|
James Holden - 2002 Producer of the Year (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
לא שמעתי את האלבום אבל מהשירים האחרונים שלו
אני יודע שהם פרוג טראנס |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא שמעתי את האלבום אבל מהשירים האחרונים שלו
אני יודע שהם פרוג טראנס |
אחי זה האוס לא טראנס, אם זה לא האוס אז מה כן??? כאילו זה הכי האוס שיש... אגב, ראיתי פעם שאמרת שלונלינס של טומקרפט זה אלקטרו טראנס, אבל לא היה לי כח להגיב, אז אחי, זה לא אלקטרו טראנס, זה גאראג' האוס...
לא כל דבר עם 4\4 קיקים זה טראנס...
אבל גם לא הבנתי את כל השאר, מה הבעיה עם זה שהוא חושב ככה?? לדעתי אגב האומן של השנה הוא מרקו וי, מת על ההפקות שלו, בעיקר אלה שמתקרבות יותר לטראנס מלטכנו... |
|
|
| elad11 |
מייייייי?????
מי מתקרב אליהם בכלל?
Mauro Picotto / Robbie Rivera
הנה כמה מהריליסים רק מהשנה הזאת:
Mauro Picotto
11-mauro_picotto_-_hong_kong-vmc.mp3
10-mauro_picotto_-_awesome-vmc.mp3
09-mauro_picotto_-_freetown-vmc.mp3
08-mauro_picotto_-_cyberfood-vmc.mp3
07-mauro_picotto_-_bangkok-vmc.mp3
06-mauro_picotto_-_prendi_and_scappa-vmc.mp3 - לא יודע אם זה מ-2002
03-mauro_picotto_-_wake_up-vmc.mp3
12-mauro_picotto_-_charm-vmc.mp3
a1_mauro_picotto_-_pulsar_2002.mp3
02-mauro_picotto_-_kebab-vmc.mp3
01_mauro_picotto-global_muzik-mtc.mp3
07_mauro_picotto _-_back_to_cali.mp3
Mauro Picotto - Eclectic.mp3
02_mauro_picotto_-_we_re_back_a1_mix-idc.mp3
01_mauro_picotto_-_ranpuns-idc.mp3
Mauro Picotto - Unknown.mp3
01-mauro_picotto_-_dark_room-heb.mp3
-----------
Robbie Rivera
01-live_element-live_element_-_be_free__robbie_riveras_freedom_remix.mp3
02-live_element-live_emelent_-_be_free__robbie_riveras_tribal_remix.mp3
03-live_element-live_element_-_be_free__robbie_riveras_phunky_remix.mp3
02-robbie_rivera-electric-bpm_house.mp3
01-robbie_rivera-harder_and_faster-bpm_house.mp3
01_rivera_and_trattner_feat_the_firetomz_-_drum_fever_main_mi.mp3
02-blaze_feat_sybil-robbie_rivera_remix-bpm_house.mp3
robbie_rivera_vs_billy_paul_-_sex.mp3
01-carlos_santana_-_dirty_dancin-robbie_rivera_fierce_mix-vin.mp3
01_darude_-_feel_the_beat_robbie_rivera_tribal_sessions_mix-c.mp3
03_r.riveras_grooves_feat_shawnee_taylor-funk-a-tron__robbie_riveras_big_room_dub.mp3
02_r.riveras_grooves_feat_shawnee_taylor-funk-a-tron__full_vocal_mix.mp3
02-perpetuous_dreamer-the_sound_of_goodbye-robbie_rivera_dub_mix-ute.mp3
01-perpetuous_dreamer-the_sound_of_goodbye-robbie_rivera_vocal_mix-ute.mp3
Michael Simon - To Be Love (Robbie Rivera Dub Mix).mp3
Moony - Dove (Robbie Rivera Big Room Dub-T Club Mix).mp3
Robbie Rivera feta. Candy Stanton - My Mind must be free.mp3
01-kolaborators-music_all_around_(robbie_rivera_alternative_mix).mp3
01-res-they_say_vision__robbie_riveras_vocal_mix-tgx.mp3
01_robbie_rivera_-_ritmo_(whitelabel)-tronik.mp3
01-robbie_rivera-the_hum_melody-a1-ute.mp3
02-robbie_rivera-the_hum_melody-b1-ute.mp3
Kylie Minogue - Come Into My World (Robbie Rivera Mix).mp3
02_kylie_minogue-come_into_my_world__robbie_riveras_nyc_dub-mtc.mp3
01-robbie_rivera_and_antoine_clamaran-congos-bpm_house.mp3
02-robbie_rivera_and_antoine_clamaran-sound_xpress-bpm_house.mp3
03-conjure_one_-_tears_from_the_moon_(robbie_rivera_mix)-mip.mp3
02-funky_green_dogs_-_you_got_me_(burnin_up)_(robbieriverajuicydarkdub)-etlmp3.mp3
04-puretone-addicted_to_bass_riveras_tribal_sessions_dub-bpm_house.mp3
02-robbie_riveras_groove-hypnotize_(big_room_mix)-bwa.mp3
03-robbie_riveras_groove-hypnotize_(original_mix)-bwa.mp3
04-robbie_riveras_groove-hypnotize_(tribal_mix)-bwa.mp3
xtra_large-mind_made_up__robbie_rivera_dark_dub.mp3
01-roger_sanchez_and_translantic_soul-release_yo_self_(robbie_rivera_vocal_mix)-mip.mp3
02-rockik-memories__robbie_rivera_dark_dub-promo_vinyl-pow.mp3
OBNI & FRANKIE G - Living So Fast (Robbie Rivera's Big Room Remix)
DJ DISCIPLE - Treble & Bass (Robbie Rivera Mix)
68 BEATS - Free Your Mind (Robbie Rivera's Main Mix)
ROBBIE RIVERA - Zebra
....ועוד יחסית אין לי גישה כזאת גדולה לריליסים של ריברה.... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by elad11
....ועוד יחסית אין לי גישה כזאת גדולה לריליסים של ריברה.... |
תשמע, באמת מאורו תותח על, כל מיני סגנונות הפקה יש לבן אדם, אבל רובי הוא בעיני דיי תלוי, יש הפקות שלו שאני ממש שונא, כמו "היפנוזיה", שממש אין בהן טעם, אבל לעומת זאת יש הפקות ענקיות שלו כמו הרמיקס לקיילי והרמיקס ל"דמעות מן הירח"... |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה הכל מהשנה ?! |
כן הכל מהשנה.......
---
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
תשמע, באמת מאורו תותח על, כל מיני סגנונות הפקה יש לבן אדם, אבל רובי הוא בעיני דיי תלוי, יש הפקות שלו שאני ממש שונא, כמו "היפנוזיה", שממש אין בהן טעם, אבל לעומת זאת יש הפקות ענקיות שלו כמו הרמיקס לקיילי והרמיקס ל"דמעות מן הירח"... |
זה מה שגורם לי לאהוב יותר את שניהם
כי למרות שיש להם סוגים שונים של הפקות, כאילו בסגנונות שונים, אני אוהב
את כולם....
וזה הרבה יותר מורגש אצל ריברה שיש לו סגנונות שונים
קח לדוגמא:
01-live_element-live_element_-_be_free__robbie_riveras_freedom_remix.mp3
02-live_element-live_emelent_-_be_free__robbie_riveras_tribal_remix.mp3
03-live_element-live_element_-_be_free__robbie_riveras_phunky_remix.mp3 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה הכל מהשנה ?! |
הגיוני
ויש עוד רובי שיצאו היום או אתמול :)
אבל שים לב שיש שם לכל שיר 3 רמיקסים טיפה שונים שלו... חפיף
ומוש... אני לא אוהב אותו במיוחד זה נכון אבל איך אתה בכלל יכול להגיד שהוא הכי טוב?!?! אין פה אף אחד שחושב כמוך
יש הרבה יותר טובים ממנו... תכיר בעובדות!! |
|
|
| DjChook |
אני אגיד לך מה הבעיה לדעתי
מוש פשוט לאחרונה מכיר בסגנון הזה ומאד אוהב אותו
אז הוא החליט שזה הארטיסט שהוא הכי אוהב השנה, אבל תכלס זה מי שהוא אוהב עכשיו
עד שעוד איזה שבועיים הוא יתעורר מחדש למציאות ה
DON DIABLO
ISAAC
MEGARA
והחברים
SCOT PROJECT LEBT WIETER
וכו |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הגיוני
ויש עוד רובי שיצאו היום או אתמול :)
אבל שים לב שיש שם לכל שיר 3 רמיקסים טיפה שונים שלו... חפיף
|
לא לכל שיר.......כולה לשניים-שלושה.....
חוצמזה שאני בטוח שתסכים איתי שיותר קשה ליוצר אחד ליצור שלושה
רימיקסים שונים לטראק אחד.....
ככה שהוא יותר תותח מבחינתי
:toothless |
|
|
| DjChook |
זה לא נכון
יש לא רעיונות קבועים
זה לא שכל אחד גאוני באופן שונה
הוא פשוט משחק קצת עם הסינטים / באסים
כדי להתאים לרוח המיקס שהוא מנסה לייצר |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה לא נכון
יש לא רעיונות קבועים
זה לא שכל אחד גאוני באופן שונה
הוא פשוט משחק קצת עם הסינטים / באסים
כדי להתאים לרוח המיקס שהוא מנסה לייצר |
וואי ממש לא......
תשמע את הגרסאות אחרי זה תגיד......
זה באמת סגנונות שונים...
הוא באמת מגוון בין
(new-york) House / Tribal / Progressive...
EDIT:
טוב נו אולי פרוגרסיב לא.....
אבל יש לו 2 סגנונות שונים להאוס |
|
|
| Hell_Copter |
אלעד לא התווכחתי איתך שהוא חרא...
הוא לא הכי הסגנון שלו אבל מבחינתי יש לו יציאות מדי פעם :)
לאיודע מי האומן המועדף שלי השנה
אני עדיין הכי אוהב את ארמין אבל השנה הוא לא היה הכי הכי...
למרות שלא חסרים לו דברים טובים...
מייק היה תותח לגמרי... יש מצב שהוא מבחינתי התותח
אכזבת השנה היא טייסטו ללא ספק...
ופי וי די יושב לי על הבולבול |
|
|
|
|