|
God jul!
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Alldeles just slutade min sista tenta för i år, så nu har jag jullov, weee :)
Från reveal till hela TA :)
God jul!!! |
|
|
| AC. |
skrev min sista igår
känns förjävligt bra att skolan är slut för nu |
|
|
| Trance Christer |
| slutade på jobbet idag för jag ska börja läsa igen efter jul så för mig så ska det bli kul att läsa igen :) god jul på er alla |
|
|
| dbl |
min sista lumpen dag för iår var idag... nu skall man bara tillbaka 1 januari igen.. åka tåg upp till sthlm antingen bakis eller full... kommer bli skoj :)
GOD JUL |
|
|
| robstar |
Ahh!!!
Färdig jobbat!!!!!
God Jul!!! :D |
|
|
| Vizay |
jag har jullov YAHOOOOOOO
GOD JUL |
|
|
| Connector |
| Ingen god jul här inte. En klasskompis blev sönderslagen och förd till akuten medvetslös när vi firade på puben. Vilken bra start på lovet... :sadgreen: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Connector
Ingen god jul här inte. En klasskompis blev sönderslagen och förd till akuten medvetslös när vi firade på puben. Vilken bra start på lovet... :sadgreen: |
men FAN då... helvete alltså, kan .. nä fan.. :whip: |
|
|
| King of Clubs |
| Det där var en trist historia... Krogslagsmål suger... men God Jul för bövulen! |
|
|
| mindshooter |
| Go jul för fan. Älskar julen. Hoppas alla får fina klappar och mycket kärlek :) |
|
|
| x-dream |
| God Jul på er!!!!! |
|
|
|
|