|
Overledene Op Shockers!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Flask |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Inderdaad, lullig voor de mensen die hij achter laat.
Wat hem zelf betreft: eigen schuld. Wie veel slikt kan de val verwachten (of zoiets ;) ). Ik kan echt geen medelijden hebben met mensen die slikken om het slikken. Die denken dat ze dan tof zijn ofzo. Of mensen die denken dat ze aan 1 pil te weinig hebben. Of mensen die kortzichtig zijn en alle van iedereen kopen of aannemen. Mijn punt is wel duidelijk denk ik |
Bij sommige idd niet nee, maar veel van dat soort lui hebben gewoon verkeerde vrienden en als je dan om slechte vrienden de pijp uit gaat, das dan wel weer minder... |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Inderdaad, lullig voor de mensen die hij achter laat.
Wat hem zelf betreft: eigen schuld. Wie veel slikt kan de val verwachten (of zoiets ;) ). Ik kan echt geen medelijden hebben met mensen die slikken om het slikken. Die denken dat ze dan tof zijn ofzo. Of mensen die denken dat ze aan 1 pil te weinig hebben. Of mensen die kortzichtig zijn en alle van iedereen kopen of aannemen. Mijn punt is wel duidelijk denk ik |
Mmm... jij hebt er blijkbaar niet veel verstand van.
Maarja, ik heb geen zin om er op in te gaan. Laten we het er op houden dat het wel zn eigen schuld is geweest ja. |
|
|
| Dj Lex |
Ja die gast heeft het aan zichz11 te danken he. Hij zal wel niet gedwongen zijn.
Mzzl |
|
|
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by Jukx
Mmm... jij hebt er blijkbaar niet veel verstand van.
Maarja, ik heb geen zin om er op in te gaan. Laten we het er op houden dat het wel zn eigen schuld is geweest ja. |
Ik heb het niet over slikken op zich, maar over VEEL slikken (of gebruiken of wat dan ook).
Zelf doe ik het niet, maar daar gaat het niet om.
En het is laag om de schuld te leggen bij 'slechte vrienden.' Die slechte vrienden heeft hij altijd nog zelf uitgekozen, als dit al het geval is. |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Dwingo
En het is laag om de schuld te leggen bij 'slechte vrienden.' Die slechte vrienden heeft hij altijd nog zelf uitgekozen, als dit al het geval is. |
Dat maakt ook niks uit.Ik denk niet dat die 'slechte' vrienden van hem tig pillen bij hem naar binnen hebben gepropt.Heeft ie altijd nog wel zelf gedaan denk ik....
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
tuurlijk was het zijn eigen schuld je kan dat niet opschuiven naar zijn vrienden toe...je kan altijd zelf bepalen hoeveel pilllen je achterover gooit
hij was helemaal verot van binnen toen ze hem vonden dus het zal naar wat ik gehoord heb gewoon een overdosis zijn geweest |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Akira
tuurlijk was het zijn eigen schuld je kan dat niet opschuiven naar zijn vrienden toe...je kan altijd zelf bepalen hoeveel pilllen je achterover gooit
|
Helemaal mee eens. En als iemand zegt dat ie lekker werd gemaakt door zijn vrienden en dat ze allemaal op hem hebben ingepraat. Dan is ie zelf niet sterk genoeg geweest om nee te zeggen.
Dat was het weer. Ik slapies doen. |
|
|
| Dwingo |
Het spijt me om dit te zeggen, maar
dit soort mensen maakt de hele scene ten schande.
Ik zit niet te wachten op een paar junks die de goede naam die trance toch eigenlijk wel (je zou het niet zeggen, maar vergeleken met hardcore is het echt zo) heeft te verkloten, alleen omdat ze hard willen gaan om stoer te zijn. Een pil voor een leuk feest is goed, maar maak geen misbruik van geestverruimende middelen, want dat komt je altijd duur te staan. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Het spijt me om dit te zeggen, maar
dit soort mensen maakt de hele scene ten schande.
Ik zit niet te wachten op een paar junks die de goede naam die trance toch eigenlijk wel (je zou het niet zeggen, maar vergeleken met hardcore is het echt zo) heeft te verkloten, alleen omdat ze hard willen gaan om stoer te zijn. Een pil voor een leuk feest is goed, maar maak geen misbruik van geestverruimende middelen, want dat komt je altijd duur te staan. |
maakt de scene ten schande???en wat is voor jou de scene??shockers en die andere grote feesten???ik vind dat nou niet echt bepaald de scene...en sommige vinden een pilletje leuk om te gebruiken en niet om stoer te zijn etc..en ten tweede die jongens die zijn overleden hebben het denk ook niet echt zelf gewild... |
|
|
| Robvef |
Ik had ook gehoopt dat na de teloorgang van de hardcore ook het drugsgebruik minder zou worden o.a. op trancefeest. Zelf gebruik ik al 4 jaar niet meer en dat bevalt me uitermate goed.
Ik kom thuis van een feest. Ga lekker slapen en kan lekker eten.
Lig gelukkig niet meer de hele nacht wakker of te stuiteren in mijn bed. En de dag erna geen hap vast voedsel door je strot heenkrijgen.
Begrijp me niet verkeerd. Als iemand een pilletje wil slikken, dan gaat hij/zij zijn gang maar, zolang ie maar weet waar ie mee bezig is.
Ik heb vaak zat op hardcorefeesten gezien dat er van die - alvast mijn excuses - kinderen van een jaar of 16/17 kwamen die alleen maar kwamen om pillen te slikken. Die zaten alleen maar vaag in de chillout uit hun ogen te kijken en van het hele feest kregen ze niets mee.
Greetz,
Sorry voor de mensen die wel weten hoe ze met drugs om moeten gaan en ook voor mensen van 16/17 jaar die geen drugs gebruiken. Mocht ik jullie beledigd hebben. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ik had ook gehoopt dat na de teloorgang van de hardcore ook het drugsgebruik minder zou worden o.a. op trancefeest. Zelf gebruik ik al 4 jaar niet meer en dat bevalt me uitermate goed.
Ik kom thuis van een feest. Ga lekker slapen en kan lekker eten.
Lig gelukkig niet meer de hele nacht wakker of te stuiteren in mijn bed. En de dag erna geen hap vast voedsel door je strot heenkrijgen.
Begrijp me niet verkeerd. Als iemand een pilletje wil slikken, dan gaat hij/zij zijn gang maar, zolang ie maar weet waar ie mee bezig is.
Ik heb vaak zat op hardcorefeesten gezien dat er van die - alvast mijn excuses - kinderen van een jaar of 16/17 kwamen die alleen maar kwamen om pillen te slikken. Die zaten alleen maar vaag in de chillout uit hun ogen te kijken en van het hele feest kregen ze niets mee.
Greetz,
Sorry voor de mensen die wel weten hoe ze met drugs om moeten gaan en ook voor mensen van 16/17 jaar die geen drugs gebruiken. Mocht ik jullie beledigd hebben. |
Nou ik zie nog steeds genoeg kinderen slikken van een jaar of 16/17 die dan helemaal naar de klote zijn...uit mijn woonplaatst slikken al die kinderen en ja ze doen het puur omdat iedereen het doet dus doen ze het ook maar.het blijft dan niet bij 1 pilletje maar meestal 3-4 pillen achterover gooien en zelf niet meer weten wat ze doen....dat vind ik ook erg trieste gasten.maar ja die noem ik ook geen party gangers maar meer kids die willen slikken om het op een feest leuk te hebben...beetje erg triest |
|
|
| Nastra Azzurro |
Ik vin slikken nog altijd stom...ookal ben je ervaren en je weet hoe je er mee om moet gaan... het is gewoon idioot.
Ik heb het nooit gedaan en ik zal het ook nooit doen.
Ik zal ook nooit met mensen omgaan die slikken,
Dit is maar mijn mening
je doet maar lekker wat je zelf wilt
boeit mij niet , maar mij zal je het nooit zien doen.
Voor die gast op shockers....vin het zielig voor ze moeder en zn familie
WHATEVER MAN
doe mij maar een biertje
Long Live Alcohol |
|
|
|
|