|
אמאמאמאאמאמאמאמאמאממאא לאאאאאאא (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by nesher
משהו במחשבים
חוץ מזה, אמרתי כבר שאני יודע שאני כנראה יילך לקרבי
אני לא ינסה לריב איתם או משהו
אם ייתנו לי קרבי יתנו לי אני לא התווכח איתם ולא יעשה בעיות
מה עשיתם ממני משתמט כולכם
כולה אמרתי שלא בא לי קרבי
אחי, אתה מדבר על אטומים , בלוק איטונג זה קל-קר לידך
יאללה לך תתכנן תוכניות להשתלט על העולם ולהרוג תערבים ואל תזיין לי בבולבול |
נערך בגלל חוסר צניעות!!!!
:wtf: |
|
|
| DjChook |
אורן אני פשוט בהלם איזה שטויות אתה מדבר פה
מה אתה בכלל חושב שאתה מבין , ועוד מתווכח עם אנשים בצבא
כאילו מאיפה נראה לך שיש לך בכלל ידע בנושא ?!
ובקשר לאמיר, אח שלך, מין הסתם
הוא עשה את אותו תפקיד כמו מורן
(חובש קרבי)
אז מה אתה מזיין את השכל,
קיצורים זה שטויות
ומשק ממטרות זה תפקיד מוכר מאד חחח
:)
בקשר ל
RIPCURL
ואלה אני בדיוק בראש שלך :) |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by NaOren
נערך בגלל חוסר צניעות
|
הלו, הלו
מה זה הדיבורים האלה
כל אחד זכאי לדעה משלו,
למה לחמם תעיניים
וחוץ מזה, מה זה השטויות האלה שעדיף שלא ישרתו
איזה מן שטויות אלו!?!?!
רק מי שקרבי נחשב?!?!?!?
יש לי ילדים בכיתה שהם ילדים שבחיים שלהם לא רצו מטר
אין להם כושר בגרוש
אבל מה הם גאונים אש
אז מה עדיף?!
אחד כזה בתותחנים או אחד כזה בתפקיד עורפי ממוחשב כלשהו?!?!?:wtf: |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
בקשר ל
RIPCURL
ואלה אני בדיוק בראש שלך :) |
אתה לא יודע איזה מזל יש לי!
קיבלתי מנילה לפני חודשיים
והיו שם עט תפקידים שעיניינו אותי
אבל מה,
קיבלתי את התפקיד שתמיד רציתי (ממר"ם)י
אז רשמתי אותו בעשיפות ראשונה
ואתמול קיבלתי צו לזימון למבחנים למחשבים!
יההההה |
|
|
| DjChook |
ממרמ לא עושה לי את זה
רציתי להגיע לחמן שחקים - מודיעין
אבל הם לא חשבו שזה הדבר הטוב בשבילי
יש לי ודעות רפואיות עדיין, ככה שאין לי פרופיל כרגע
אם יהיה קרבי אני אלך לקרבי, אני מורעל בזמן האחרון
אבל אם לא
אני אנסה להגיע למחשב :) |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
ממרמ לא עושה לי את זה
רציתי להגיע לחמן שחקים - מודיעין
אבל הם לא חשבו שזה הדבר הטוב בשבילי
יש לי ודעות רפואיות עדיין, ככה שאין לי פרופיל כרגע
אם יהיה קרבי אני אלך לקרבי, אני מורעל בזמן האחרון
אבל אם לא
אני אנסה להגיע למחשב :) |
האמת העדיפות ראשונה אצלי הייתה תמיד תלפיות (שחקים זה יחסית חדש)י
אבל צריך פרופיל קרבי לתלפיות
ושחקים לא קיבלתי זימונים מהסיבה הפשוטה שפישלתי במבחנים
בצו ראשון והדפ"ר וגם הקב"א שלי לא הכי גבוהים..
54
ו
70 |
|
|
| DjChook |
אוקיי 70 זה באמת בעייתי
אבל 54 זה כמו לי וזה בנזונה
הדפר 80
ובגלל זה הורידו לי נקודה מהקבא
ועוד נקודה על זה שאני מעדיף לא קרבי
אז אני 80 / 54
תלפיות על הזין שלי, למי יש כח עכשיו לתואר בפיסיקה ?!
ממרמ לדעתי משעמם, אתה יכול להתקע שם בתפקידים שתחלום לפתוח ולסגור ממטרות מהם |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
אוקיי 70 זה באמת בעייתי
אבל 54 זה כמו לי וזה בנזונה
הדפר 80
ובגלל זה הורידו לי נקודה מהקבא
ועוד נקודה על זה שאני מעדיף לא קרבי
אז אני 80 / 54
תלפיות על הזין שלי, למי יש כח עכשיו לתואר בפיסיקה ?!
ממרמ לדעתי משעמם, אתה יכול להתקע שם בתפקידים שתחלום לפתוח ולסגור ממטרות מהם |
האמת שלי יש כח לתואר בפיזיקה
אני לומד עכשיו 5 יח' פיזיקה 5 יח' מחשבים
ו5 יח' רובוטיקה
ואני בכייף הייתי ממשיך את זה לתואר בהנדסת אלקטרוניקה או פיזיקה
וחוץ מזה,
ממר"ם מתחלק ל2
החלק הכייף שהוא אגף הפיתוח והשליטה
והחלק המבאס שזה בדיקת תוכניות |
|
|
| oDrori |
| תגידו אחים שלי... בעיקר השואפים למחשבים לחוליות למיניהם, מה הדרישות שלהם שם? זה ברמה של לדעת להתעסק עם תוכנות או ברמה של תיכנות? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן אני פשוט בהלם איזה שטויות אתה מדבר פה
מה אתה בכלל חושב שאתה מבין , ועוד מתווכח עם אנשים בצבא
כאילו מאיפה נראה לך שיש לך בכלל ידע בנושא ?!
|
אתה זה שמבין?????
או זה שיודע מה אני מבין? |
|
|
| DjChook |
אורן גם וגם
ובקשר ל
RIPCURL
אני עושה בגרות בדיוק כמ שלך |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן גם וגם
ובקשר ל
RIPCURL
אני עושה בגרות בדיוק כמ שלך |
יש מצב אתה אני רואה אותך בתחרות כספות?
או באליפות העולם לרובונרים? |
|
|
|
|