|
James Holden - 2002 Producer of the Year (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by m0sh
??? ????? ??? ???? ?????? ?????? ???? ???? ????? |
??? ???? ??? ???? ????? ???? ????? |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by djGoosh
הממ.. רובי ריברה בהחלט לא כלום השנה
לדעתי הוא סתם אפס שכל הרמיקסים שלו נשמעים אותו דבר , מצטער
אם הוא מוציא כזו כמות של רמיקסים וטראקים זה רק אומר שהוא שוק
אם הולכים על רמיקסים בסגנון הדיפ פרוגרסיב האוס זה בהחלט
Lemon 8
אבל לדעתי.. רמיקסר השנה בקלאב טראנס הוא רוברט גיטלמן...
השנה הוא באמת משקיע ומשתדל להיכנס לסצינה העולמית.. |
בעעעעעעעעעעעעעע..............כואב לי לשמוע את זה באמת......
אתה נשמע כמו הזקנים האלה או כמו הידידות שלי שאומרות
שכל הטראנסים זה אותו דבר
"בום בום בום"
........
--------
ודרך אגב
רק עכשיו שמתי לב ש
Lemon 8
זה יענו
lemonade
יענו לימונדה
חחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: |
|
|
| nesher |
אני רוצה להגיב על טיאסטו
איכסססססססססססססססס
סליחה, אבל הבן-אדם פשוט גמר תצמו מבחינתי
הוא FS
זה מה שהוא, פשוט קם והרס את מה שהוא בנה במשך שנים , ועוד בשיא ההצלחה שלו
איך אתם יכולים להשוות את הכמות המסחרית של גועל נפש שהוא הוציא השנה, לקלאסיקות שלו ולסגנון הישן ה
Uplifting הטוב
במיוחד הטראקים עם אנשים אחרים ואתם יודעים איזה
גם מי שאוהב פרוגרסיב דרך-אגב פשוט לא סובל אותו
הוא פשוט זבל לפי דעתי , הרס לנו חלק ענק בסצינה
שיעבור לפרוגרסיב הזבל , שימצא את הקהל מתרוממים הגדול שהולך אחרי ה"טרנד החדש", לפי דעתי בפרוגרסיב פשוט אין חיים , ותאמינו לי , ניסיתי לשמוע ואני עדיין שומע מדי פעם כל מיני פרוגרסיב
יש קצת טובים אבל קצת מאוד
הרוב פשוט להקיא |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by nesher
אני רוצה להגיב על טיאסטו
איכסססססססססססססססס
|
בוא'נה עד טיאסטו ! ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
אני רוצה להגיב על טיאסטו
איכסססססססססססססססס
סליחה, אבל הבן-אדם פשוט גמר תצמו מבחינתי
הוא FS
זה מה שהוא, פשוט קם והרס את מה שהוא בנה במשך שנים , ועוד בשיא ההצלחה שלו
איך אתם יכולים להשוות את הכמות המסחרית של גועל נפש שהוא הוציא השנה, לקלאסיקות שלו ולסגנון הישן ה
Uplifting הטוב
במיוחד הטראקים עם אנשים אחרים ואתם יודעים איזה
גם מי שאוהב פרוגרסיב דרך-אגב פשוט לא סובל אותו
הוא פשוט זבל לפי דעתי , הרס לנו חלק ענק בסצינה
שיעבור לפרוגרסיב הזבל , שימצא את הקהל מתרוממים הגדול שהולך אחרי ה"טרנד החדש", לפי דעתי בפרוגרסיב פשוט אין חיים , ותאמינו לי , ניסיתי לשמוע ואני עדיין שומע מדי פעם כל מיני פרוגרסיב
יש קצת טובים אבל קצת מאוד
הרוב פשוט להקיא |
בדיוק מה שניסיתי להגיד... פלוס מינוס
ונאמר פה קודם שבתור די ג'יי הוא לא אותו דבר כמו יוצר
ומישהו נתן כדוגמה את איסוס 3... מישהו זוכר כמה פאקים היו לו במיקסוס שם?!
ים!!
אה ודרך אגב רק שתהיו בעניינים... לנשר היה איזה קשר קטן עם טרוניק שהם פרוגרסיב אז אל תגידו שהוא פשוט שונא את המוזיקה הזאת... |
|
|
| oDrori |
טיאסטו לא אוהב יותר קלאב... טיאסטו עכשיו פרוגרסיב אדיקט בעצמו... או טק אדיקט או וואטאבר. זה יהיה רק צעד נכון לעושת את המוזיקה שהוא אוהב לא?
אני לא אהבתי את הרוב המכריע מאוד של מה שהוא עושה לפני ואחרי ה"מעבר" שלו. אז מה? כל אחד זכאי לדיעה ואני לא הולך לעצור את טיאסטו מלעשות מה שהוא רוצה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
טיאסטו לא אוהב יותר קלאב... טיאסטו עכשיו פרוגרסיב אדיקט בעצמו... או טק אדיקט או וואטאבר. זה יהיה רק צעד נכון לעושת את המוזיקה שהוא אוהב לא?
אני לא אהבתי את הרוב המכריע מאוד של מה שהוא עושה לפני ואחרי ה"מעבר" שלו. אז מה? כל אחד זכאי לדיעה ואני לא הולך לעצור את טיאסטו מלעשות מה שהוא רוצה... |
אף אחד לא מדבר על לעצור את טייסטו מלעשות כזאת מוזיקה
פשוט יש אנשים שברגע שרואים טייסטו חושבים איכות כי זה מה שהם היו מורגלים לו בעבר
ומה לעשות שהמציאות קוראת והיום זה לא מה שקורה
חבל לראות שיש אנשים כאלה...
אני מכיר פול אנשים שלא יאהבו לך טראנס אבל אם ירצו להוריד משהו יורידו כל דבר של טייסטו... כי ת'כלס הם לא מכירים את ארמין, את פרי , את דומונד, את פלוטליכט ועוד
את פול ואן דייק אולי הם מכירים בתור אחד שעושה דאנס מהקליפ לווי אר אלייב
זה המציאות אחי... אין מה לעשות |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אף אחד לא מדבר על לעצור את טייסטו מלעשות כזאת מוזיקה
פשוט יש אנשים שברגע שרואים טייסטו חושבים איכות כי זה מה שהם היו מורגלים לו בעבר
ומה לעשות שהמציאות קוראת והיום זה לא מה שקורה
חבל לראות שיש אנשים כאלה...
אני מכיר פול אנשים שלא יאהבו לך טראנס אבל אם ירצו להוריד משהו יורידו כל דבר של טייסטו... כי ת'כלס הם לא מכירים את ארמין, את פרי , את דומונד, את פלוטליכט ועוד
את פול ואן דייק אולי הם מכירים בתור אחד שעושה דאנס מהקליפ לווי אר אלייב
זה המציאות אחי... אין מה לעשות |
עם דגש על הפלוטליכט |
|
|
| oDrori |
| זה בגלל שהם לא אוהבים טראנס, הם אוהבים האוס מלודי כמו טיאסטו וראנק וואן, והאוס כמו קוסמיק גייט ולאסגו. |
|
|
| MoSH_MaN |
איזה בולשיט אתם אומרים
טוב אני לא יכול לשמוע אותכם....
ובכלל דרורי מה הקשר?
בלי הכללות
ורועי אם אתה עדיין לא קלטת
magik muzik = tiesto
זה כן הוא........ |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
איזה בולשיט אתם אומרים
טוב אני לא יכול לשמוע אותכם....
ובכלל דרורי מה הקשר?
ורועי אם אתה עדיין לא קלטת
magik muzik = tiesto
זה כן הוא........ |
פרט
הקשר הוא בעיקר שנשר לפני זה אמר שטיאסטו נטש את מורשת האפליפטינג שלו לטובת הפרוג
הוא עושה ברוב המקרים חצי עבודה ואף פחות, הייתי מצוטט אם הייתי מוצא את הראיון שבו הוא אמר את זה |
|
|
| MoSH_MaN |
לדעתי טיאסטו עדיין גדול אבל בוא נעזוב את זה
ברגע ש
Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tisto Remix)
יקח את שיר השנה תשתקו
:D |
|
|
|
|