return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Overledene Op Shockers!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Akira
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
Ik vin slikken nog altijd stom...ookal ben je ervaren en je weet hoe je er mee om moet gaan... het is gewoon idioot.
Ik heb het nooit gedaan en ik zal het ook nooit doen.
Ik zal ook nooit met mensen omgaan die slikken,
Dit is maar mijn mening
je doet maar lekker wat je zelf wilt
boeit mij niet , maar mij zal je het nooit zien doen.

Voor die gast op shockers....vin het zielig voor ze moeder en zn familie

WHATEVER MAN

doe mij maar een biertje
Long Live Alcohol


ik slik zelf ook niet...maar niet omgaan met mensen die niet slikken??nou ja ik weet niet wat voor vrienden je hebt maar als wij met een groep van 20 man dan slikt meer dan de helft en ja mij boeit dat niet ze moeten het zelf weten.ze respecteren mij ook omdat ik niet slik dus doe ik dat ook bij hun...Stel dat jou beste vriend ook een pilletje achteroverslaat?zal je hem dan nooit meer aankijken??dan zou ik dat erg triest vinden...mensen die niet slikken zijn niet beter dan mensen die dat wel doen
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Akira


ik slik zelf ook niet...maar niet omgaan met mensen die niet slikken??nou ja ik weet niet wat voor vrienden je hebt maar als wij met een groep van 20 man dan slikt meer dan de helft en ja mij boeit dat niet ze moeten het zelf weten.ze respecteren mij ook omdat ik niet slik dus doe ik dat ook bij hun...Stel dat jou beste vriend ook een pilletje achteroverslaat?zal je hem dan nooit meer aankijken??dan zou ik dat erg triest vinden...mensen die niet slikken zijn niet beter dan mensen die dat wel doen


Als me beste vriend een pilletje zou nemen dan zou ik er alles aan doen om te zorgen dat ie ermee kapt....en me beste vrienden doen dat zeker niet..dat weet ik zeker...Ik bedoel meer dat als je iemand niet zo goed kent en je gaat er een beetje me om... en hij gaat slikken dan zou ik nimeer (zo vaak) met hem omgaan
Ik ga nooit naar feesten met 20 man dus dan Ervaar ik dat niet....het hoogste aantal is 10 man en 5 kende ik geeneens dus....

Ook nog iets ik ga nooit naar Parties met me beste
vriend(en) die zijn helemaal geen Trance addicts....die zuipen alleen teveel in de kroeg (lol)

whatever man

Ik ben er gewoon tegen Das MIJN mening
Akira
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro


Als me beste vriend een pilletje zou nemen dan zou ik er alles aan doen om te zorgen dat ie ermee kapt....en me beste vrienden doen dat zeker niet..dat weet ik zeker...Ik bedoel meer dat als je iemand niet zo goed kent en je gaat er een beetje me om... en hij gaat slikken dan zou ik nimeer (zo vaak) met hem omgaan
Ik ga nooit naar feesten met 20 man dus dan Ervaar ik dat niet....het hoogste aantal is 10 man en 5 kende ik geeneens dus....

Ook nog iets ik ga nooit naar Parties met me beste
vriend(en) die zijn helemaal geen Trance addicts....die zuipen alleen teveel in de kroeg (lol)

whatever man

Ik ben er gewoon tegen Das MIJN mening


okay maar als je vrienden eenmaal gaan slikken dan kan je het moeilijk tegenhouden dat zijn mijn ervaringen die ik ermee heb......

Maar ok ik snap je punt nu helemaal :)ik ben ook niet een al te grote voorstander van drugs etc...maar vind wel dat je het in mate moet doen en dat je er niet afhankelijk van gaat worden
Opti
Luister, ik slik zelf ook (al een jaartje of 2). Mn vrienden met wie ik uitga weten dit, en weten ook dat ik er zo voorzixhtig mogelijk (voor zover dat kan) mee ben. Ik koop mn pillen nóóit van onbekenden bijvoorbeeld en de pillen die ik koop zijn altijd eerst gebruikt door anderen zodat ik weet of ze bijv heel sterk zijn ofzo. Ik bedoel, iedereen die pilln slikt, moet gewoon voorzichtig ermee zijn, en niet gelijk als een gek 3 of 4 lopen slikken, want dan gaat t gewoon fout! Als je slikt, moet je t doen, omdat je er lekker bij voelt, klaar!!
Robvef
Mooi.

Have much fun.

Greetz
Opti
is dat sarcastisch bedoeld?
New Wave
Het is inderdaad jammer dat dit weer moest gebeuren.
Het slikken van pillen zal de "techno-scene" niet beinvloeden, deze scene bestaat al langer dan de meeste denken en doden kunnen er vallen.
Op trance-feesten kan het ook gebeuren dus je moet pillen niet linken aan techno-scene.
Zelfs in de disco waar ik werk wordt geslikt, ook door jongeren van 16-17 jaar.

Ik ben ook op shockers geweest en heb inderdaad vanaf het begin mensen gezien waarvan ik dacht"jong wat doe je jezelf aan"......al om half 11 lagen mensen gaar op de grond....best triest.

Het is zijn eigen schuld, het is hard om te zeggen maar als je je grens niet kent...............dan ken je je verantwoordelijkheid niet en dan kan dit gebeuren.
Robvef
quote:
Originally posted by Optimus Trance
is dat sarcastisch bedoeld?


Nope. Ik bedoel het zoals het er staat.
Zolang iemand maar weet waar ie mee bezig is, vind ik het best.
Opti
oh ok:)
Robvef
Maakt niet uit. Communicatiestoornis

Remy D
Als iedereen stopt met slikken en gaat zuipen op een groot feest is er om de havenklap ruzie want dan kan niemand wat hebben van elkaar maar nu is iedereen vrolijk en blij.. :)
Bellie
quote:
Originally posted by Remy D
Als iedereen stopt met slikken en gaat zuipen op een groot feest is er om de havenklap ruzie want dan kan niemand wat hebben van elkaar maar nu is iedereen vrolijk en blij.. :)


Juist!!!
Waarom denk je dat op feesten de beste sfeer is die je maar kan bedenken.....doordat zoveel mensen pillen gebruiken.Ga jij maar es naar een cafeetje en stoot daar maar es iemand aan die strontlazerus is.Zal je eerder een stoot van krijgen dan iemand die geslikt heeft.Beter nog eigenlijk...Als je iemand aanstoot die heeft geslikt krijg je gelijk een hand en een glimlach.Misschien is slikken niet goed maar drank is net zo erg.Ik ga liever tot 7 uur 's ochtends uit mn plaat dan dat ik helemaal lam ben en om 2 uur helemaal kapot ben.Want van drank krijg je echt geen energie...

GREETZ!!

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro

Ik zal ook nooit met mensen omgaan die slikken,
Dit is maar mijn mening


Hmmz dat vind ik wel een beetje ver gaan.Dus als een van vrienden plotseling besluit om een keer een pilletje te probeeren,ga je gelijk niet meer met hem om??Beetje rare stelling

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement