייל קרבי יש 7 אנשים שמגבים אותו
הכוונה לג'ובניקים
כל תפקיד (נורמלי ולא שעושים צחוק מהצבא) עוזר בצבא
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by warpedd_
היום קבלתי הזמנה ליום סיירות


איזה פחדדדד

אמנם אני מתאמן ביובל עילם שזה הכנה לצבא וכאלה
אבל עדין מפחיד


ואללה אתה ביובל עילם?


יובל עילם והכסף נעלם

חחחחחחחחח


תבוא כבר לעמרם
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
קודם כל קוראים לו רותם !

מה שאתה לא מבין זה

למה נראה לךל לישראל יש את הצבא הכי טוב בעולם ?

כי אם לחיל האוויר בא הם פשוט עולים על המטוסים ומנצחים את צבאות ערב ?

לדעתי תפקיד לא פחות חשוב ממלאים אנשי השטח / מודיעין וכו

אז אולי נכון ג'ובניק זה באמת לא לעשות תפקיד ככ משמעותי
אבל מישהו צריך לעשות אותו

אז מה עדיף ? שידפקו כמה מורעלים בשביל שיכנסו כאלה שלא רצו קרבי
או שפשוט מי שלא רוצה קרבי לא יתבייש להגיד את זה


מה אתה אידיוט?????

נראה לך שיש מספיק חיליים קרביים???

ומה זה הגישה המפגרת הזאת שמי שרוצה להיות ג'ובניק שיהיה .....

לפי דעתי מי שיש לו פרופיל מתאים לקרבי צריך להכריח אותו ללכת לקרבי
איך אני שונא את כל הבכינים האלה~!!!!

ראסמי חן אתה אמור להיות חכם לא אידיוט
nesher
יאללללההה
טוב שלא עשיתם ממני משתמט עוד שניה
כולה אמרתי שלא בא לי להיות קרבי כי אני עצלן
זה ברור לי בכל מקרה שאני יילך לקרבי
DjChook
אורן אתה מטומטם
נקודה

אין לי כח להתווכח איתך

תעשה מה שאתה רוצה
אני אעשה מה שאני רוצה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by nesher
יאללללההה
טוב שלא עשיתם ממני משתמט עוד שניה
כולה אמרתי שלא בא לי להיות קרבי כי אני עצלן
זה ברור לי בכל מקרה שאני יילך לקרבי



חחחחחחח
אתה עצלן? בגלל זה?


הומו

לא משהו אישי

פשוט סתוה ת'פה שלך
oDrori
בונא הנימוסים פה משתוללים אה? אם זה מה שמשאיר אותכם מלוכדים תרדו כולכם על חרדים או יהודים או משהו.

luckystrike
כמה זיוני שכל בט'רד אחד ...
קיצר אני אלך להתקלח ויגיב ...

הצעירות מקבלת ממדים חדשים פה ...
איפה אריאל :(
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
קודם כל קוראים לו רותם !

מה שאתה לא מבין זה

למה נראה לךל לישראל יש את הצבא הכי טוב בעולם ?

כי אם לחיל האוויר בא הם פשוט עולים על המטוסים ומנצחים את צבאות ערב ?

לדעתי תפקיד לא פחות חשוב ממלאים אנשי השטח / מודיעין וכו

אז אולי נכון ג'ובניק זה באמת לא לעשות תפקיד ככ משמעותי
אבל מישהו צריך לעשות אותו

אז מה עדיף ? שידפקו כמה מורעלים בשביל שיכנסו כאלה שלא רצו קרבי
או שפשוט מי שלא רוצה קרבי לא יתבייש להגיד את זה



תראה
כרגע יש מללללללללא ג'ובניקים שלא מוכנים להיות גם במודיעין- הם סתם רוצים להשתמט
ובסוף הנטל עובר אל אלה ששירתו כמו גברים פעם ודופק להם את העבודה והלימודים וגם את אלה שבסדיר שיש להם יותר עבודה לעשות

צבא זה לא גן ילדים
אתה תבוא ותעשה מה שאומרים לך ולא תתחיל להתנהג כמו איזה זונה ולשחק אותה דפוק בשכל בשביל שאחרים יהרגו בשבילך
זה לא עובד ככה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement