|
Overledene Op Shockers!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Opti |
| quote: | Originally posted by Bellie
Nou je krijgt niet echt dorst,maar je mond droogt snel uit.Dus moet je veel drinken.Niet alleen je mond trouwens.Je hele lichaam droogt uit.Omdat je natuurlijk ook intensief bezig bent met dansen en springen(wat natuurlijk nog heftiger gaat na slikken).Pillen slikken kan echt geen kwaad.Zolang je er maar 100% achter staat.Als je zenuwachtug bent of een beetje een naar gevoel in je buik,kan je beter niet slikken.Want het is ook iets mentaals.XTC werkt (bij mij dan tenminste)op de stemming waarin je verkeerd.Als je je kut voelt gaat die pil tegenwerken.Maar als je je lekker voelt (en het is ook nog je allereerste keer)dan ga je de avond van je leven meemaken.Wat pissen betreft vind ik altijd nog een raadsel.zoals ik al zei had ik nogal wat water op.Maar ik heb de hele avond misschien 2 keer de wc's bezocht.Denk toch dat dat met die uitdroging te maken heb.wete niet zeker eigenlijk.
Voordelen XTC
- Je kan dansen totdat je een ons weegt,je wordt toch niet moe
- Je wordt zo geil als het maar kan :D echt iedere chick vind je lekker.
- Je krijgt een vette lulkick.Je praat tegen iedereen.(daarom is sfeer 9 van de 10 keer perfect op feesten
- Je voelt je vertrouwd met iedereen.Je vind iedereen aardig.iedereen is je vriend.
Nadelen XTC
- Je kaken gaan (vooral bij de eerste keer,na meerdere malen gebruik kan je het ene beetje onder controle houden)als een gek tekeer.
- Als pil echt begint te werken (bij mij dan)wordt je helemaal slap.en kan je effe niks doen.(maar zodra dat voorbij is ben je helemaal LOS!!!
- Je pupillen worden helemaal zwart.
- Je hebt moeite met dingen onthouden.Bv als iemand wat tegen je zegt hoor je het wel maar begrijp je er eigenlijk geen van.Je geeft vet vage antwoorden op vragen die helemaal niet kloppen.Bv:Ga je mee naar de wc. en dan zeg jij ofzo:Ja ik wil carl cox horen ofzo :D (is maar ene voorbeeld hoor.Maar da begrijp je wat ik bedoel met domme antwoorden geven :)
- De dagen erna ben je helemaal afgepeigerd.XTC gebruik heeft meestal een lange nasleep.Je bent chagrijnig,moe etc etc
Hoop dat je hiermee wat duidelijkheid hebt!!
Als je nog meer wilt weten zal ik PROBEREN er antwoordt op te geven.
O ja was ik effe vergeten te melden.Wat heel vaag is,is wanneer je pil uitgewerkt is.Je merkt het meteen.Het is alsof je uit een soort roes ontwaakt.Echt heel grappig vooral de eerste keer.Als je gebruikt dan krijg je het ook best wel warm.En zodra die pil uitgewerkt is dan voel je dat je het wat frisser krijgt.Alsof alle warmte uit je wegvloeit.Je bent dan wel niet nuchter.want je ogen blijven nog wel ffe groot en kaken knars je ook wel effe op.Maar je weet gewoon.Dat was het!!De pil is uitgewerkt :D
GREETZ!! |
Hahaha, je haalt de woorden uit me (droge) mond!!!:) |
|
|
| Akira |
Ja vriendin van mij was erg goed bevriend met die jongen het was een molukse jongen en hij is gisteren overleden.Hij was rond een uur of 7.00 s'ochtends buiten gevonden waar hij bewusteloos was.Ja meestal gaan ze met een hele grote groep en gaan ze ook weer samen weg. dus het is een raadsel hoe hij buiten terecht is gekomen...
Hij had al eerder gezegd dat hij feestend zal sterven...ja dat is dus ook al gelukt :( :( :( |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Akira
Ja vriendin van mij was erg goed bevriend met die jongen het was een molukse jongen en hij is gisteren overleden.Hij was rond een uur of 7.00 s'ochtends buiten gevonden waar hij bewusteloos was.Ja meestal gaan ze met een hele grote groep en gaan ze ook weer samen weg. dus het is een raadsel hoe hij buiten terecht is gekomen...
Hij had al eerder gezegd dat hij feestend zal sterven...ja dat is dus ook al gelukt :( :( :( |
Zo, das wel klote dan!! :( Is er al wat meer bekend over de doodsoorzaak???? (drugs?) |
|
|
| -=WVG=- |
Feestend ten onder, het maakt het niet minder erg...
Even terugkomen op Bellie:
| quote: | | - Je pupillen worden helemaal zwart. |
Ik heb bij biologie toch echt geleerd dat een pupil altijd zwart is...:) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Feestend ten onder, het maakt het niet minder erg...
Even terugkomen op Bellie:
Ik heb bij biologie toch echt geleerd dat een pupil altijd zwart is...:) |
Ok ok :)
je weet wel wat ik bedoel!!
je pupillen zetten uit!!zo goed vriend ;)
GREETZ!! |
|
|
| Remy D |
| Helaas dat zulke dingen gebeuren...:( |
|
|
| Remy D |
| Nog een héél groot voordeel van XTC is dat het niet verslavend is... |
|
|
| Akira |
| ja wat ik gehoord heeft is dat ie wel vaker flink veel slikte...dus waarschijnlijk zou het nu ook drugs zijn.Als ik die vriendin moet geloven is het wel 1000% zeker dat ie te veel heeft gebruikt |
|
|
| Flask |
| Lijkt me lullig voor die ouders zeg... |
|
|
| Dwingo |
Inderdaad, lullig voor de mensen die hij achter laat.
Wat hem zelf betreft: eigen schuld. Wie veel slikt kan de val verwachten (of zoiets ;) ). Ik kan echt geen medelijden hebben met mensen die slikken om het slikken. Die denken dat ze dan tof zijn ofzo. Of mensen die denken dat ze aan 1 pil te weinig hebben. Of mensen die kortzichtig zijn en alle van iedereen kopen of aannemen. Mijn punt is wel duidelijk denk ik |
|
|
| pipi |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hey heel leuk dat het nu over pillen gaat, maar weten we inmiddels al waar die gast aan gestorven is? das ook wel leuk om te weten. Misschien had ie iets heel anders.
laters |
Gelezen op Omroep Brabant teletekst:
Dinsdag zou er eigenlijk sectie verricht worden maar de familie wilde dit niet.
Omdat volgens getuigen op het feest drugs werden gebruikt, gaat de politie er van uit dat het om een overdosis gaat. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Inderdaad, lullig voor de mensen die hij achter laat.
Wat hem zelf betreft: eigen schuld. Wie veel slikt kan de val verwachten (of zoiets ;) ). Ik kan echt geen medelijden hebben met mensen die slikken om het slikken. Die denken dat ze dan tof zijn ofzo. Of mensen die denken dat ze aan 1 pil te weinig hebben. Of mensen die kortzichtig zijn en alle van iedereen kopen of aannemen. Mijn punt is wel duidelijk denk ik |
Ik heb aan 1 pil te weinig ;)
(echt waar :)) |
|
|
|
|