return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
אמאמאמאאמאמאמאמאמאממאא לאאאאאאא (pg. 7)
View this Thread in Original format
oDrori
quote:
Originally posted by oDrori
תגידו אחים שלי... בעיקר השואפים למחשבים לחוליות למיניהם, מה הדרישות שלהם שם? זה ברמה של לדעת להתעסק עם תוכנות או ברמה של תיכנות?


b00mp
DjChook
תשמע אני לא זוכר בדיוק מה היה עם אח של אורן
אני יודע שהוא התחיל גבעתי
והוא עשה קורס להיות חובש קרבי...

ומורן קבל שתיים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
b00mp


שמע אני יכול להגיד לך שאחרי שדיברתי היום עם אחד שאני מכיר שהיה בממרם אז ככה:

יש שם גאוני מחשב שמתקתקים כבר מגיל 4 על תכנות וכל החרא הזה
הוא אישית למרות שיש לו שכל נפל משם בגלל שהוא פשוט לא עמד ברמה
לדברים הרציניים שם אתה מזה צריך ידע קודם... ולא ברמה של מחשבים של כיתה י בבית ספר לדעת איך להשתמש באקסל
MoSH_MaN
נו ברור שלא כולם הכי טוב

אבל חשבתי שנשר לא ככה
לפי הדעות שלו והאישיות

ואז הוא מקבל את זה ומשתפן.........


בעעעעעעעעעע


ורועי מה עם טיס?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע אני לא זוכר בדיוק מה היה עם אח של אורן
אני יודע שהוא התחיל גבעתי
והוא עשה קורס להיות חובש קרבי...

ומורן קבל שתיים


יש הרבה כאלה שנופלים לחובשים קרביים
בדרך כלל זה גם לא כל כך בטעו הם נופלים
פשוט צריכים חובשים קרביים שיהיו מסופחים לאותו מקום אז "מפילים" אנשים לשם
עשו את זה לחבר שלי בשריון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

ורועי מה עם טיס?


1. לא יכול בגלל סעיף ראיה
2. לא ממש מושך אותי
3. זה קשה מאוד גם ככה להתקבל ואם לא קיבלתי יום סיירות עדיין אז כנראה שגם אם הייתי רוצה לא הייתי מתקבל... אבל זה שלא קיבלתי הבנתי שזה קשור לסעיף ראייה... אז חפיף
אני נראה לי יתקשר אליהם בקרוב וישאל אותם אם אני אמור לקבל ואם לא אז לבקש או משהו
DjChook
הבנתי אותך
אהה ממרמ זה עוד פעם חלק ככה
אבל בעיקורן הם מעבריים לך מלא קורסים ללמד אותך דברים... שלא תחשוב שהכל צריך לבוא ממך

וחוץ מיזה, תלמדי לשעבר של אמא שלי

אמר לי שהוא מרד בממרמ כי נמאס לו להקליד נתונים כל היום והוא הצליח לעבור לתפקיד משמעותי :)
ripcurl
quote:
Originally posted by DjChook
אין לי מושג מה זה הכספות

אבל ברובוטיקה - לא בחרתי רובונר

כי זה משעמם תחת, אבל אני אהיה מין הסתם עם חברים בתחרות הארצית...

אני עושה עבודה על
RFID
וזה הבגרות שלי ברובוטיקה,
לא היה לי זיין להשקיע ברובונר...

בקשר למנילה , אני חושב שאני לא מקבל כי אין לי פרופיל


שמע אחי אני ממש לא יודע למה אתה חושב שרובונר זה משעמם
זה הדבר הכי מאתגר בארץ
וזה סוף סוך ליישם דברים
ולא רק ללמוד תאורתית

ובקשר לכספות
מכון וויצמן מארגן כל שנה תחרות כספות
שבא צוותים מתכננים כספת שהפתיחה שלה היא על פי עיקרון פיזיקלי

מי שקר משתתף
מקבל 100 במגן מעבדה בפיזיקה
ומי שמסים ב15 הראשונים (ככה זה היה שנה שעברה)
מקבל 100 גם בבגרות מעבדה!
DjChook
טוב קודם כל לפי מה שהבנתי 100 במעבדה זה בדיחה אמרו לי

בקשר לרובונר
תשמע אני עצלן פשוט
וזה להשקיע המון

אתה בתוכנה או חומרה ?


חוץ מיזה אנחנו כן בונים רובוט
פשוט לא משהו רציני
nesher
quote:
Originally posted by Hell_Copter
1. לא יכול בגלל סעיף ראיה
2. לא ממש מושך אותי
3. זה קשה מאוד גם ככה להתקבל ואם לא קיבלתי יום סיירות עדיין אז כנראה שגם אם הייתי רוצה לא הייתי מתקבל... אבל זה שלא קיבלתי הבנתי שזה קשור לסעיף ראייה... אז חפיף
אני נראה לי יתקשר אליהם בקרוב וישאל אותם אם אני אמור לקבל ואם לא אז לבקש או משהו


חבל
היית יכול להתקרב לאלוהים
הרי הוא בשמיים לא?
:D
דרך-אגב
אני יודע שגם כנראה אני לא יתקבל למחשבים
אם זה באמת מה שאמרתם
כי אין לי ידע ממש גדול בתכנות
אבל שטויות , אני מקווה שיתנו לי מודיעין שדה
נשמע נחמד

ripcurl
quote:
Originally posted by DjChook
טוב קודם כל לפי מה שהבנתי 100 במעבדה זה בדיחה אמרו לי

בקשר לרובונר
תשמע אני עצלן פשוט
וזה להשקיע המון

אתה בתוכנה או חומרה ?


חוץ מיזה אנחנו כן בונים רובוט
פשוט לא משהו רציני


אני גם וגם
אני ראש צוות
וראש צוות תוכנה

ובחומרה אני רק משקיף שהם לא יעשו לי דברים שאני לא צריך ושיעשו מהר

וזה המון השקעה זה נכון
אבל אני מת על זה
DjChook
ואלה שיהיה לבריאות אחי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement