| NyKoN |
| quote: | Originally posted by nesher
אני רוצה להיות ג'ובניק כי אין לי כוח לכלום
אני עצלן כזה, מאוד עצלן
אין מה לעשות
=\ |
תאמין לי הצבא משנה את זה מהההההההר מאוד
אח שלי היה האיש הכי עצלן בעולם! לא קם מהמיטה ותמיד היה במזגן
עכשיו תראה מה הוא עושה.. :/
קרבי זה הכי אחי
וחן
עם כל הכבוד לג'ובניקים שבהחלט עושים עבדות נייר מעניינת מאוד זה ממש לא עוזר בזמן הזה שצריך כמה שיותר קרביים וכולם מחפשים להיות ג'ובניקים
ועוד משהו רציתי להוסיף לך נשר- לא יודע איך קוראים לך באמת
תחשוב על החיילים האלה שמקריבים את החיים שלהם ושמתו בשביל שאתה תוכל ללכת בשקט בקניון- אתה לא חושב שמגיע לאנשים בכמה שנים יותר גדולים ובשנה יותר קטנים ממך את הבטחון הזה? |
|
|