|
אמאמאמאאמאמאמאמאמאממאא לאאאאאאא (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
חשבתי ללכת לבטא, אבל אז חשבתי קצת , אלפא קצת יותר טוב
מה אתם אומרים? |
אם תוכל לתת קצת פירוט על כל יחידה שאני יבין על מה מדובר אני ישמח לעזור לך |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש הרבה כאלה שנופלים לחובשים קרביים
בדרך כלל זה גם לא כל כך בטעו הם נופלים
פשוט צריכים חובשים קרביים שיהיו מסופחים לאותו מקום אז "מפילים" אנשים לשם
עשו את זה לחבר שלי בשריון |
דיי כבר !!!!!!!!!
דיי עם הצעירות הזאת !
אין כזה דבר "ליפול" לחובשים ...
ארררררר איזה עצבים - רועי אל תגיד דבררים אם
אתה לא יודע\בטוח בהם ...
כל יחידה צריכה חובשים קרביים כי כל צוות שיוצא לפ]עולה
צריך חובשים - ככה זה - והם לוחמים לכל דבר ועוד יותר מזה הם
אחראים לחיים של החברים שלהם ...
יש שתי הקצאות בדרך כלל לחובשים - הקצאה ראשונה שהיחידה הקרבית
מוציאה ישר שהטירונים מתגייסים ושהם הם חוזרים הם מורדים למחזור
שאחריהם כדי להשלים את מה שפיספסו ...
הקצאה שנייה הם פשוט חוזרים לאותו מסלול כי הם לא צריכים להשלים הרבה
והם חוזרים לחבר'ה מהיחידה אחרי הקורס ...
יש גם הקצאה שלישית שזה כצ'ופר
יענו הכי טובים ביחידה ככה אחרי שנה וחצי-שנתיים מקבלים חובשים כי
זה נחשב לקורס הכי טוב והכי יקר בצה"ל
23,000
אלף שקל - ככה עולה קורס חובשים קרביים לחייל
וקורס חובשים רגילים גם יקר ...
בכל אופן - רועי מה שהתכוונת נראה לי זה כאלה שנפצעו
ואז יש להם בעייה רפואית אז הרבה פעמים שולחים אותם לקורס
חובשים כי תמיד לוקח ככה שבועיים עד שהקורס מתחיל שהם
יכולים להחלים בהם וגם בתחילת הקורס עדיין אין הרבה מאמצים
ולא מריצים הרבה ... ואז הם חוזרים לכושר שלהם לאט לאט ...
מה זה ליפול לקורס חובשים - אין כזה דבר
אתה תראה - חיילים מתים לצאת לקורס הזה
לכל חייל ביחידה קרבית יש פק"ל מסויים
יענו יש פק"ל צלפים שזה קורס צלפים ויש לך רובה מיוחד
יש פק"ל מאג שזה רובה כבד כזה שעושים עליו קורס של
שבועיים ויש רובה נגב שזה פק"ל נגב ...
קיצר פק"ל חובשים נחשב להכי טוב ובגלל זה בקורס הכי ארוך |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן
זה חיל חשוב מאוד בת'כלס
למה הם האלה שדואגים לכל החיילים והכל
משהו בסגנון
אבל יאללה אני לא נראה לי מתאים לזה :D |
אחי אין מצב שתלך לחיל שלישות.
אני לא יודע מה התנאים שלהם
אבל אין לחיילים שם כבוד בגרוש
(כמו שאין כבוד למפעיל ממטרות ומדליקי דוד)
קיצר אל תלך אנשים יורקים עליהם |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NaOren
ואז הייתה לו בעיה בברך והוא קיבל מלא גימלים אז היה מלא זמן בבית
ומאז הברך שלו לא משו אז הוא לא יכול היה לחזור ליחידה אז שמו בקורס של צנחנים...
|
אתה מדבר על קורס צניחה במר"ה ?
הוא יענו חובש מרפאה שם של אלה שעושים את הקורסי צניחות ? |
|
|
| DjNumShum |
תגיד מורן
עם חבר שלי
בסיירת מטכל
יצא לחובשים ככה באמצע הטירונות
יורידו אותו מחזור והוא יתחיל טירונות עוד פעם? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
תגיד מורן
עם חבר שלי
בסיירת מטכל
יצא לחובשים ככה באמצע הטירונות
יורידו אותו מחזור והוא יתחיל טירונות עוד פעם? |
לא פשוט הוא יורד אבל הוא יצטרף למחזור שאחרי רק
אחרי הטירונות שלהם הוא באותו שלב
שהוא עזב ...
בדרך כלל מחזירים אותם כבר לאחרי הטירונות
רק לטירונות יחידה
איך קוראים לו ? הוא בטח עם חבר שלי |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לא פשוט הוא יורד אבל הוא יצטרף למחזור שאחרי רק
אחרי הטירונות שלהם הוא באותו שלב
שהוא עזב ...
בדרך כלל מחזירים אותם כבר לאחרי הטירונות
רק לטירונות יחידה
איך קוראים לו ? הוא בטח עם חבר שלי |
אורן טופל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אורן טופל |
אני ישאל אותו הוא בטוח יכיר
...
:)
הוא סיים את הקורס צניחה כבר ? |
|
|
| infected |
יש לי עוד הרבה זמן עד הצבא (שנה וחצי)
יש לי צו בפבואר וכנראה שאני יגיד להם שאני רוצה
סטי"ל (ספינות טילים)
עכשיו לפי מה שראיתי יש כאן הרבה שמבינים אז
שווה ללכת לשם או לא????? |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני ישאל אותו הוא בטוח יכיר
...
:)
הוא סיים את הקורס צניחה כבר ? |
האמת שאין לי שמץ |
|
|
| DjNumShum |
| אהה מורן ויצא לך כבר לדברעם אריאל? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בכל אופן - רועי מה שהתכוונת נראה לי זה כאלה שנפצעו
ואז יש להם בעייה רפואית אז הרבה פעמים שולחים אותם לקורס
חובשים כי תמיד לוקח ככה שבועיים עד שהקורס מתחיל שהם
יכולים להחלים בהם וגם בתחילת הקורס עדיין אין הרבה מאמצים
ולא מריצים הרבה ... ואז הם חוזרים לכושר שלהם לאט לאט ...
|
אחי זה לא מה שעשו לחבר שלי ואל תגיד לי שאני לא יודע כלום!!
לחבר שלי אמרו בגלל דלקת עיניים שהייתה לו שלושה שבועות שלא הפריעה לו לתפקוד בשיט אמרו שהוא חולה יותר מדי זמן והפילו אותו להיות חובש
וזה אשמתם שהוא היה שלושה שבועות עם הדלקת כי הם לא הביאו לו את התרופה המתאימה
רק אחרי שלושה שבועות הביאו לו איזה משחה טובה ותוך יום זה עבר
אז אל תשחק לי אותה עכשיו הכי מבין שיש כי עובדה שזה לא המקרה שיש לך עם חבר שלי שעליו ביססתי את הפוסט הקודם |
|
|
|
|