|
Overledene Op Shockers!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Remy D
Als iedereen stopt met slikken en gaat zuipen op een groot feest is er om de havenklap ruzie want dan kan niemand wat hebben van elkaar maar nu is iedereen vrolijk en blij.. :) |
Ja inderdaad...!
Drugs hoort er juist wel bij, bij "de scene"... dat is altijd al geweest en dat zal ook altijd wel zo blijven. Mensen moeten gewoon hun grenzen kennen. Het is helemaal niet erg als er op een feest door veel mensen drugs wordt gebruikt als ze er maar "volwassen" mee omgaan. |
|
|
| Dwingo |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ja inderdaad...!
Drugs hoort er juist wel bij, bij "de scene"... dat is altijd al geweest en dat zal ook altijd wel zo blijven. |
Dat is inderdaad altijd geweest en zal altijd zo blijven, maar dat het er per se bij hoort is vette bull.
Als er een feestje is dat 24 uur duurt ofzo geef ik je gelijk, maar het gemiddelde feest wordt maar acht uurtjes bijgewoond en dan kun je rustig 7 uur stampen en in totaal 1 uur loungen in de Chill Out room... dan red je het best een nacht lang. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Dat is inderdaad altijd geweest en zal altijd zo blijven, maar dat het er per se bij hoort is vette bull.
Als er een feestje is dat 24 uur duurt ofzo geef ik je gelijk, maar het gemiddelde feest wordt maar acht uurtjes bijgewoond en dan kun je rustig 7 uur stampen en in totaal 1 uur loungen in de Chill Out room... dan red je het best een nacht lang. |
Dat bedoelde ik ook niet...
Ik bedoelde dat drugs hoort gewoon in de "scene" zeg maar. Het hoort gewoon bij the feeling zeg maar, ja ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Denk je bijvoorbeeld dat die djs nooit wat gebruiken/ wat gebruikt hebben?? Nou ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik vind dat het er gewoon bij hoort... |
|
|
| M5 |
| geef mij paar biertjes en ik garandeer je dat ik dubbel zo hard ga dan de gemiddelde XTC-slikker ...100% zeker weten :D :D |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by M5
geef mij paar biertjes en ik garandeer je dat ik dubbel zo hard ga dan de gemiddelde XTC-slikker ...100% zeker weten :D :D |
Hahahaha yeah right!!!
Ik wil je kop wel es zien om 2 uur op Qlimax.Kijken hoe vertiefd je erbij loop!! :D :D :D
GREETZ!! |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by M5
geef mij paar biertjes en ik garandeer je dat ik dubbel zo hard ga dan de gemiddelde XTC-slikker ...100% zeker weten :D :D |
:D Wanna bet?:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by M5
geef mij paar biertjes en ik garandeer je dat ik dubbel zo hard ga dan de gemiddelde XTC-slikker ...100% zeker weten :D :D |
jahhhh wat een Jostiuitspraak, zeg geen dingen waar je niks vanaf weet... |
|
|
| magrec |
Hmmm
Ik denk dat als je slikt dat je de gevolgen van het slikken ook moet onderkennen. Dus ook dat het fout kan gaan. Dat het klote is voor die gozer ja maar hij heeft (neem ik aan) die dingen(drugs,speed ghb whatever) zelf naar binnen gewerkt en ja daar zitten bepaalde consequenties aan.
Voor mij wegen die consequenties niet op tegen het mogelijke genot wat ik ervan zou kunnen hebben.
Ik bedoel stel dat ik epilepsie zou hebben zonder dat ik daar echt van op de hoogte ben (mijn moeder heeft pas op haar 40ste haar 1ste epilepsie aanval gehad) dan lijkt het mij niet verstandig om mdma naar binnen te werken.
Hetzelfde geld voor andere kwalen die je mogelijk zou kunnen hebben en waar je lichaam slecht op zou kunnen reageren in combinatie met drugs (slecht hart etc)
Ik zelf ben tegen chemische drugs maar in mijn vriendengroep wordt wel gebruikt en daar heb ik opzich geen probleem mee zolang ze het maar verantwoord doen merk ik dat het fout gaat hmm dan krijgen ze wel wat te horen van mij.
ff on topic
klote voor die ouders,vrienden familie etc
maar het is natuurlijk ff een harde waarheid voor gebruikers.
grtz magrec |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Remy D
jahhhh wat een Jostiuitspraak, zeg geen dingen waar je niks vanaf weet... |
heb je gelijk in ...weet er inderdaad niets vanaf....maare als ik hoor dat iemand in andere thread zegt dat 75% aan de pillen of wat dan ook is op zo'n feest, dan zie ik echt maar een heel klein deel van die mensen volledig uit hun plaat gaan op zo'n feest.... of zie ik dat verkeerd? |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Toen ik begon met gebruiken zag ik pas echt hoeveel mensen er gebruikten want dan ga je er echt op letten... |
ik zie het er in ieder geval niet vanaf......zal eens goed opletten..:) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by M5
heb je gelijk in ...weet er inderdaad niets vanaf....maare als ik hoor dat iemand in andere thread zegt dat 75% aan de pillen of wat dan ook is op zo'n feest, dan zie ik echt maar een heel klein deel van die mensen volledig uit hun plaat gaan op zo'n feest.... of zie ik dat verkeerd? |
Toen ik begon met gebruiken zag ik pas echt hoeveel mensen er gebruikten want dan ga je er echt op letten... |
|
|
| M5 |
ik wordt GEK van dit forum....ik post net wat en als reply op remy en dan zet ie de reply over mijn vorige reply heen ...zodat ie nu voor de reply van Remy staat ..:)
hij post zijn reply op 23:35 ....en mijn antwoord op diezelfde staat erboven met als tijd 23:34 ...
ik had oook nog wat geantwoord op die van Bellie , maar ik zie mijn reply er niet meer tussen staan :(
ja vaag he !! |
|
|
|
|