return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
God jul!
View this Thread in Original format
reveal
Alldeles just slutade min sista tenta för i år, så nu har jag jullov, weee :)

Från reveal till hela TA :)
God jul!!!
AC.
skrev min sista igår
känns förjävligt bra att skolan är slut för nu
Trance Christer
slutade på jobbet idag för jag ska börja läsa igen efter jul så för mig så ska det bli kul att läsa igen :) god jul på er alla
dbl
min sista lumpen dag för iår var idag... nu skall man bara tillbaka 1 januari igen.. åka tåg upp till sthlm antingen bakis eller full... kommer bli skoj :)


GOD JUL
robstar
Ahh!!!
Färdig jobbat!!!!!

God Jul!!! :D
Vizay
jag har jullov YAHOOOOOOO


GOD JUL
Connector
Ingen god jul här inte. En klasskompis blev sönderslagen och förd till akuten medvetslös när vi firade på puben. Vilken bra start på lovet... :sadgreen:
reveal
quote:
Originally posted by Connector
Ingen god jul här inte. En klasskompis blev sönderslagen och förd till akuten medvetslös när vi firade på puben. Vilken bra start på lovet... :sadgreen:


men FAN då... helvete alltså, kan .. nä fan.. :whip:
King of Clubs
Det där var en trist historia... Krogslagsmål suger... men God Jul för bövulen!
verminator
god jul ja=p

mindshooter
Go jul för fan. Älskar julen. Hoppas alla får fina klappar och mycket kärlek :)
x-dream
God Jul på er!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement