return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
James Holden - 2002 Producer of the Year (pg. 4)
View this Thread in Original format
elad11
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אלעד לא התווכחתי איתך שהוא חרא...
הוא לא הכי הסגנון שלו אבל מבחינתי יש לו יציאות מדי פעם :)



לא חשבתי בכיוון בכלל.....
רק תיקנתי..
nimrod levi
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אלעד לא התווכחתי איתך שהוא חרא...
הוא לא הכי הסגנון שלו אבל מבחינתי יש לו יציאות מדי פעם :)

לאיודע מי האומן המועדף שלי השנה
אני עדיין הכי אוהב את ארמין אבל השנה הוא לא היה הכי הכי...
למרות שלא חסרים לו דברים טובים...
מייק היה תותח לגמרי... יש מצב שהוא מבחינתי התותח
אכזבת השנה היא טייסטו ללא ספק...
ופי וי די יושב לי על הבולבול


אכזבת השנה טייאסטו??
אתה צוחק או מה?
נכון שהשנה לא הייתה מי יודע מה לעומת שנים שעברו
אבל הוא הוציא כמה טראקים שיהיו קלטאסיקות שתסתכל עליהם עוד שנה
Southern Sun?
טראק אחד הגדולים ממש יפה...
In my memory
אני לא סגור שזה מהשנה אבל כמעט בטוח
איך אתה יכול להגיד שאין שם טראק שהוא לא יפה?
לא הסגנון שלך בסדר אבל כל הטראקים של ליגה
הרמיקס שלו ל
tears from the moon...
ממש אהבתי
לבריזר??גם חייתי
הרמיקסים של מג'יק מיוזיק שהוא חלק מהם...
נאי לא זוכר עכשיו עוד דברים...
אבל אי אפשר להגיד שהוא איכזב
פשוט לא הסגנון שלך
אתה רגיל לאפליפטינג שלו...
מה לעשות הבנאדם השתנה
Sniper
אני עדיין חושב שאין כמו מייק:]
גם סופרצ'מבו נתן בראש השנה
וגם כמו שאלעד (ד"א יש לך שם ממש יפה) :D רובי רווירה גם היה טוב השנה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nimrod levi
אכזבת השנה טייאסטו??
אתה צוחק או מה?
נכון שהשנה לא הייתה מי יודע מה לעומת שנים שעברו
אבל הוא הוציא כמה טראקים שיהיו קלטאסיקות שתסתכל עליהם עוד שנה
Southern Sun?
טראק אחד הגדולים ממש יפה...
In my memory
אני לא סגור שזה מהשנה אבל כמעט בטוח
איך אתה יכול להגיד שאין שם טראק שהוא לא יפה?
לא הסגנון שלך בסדר אבל כל הטראקים של ליגה
הרמיקס שלו ל
tears from the moon...
ממש אהבתי
לבריזר??גם חייתי
הרמיקסים של מג'יק מיוזיק שהוא חלק מהם...
נאי לא זוכר עכשיו עוד דברים...
אבל אי אפשר להגיד שהוא איכזב
פשוט לא הסגנון שלך
אתה רגיל לאפליפטינג שלו...
מה לעשות הבנאדם השתנה


אחי הוא לא חלק ממג'יק מיוזיק... זה דבר ראשון
דבר שני אני לא רוצה להתחיל לספור פה את הדברים החרא שהוא הוציא השנה
נכון שהיו לו כמה דברים נחמדים אבל ת'כלס אחי הוא היה חרא!!!!
זה לא שהוא הוציא 7 דברים ו 4 מהם היו טובים
הוא הוציא 27 דברים (סתם לדוגמה) ו4 היו טובים... מבין מה אני אומר?
זה לא קשור לסגנון שלי או לא... כי גם כאלה שאוהבים פרוגרסיב הסכימו שזה חרא
וזה ממש לא נכון שאני לא מסוגל לסבול פרוגרסיב טוב... כי אם יש משהו טוב אני אוהב...
elad11
לגבי טיאסטו....לפי דעתי לא צריך להגזים לשני הכיוונים
סה"כ היו כמה שלו שממש אהבתי השנה

קיצור עשיתי חיפוש על המחשב שלי מה יש לי של טיאסטו מהשנה...
קלטו מה מצאתי:

DJ Tiesto - Lethal Industry (Gil Shwartz Banged Out Mix).mp3

:toothless

EDIT:

quote:
Originally posted by Sniper
אני עדיין חושב שאין כמו מייק:]
גם סופרצ'מבו נתן בראש השנה
וגם כמו שאלעד (ד"א יש לך שם ממש יפה) :D רובי רווירה גם היה טוב השנה


ואם לא היו קוראים לך אלעד.......
כבר הייתי מתחיל לחשוב לכיוונים לא נכונים

:crazy: :crazy: :crazy:

חחחחחח
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
אני אגיד לך מה הבעיה לדעתי

מוש פשוט לאחרונה מכיר בסגנון הזה ומאד אוהב אותו

אז הוא החליט שזה הארטיסט שהוא הכי אוהב השנה, אבל תכלס זה מי שהוא אוהב עכשיו

עד שעוד איזה שבועיים הוא יתעורר מחדש למציאות ה
DON DIABLO
ISAAC
MEGARA
והחברים

SCOT PROJECT LEBT WIETER
וכו


נראה לי הוא כבר מאחורי השלב הזה..
אבל איך אפשר להתקע בסגנון אחד כל הזמן
תמיד יש סגנון מועדף וכמה סגנונות שגם אותם שומעים מדיי פעם.

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אלעד לא התווכחתי איתך שהוא חרא...
הוא לא הכי הסגנון שלו אבל מבחינתי יש לו יציאות מדי פעם :)

לאיודע מי האומן המועדף שלי השנה
אני עדיין הכי אוהב את ארמין אבל השנה הוא לא היה הכי הכי...
למרות שלא חסרים לו דברים טובים...
מייק היה תותח לגמרי... יש מצב שהוא מבחינתי התותח
אכזבת השנה היא טייסטו ללא ספק...
ופי וי די יושב לי על הבולבול


לטיאסטו היו כמה הפקות מעולות שהביאו הרבה מאוד רמיקסים!
לא קשור להפקות אבל האלבום של
ISO 3
הוא בין הטובים של השנה
וזכה בשלושה תארים בינהם
DJ השנה
ככה שחייב להיות שיווי משקל בין יוצר לתקליטן.

ד"א..מי הנעלול שיקום ויגיד ש-
Cosmic gate
או
dj scot project
הם מפיקי השנה? :whip:
djGoosh
הממ.. רובי ריברה בהחלט לא כלום השנה
לדעתי הוא סתם אפס שכל הרמיקסים שלו נשמעים אותו דבר , מצטער
אם הוא מוציא כזו כמות של רמיקסים וטראקים זה רק אומר שהוא שוק

אם הולכים על רמיקסים בסגנון הדיפ פרוגרסיב האוס זה בהחלט
Lemon 8


אבל לדעתי.. רמיקסר השנה בקלאב טראנס הוא רוברט גיטלמן...

השנה הוא באמת משקיע ומשתדל להיכנס לסצינה העולמית..
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter

ומוש... אני לא אוהב אותו במיוחד זה נכון אבל איך אתה בכלל יכול להגיד שהוא הכי טוב?!?! אין פה אף אחד שחושב כמוך
יש הרבה יותר טובים ממנו... תכיר בעובדות!!



מה זה תכיר בעובדות!?!?

בחיית תפסיק להתנשאות

כאילו אתה מלך שיודע הכל

זה שכאן לא ממש אוהבים אותו לא אורמ כלום

לדעתי הוא מספר אחד השנה וזהו
אז אל תשחק לי אותה מבין גדול



ואגב טיאסטו ממש אבל ממש לא אכזבה
הוא הביא שנה ממש גדולה.......הוא פשוט גדול





וורטקס ששכחתי איך קוראים לך
בוא תגיד לי את הסגנון של
01-lemon8-new_york_new_york__out_of_the_sanctuary_mix
ואז נתפשר
Sniper
quote:
Originally posted by Rising

dj scot project
הם מפיקי השנה? :whip:


תאמת שסקוט השנה אותי אישית ממש ממש איכזבב
שנה שעברה היתה לו שנה פיי 1000000 יותר טובהה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה זה תכיר בעובדות!?!?

בחיית תפסיק להתנשאות

כאילו אתה מלך שיודע הכל

זה שכאן לא ממש אוהבים אותו לא אורמ כלום

לדעתי הוא מספר אחד השנה וזהו
אז אל תשחק לי אותה מבין גדול



בוא נתחיל מזה שאני לא מתנשא פה אלא אתה
אתה זה שחושב שהוא יודע הכל ומשחק לי אותה
זה שכאן לא אוהבים אותו אומר הרבה
תראה לי מקום שהרוב חושבים שהוא אומן השנה ואני יסכים איתך
עד שדעת הרוב לא תהיה איתך אל תהיה שחקן וזהו!!

ואלפאזון גם מומעדים מבחינתי
הם היו תותחים כל כך שחבל על הזמן!!!
נכון שיש להם כמה דברים שנשמעים דומה אבל למי לא (דומונד, שוקק, פלוטליכט וכו)1

MoSH_MaN
אני לא מתנשא

אני אומר שלדעתי הוא הכי טוב

אתה בא ומזיין לי את השכל שהרוב לא חושבים ככה



שמעת על כבוד?!

סתום כבר

לא מעניין אותי מה חושבים אחרים

לדעתי הוא הכי טוב השנה וזהו

רות סוף!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא מעניין אותי מה חושבים אחרים

לדעתי הוא הכי טוב השנה וזהו


רק חבל שלא ציינת את זה בכותרת!!!
לפני שהתחלת להתלהב והכל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement