|
אמאמאמאאמאמאמאמאמאממאא לאאאאאאא (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by oDrori
תגידו אחים שלי... בעיקר השואפים למחשבים לחוליות למיניהם, מה הדרישות שלהם שם? זה ברמה של לדעת להתעסק עם תוכנות או ברמה של תיכנות? |
b00mp |
|
|
| DjChook |
תשמע אני לא זוכר בדיוק מה היה עם אח של אורן
אני יודע שהוא התחיל גבעתי
והוא עשה קורס להיות חובש קרבי...
ומורן קבל שתיים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
b00mp |
שמע אני יכול להגיד לך שאחרי שדיברתי היום עם אחד שאני מכיר שהיה בממרם אז ככה:
יש שם גאוני מחשב שמתקתקים כבר מגיל 4 על תכנות וכל החרא הזה
הוא אישית למרות שיש לו שכל נפל משם בגלל שהוא פשוט לא עמד ברמה
לדברים הרציניים שם אתה מזה צריך ידע קודם... ולא ברמה של מחשבים של כיתה י בבית ספר לדעת איך להשתמש באקסל |
|
|
| MoSH_MaN |
נו ברור שלא כולם הכי טוב
אבל חשבתי שנשר לא ככה
לפי הדעות שלו והאישיות
ואז הוא מקבל את זה ומשתפן.........
בעעעעעעעעעע
ורועי מה עם טיס? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע אני לא זוכר בדיוק מה היה עם אח של אורן
אני יודע שהוא התחיל גבעתי
והוא עשה קורס להיות חובש קרבי...
ומורן קבל שתיים |
יש הרבה כאלה שנופלים לחובשים קרביים
בדרך כלל זה גם לא כל כך בטעו הם נופלים
פשוט צריכים חובשים קרביים שיהיו מסופחים לאותו מקום אז "מפילים" אנשים לשם
עשו את זה לחבר שלי בשריון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ורועי מה עם טיס? |
1. לא יכול בגלל סעיף ראיה
2. לא ממש מושך אותי
3. זה קשה מאוד גם ככה להתקבל ואם לא קיבלתי יום סיירות עדיין אז כנראה שגם אם הייתי רוצה לא הייתי מתקבל... אבל זה שלא קיבלתי הבנתי שזה קשור לסעיף ראייה... אז חפיף
אני נראה לי יתקשר אליהם בקרוב וישאל אותם אם אני אמור לקבל ואם לא אז לבקש או משהו |
|
|
| DjChook |
הבנתי אותך
אהה ממרמ זה עוד פעם חלק ככה
אבל בעיקורן הם מעבריים לך מלא קורסים ללמד אותך דברים... שלא תחשוב שהכל צריך לבוא ממך
וחוץ מיזה, תלמדי לשעבר של אמא שלי
אמר לי שהוא מרד בממרמ כי נמאס לו להקליד נתונים כל היום והוא הצליח לעבור לתפקיד משמעותי :) |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
אין לי מושג מה זה הכספות
אבל ברובוטיקה - לא בחרתי רובונר
כי זה משעמם תחת, אבל אני אהיה מין הסתם עם חברים בתחרות הארצית...
אני עושה עבודה על
RFID
וזה הבגרות שלי ברובוטיקה,
לא היה לי זיין להשקיע ברובונר...
בקשר למנילה , אני חושב שאני לא מקבל כי אין לי פרופיל |
שמע אחי אני ממש לא יודע למה אתה חושב שרובונר זה משעמם
זה הדבר הכי מאתגר בארץ
וזה סוף סוך ליישם דברים
ולא רק ללמוד תאורתית
ובקשר לכספות
מכון וויצמן מארגן כל שנה תחרות כספות
שבא צוותים מתכננים כספת שהפתיחה שלה היא על פי עיקרון פיזיקלי
מי שקר משתתף
מקבל 100 במגן מעבדה בפיזיקה
ומי שמסים ב15 הראשונים (ככה זה היה שנה שעברה)
מקבל 100 גם בבגרות מעבדה! |
|
|
| DjChook |
טוב קודם כל לפי מה שהבנתי 100 במעבדה זה בדיחה אמרו לי
בקשר לרובונר
תשמע אני עצלן פשוט
וזה להשקיע המון
אתה בתוכנה או חומרה ?
חוץ מיזה אנחנו כן בונים רובוט
פשוט לא משהו רציני |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
1. לא יכול בגלל סעיף ראיה
2. לא ממש מושך אותי
3. זה קשה מאוד גם ככה להתקבל ואם לא קיבלתי יום סיירות עדיין אז כנראה שגם אם הייתי רוצה לא הייתי מתקבל... אבל זה שלא קיבלתי הבנתי שזה קשור לסעיף ראייה... אז חפיף
אני נראה לי יתקשר אליהם בקרוב וישאל אותם אם אני אמור לקבל ואם לא אז לבקש או משהו |
חבל
היית יכול להתקרב לאלוהים
הרי הוא בשמיים לא?
:D
דרך-אגב
אני יודע שגם כנראה אני לא יתקבל למחשבים
אם זה באמת מה שאמרתם
כי אין לי ידע ממש גדול בתכנות
אבל שטויות , אני מקווה שיתנו לי מודיעין שדה
נשמע נחמד |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב קודם כל לפי מה שהבנתי 100 במעבדה זה בדיחה אמרו לי
בקשר לרובונר
תשמע אני עצלן פשוט
וזה להשקיע המון
אתה בתוכנה או חומרה ?
חוץ מיזה אנחנו כן בונים רובוט
פשוט לא משהו רציני |
אני גם וגם
אני ראש צוות
וראש צוות תוכנה
ובחומרה אני רק משקיף שהם לא יעשו לי דברים שאני לא צריך ושיעשו מהר
וזה המון השקעה זה נכון
אבל אני מת על זה |
|
|
| DjChook |
| ואלה שיהיה לבריאות אחי |
|
|
|
|