return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
OT: Hur långa är ni?
View this Thread in Original format
reveal
lite mer av den goda varan OT :)

hur långa är ni? och hur lång måste man vara för att passa in på "kort", "normallång" eller "lång"?

"lille reveal" som nån visst sa... tssss... ;)

jag e iaf 180, så nu vet ni vem ni ska leta efter på trancefester :p
Vizay
jag e 1.95...kanske lite längre...har inte mätt mig på ett tag....så när ni ser ett huvud komma dansandes över alla andras så ere förmodligen jag ;)
reveal
jävlar! 1.95 är fan inte kort alltså!!
Vizay
nope de e ganska långt faktiskt...passade när jag spelade basket också kan jag medela :D



men de har sina nackdelar också....finns t.ex. inte många tjejer som har en längd över 1.80 (iaf har jag inte hittat några) :p så det kan bli lite krångligt.....mitt ex va 1.59 :stongue: :stongue:
reveal
quote:
Originally posted by Vizay
mitt ex va 1.59 :stongue: :stongue:


nådde upp till naveln eller? :crazy: :stongue: :stongue: ;)
Glorie
ja vet iaf... vad kort, normallång å lång e för tjejer...
:)

sen får väl nån annan svara på för killar :p

~För tjejer~
< 160 = KORT
160-175 = NORMAL
> 175 = LÅNG

själv e ja 167 ;) skulle gärna vart... 172 men ja får ha på mig höga skor eller nåt

Vizay, .. d trodde ja inte ;) :)
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
själv e ja 167 ;) skulle gärna vart... 172 men ja får ha på mig höga skor eller nåt


hur kommer man fram till att just 172 är en bra längd?
Vizay
quote:
Originally posted by Glorie
Vizay, .. d trodde ja inte ;) :)


vaåd så du trodde jag va värsta dvärgen eller what? :p


mind å endre kan iaf intyga att jag e relativt lång ;)
Glorie
vizay, ne ja vet inte vad ja trodde :) hehehe

reveal, 172 känns rätt bara....killar vill ha längre tjejer...
Vizay
quote:
Originally posted by Glorie
vizay, ne ja vet inte vad ja trodde :) hehehe


ohh de där lät ju bra....nu känns allt mycket stabilare :p


du måste typ trott jag va en galen pervers liten dvärg som springer runt å antastar allt med 2 ben och 2 armar :p

SteveTranz4ever
Är 177cm

178 Enl. passet

Ni andra verkar ju vart Holländare i ert förra liv... as många där som e långa.
ShyTrance
Jag e 1.73 rätt så kort faktiskt....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement