return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
James Holden - 2002 Producer of the Year (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
מתי היא אמרה את זה בדיוק ?
הורדתי את זה כדי לתת לגבר עוד נסיון.. וגם את זה לא אהבתי

והחתימה הזאתי מפגרת
פעם ב- הוא מחליף שיר

בוא כבר 5 בבבבבבבבבב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מתי היא אמרה את זה בדיוק ?
הורדתי את זה כדי לתת לגבר עוד נסיון.. וגם את זה לא אהבתי

והחתימה הזאתי מפגרת
פעם ב- הוא מחליף שיר

בוא כבר 5 בבבבבבבבבב


עכשיו היא אומרת על
אט דה אנד
יאללה בוא
nesher
אני חושב שהוא די טוב, הכי אהבתי את
One For You תאמת
במיוחד את ה
Altitude Mix
החדשים נחמדים פחות או יותר
Nothing בסדר, רק המיקס השני , הרגיל מעפן לאללה
קיצר, ממש לא מגיע לו להיות יוצר השנה לפי דעתי
אולי מייק, הייתה לו שנה די טובה
ואם מדברים על רמיקסרים , הייתי הולך על
S.H.O.K.K
בעיניים עצומות , שנה גדולה הייתה להם במבחינת רמיקסים
Sniper
לדעתי
M.I.K.E
ללא ספק יהיה היוצר של הששנהה היתה לו פשוט שנה בת זונההה אין סופני
itamarsan
תאמת לא היו לי טראקים שלו בעבר וממש אהבתי את הטראקים האלווו
זה סגנון יפהה
MoSH_MaN
טוב רועי מה אתה מתנשא

לדעת הרבים.ףדי אתה לא אוהב אותו

יש מספיק שאוהבים אותו

מה יש לכם.......

תתחילו לאהוב את המוזיקה הזאת
זה בכלל לא נורא
Rising
ממ בסדר אחי אני מסכים איתך בקטע שאנשים צריכים לשמוע מוזיקה יותר איכותית,אבל
James Holden Producer of the Year?!!!?!!?
אה? זה כבר קיצוני..
כי הוא ממש לא מתקרב לתואר..

תתחשב בעובדה מי עשה הרבה קטעים מצליחים השנה שתפס בהרבה מקומות..
אם אתה שואל אותי:

1.MIKE
2.Airwave
3.Armin

:thepirate
MoSH_MaN
זה לא קשור
אתה יותר מתחבר למוזיקה הזאת
ולא ממש למוזיקה הזאת
אז זה לא ממש נראה לך

אני מת על כל העבודות שלו
פשוט מדהים
וכן הרבה
prog heads
חושבים שהוא גדול
אבל לכל אדם יש טעם משלו
ואני אמרתי את שלי
אז תכבדו ותגידו תודה
oDrori
לא הייתי לוקח את מייק למפיק השנה כי הוא הביא בנו יותר מדי דברים דומים... כנ"ל ארמין ובמקרה שלו דווקא ההפקה השנה בשפל מבחינתי, מלבד הרמיקס לריווה וסולאר סטון , ויט אנוד'ר דיי.

מתוך שלושת אלה אל-וי מנצח לדעתי כי הוא הפיק הרבה איכות השנה ויחסית במגוון סגנונות...

מפיק השנה שלי הוא קורסטן אבל זה לא חוכמה כי אני שפוט שלו
Rising
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה לא קשור
אתה יותר מתחבר למוזיקה הזאת
ולא ממש למוזיקה הזאת
אז זה לא ממש נראה לך

אני מת על כל העבודות שלו
פשוט מדהים
וכן הרבה
prog heads
חושבים שהוא גדול
אבל לכל אדם יש טעם משלו
ואני אמרתי את שלי
אז תכבדו ותגידו תודה


זה מאוד קשור!!
אתה לא יודע, אבל אני שומע את כל הסגנונות האפשריים
כי בכל סגנון יש דברים יפים..
בפרוגרסיב...?
למון 8 משתין עליו זה בדוק!!
..אתה מסוגל להגיד לי שזה סגנונות שונים בפרוגרסיב עצמו

MoSH_MaN
זה סגנון שונה!

כמו שיש סגנונות שונים בטראנס

ואחי כל אחד והטעם שלו

אתה כנראה לא נמשלך לפרוג טראנס,



למון 8 בדר"כ פרוג טראנס

חוץ מ
new york new york original mix
שזה פרוג האוס
Rising
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה סגנון שונה!

כמו שיש סגנונות שונים בטראנס

ואחי כל אחד והטעם שלו

אתה כנראה לא נמשלך לפרוג טראנס,



למון 8 בדר"כ פרוג טראנס

חוץ מ
new york new york original mix
שזה פרוג האוס


הרשה לי לתקן אותך?
האלבום הכפול האחרון שלו
the inner sanctuary seassions
זה פרוגרסיב האוס טהור!

ארמין מנגן פרוגרסיב טראנס ומשלב טיפה סגנונות שונים...
גם אפליפטינג מדי פעם.
זה שאתה מבין אין לי וויכוח אבל על למון 8? זה פרוגרסיב האוס אחי..
ב-ד-ו-ק.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement