|
Naar welke platen ben jij op zoek? (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| djdavid |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Deze classics zou ik wel heel graag willen hebben... Iemand?
Timo Maas - Ubik (The Dance)
Solicitous - Furthermost
Flash - The Day After (Original Mix)
Kamaya Painters - Far From Over |
zijn idd allemaal lekkere classics!!! heb ze allemaal staan maar doe ze helaas niet van de hand, ff verder zoeken dus... |
|
|
| DJ D-Man |
| quote: | Originally posted by Wilkman
Ik ben de volgende - in deze thread genoemde - platen tegengekomen in mijn collectie:
*knip* |
Check je PM! :)
| quote: | Originally posted by djdavid
zijn idd allemaal lekkere classics!!! heb ze allemaal staan maar doe ze helaas niet van de hand, ff verder zoeken dus... |
En bedankt hè :rolleyes: ;) |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Deze classics zou ik wel heel graag willen hebben... Iemand?
Timo Maas - Ubik (The Dance)
Solicitous - Furthermost
Flash - The Day After (Original Mix)
Kamaya Painters - Far From Over |
Kamaya Painters [Data] staat op het moment op ebay, het bedrag is op het moment nog niet extreem hoog dus misschien is dit wat??
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI....item=4012138845
zoja, suc6 met bieden :) |
|
|
| Fkwebeman |
Ik zoek platen met bedrukking. Heb namelijk Delerium - Silence met de bedrukking van de cd op de voorzijde.
Ik zoek er nog 1, het liefst een fijne klassieker ofzo.
ook lijken me deze wel wat
Tiesto - Theme From Norefjell (Jan Rmx)
Way Out West - Mindcircus (G&D Rmx)
Yahel - Voyage
Pulser - Cloudwalking |
|
|
| DJ D-Man |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Ik zoek platen met bedrukking. Heb namelijk Delerium - Silence met de bedrukking van de cd op de voorzijde.
Ik zoek er nog 1, het liefst een fijne klassieker ofzo.
ook lijken me deze wel wat
Tiesto - Theme From Norefjell (Jan Rmx)
Way Out West - Mindcircus (G&D Rmx)
Yahel - Voyage
Pulser - Cloudwalking |
Yahel - Voyage kun je zo bestellen bij Rare Records. http://www.rare-records.com
De levering is snel en de verzendkosten redelijk laag. |
|
|
| TranceFool |
Ik zoek 2 redelijk recente technoplaatjes:
* Paco Osuna & Markantonio - Atome EP // (Analygic Crail)
* Player 8 - Player 8 (Joey Beltram remix) // (Player)
en een ouder plaatje:
* Hardcell - The Main Engine // (Platform)
Iemand die mij hiermee kan helpen? :) |
|
|
| AlFerox |
| die beltram remix hebben ze bij rare-records. ik vind dat echt een relaxte web-winkel. grote backstock, veel oud werk dat ze opnieuw binnen krijgen. heb er een hoop zeldzame plaatjes gevonden. je kan er alleen niet luisteren, maarja dat moet je dan maar bij nuloop/decks/only djs doen ofzo |
|
|
| Bailey |
Nog wat platen te binnen geschoten:
Ladida - Mundo EP
Ladida - Bullet EP
1st Bass - Slam me down |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by AlFerox
die beltram remix hebben ze bij rare-records. ik vind dat echt een relaxte web-winkel. grote backstock, veel oud werk dat ze opnieuw binnen krijgen. heb er een hoop zeldzame plaatjes gevonden. je kan er alleen niet luisteren, maarja dat moet je dan maar bij nuloop/decks/only djs doen ofzo |
Thanx, ik bestel daar ook regelmatig. Idd veel back in stock net als bij deze dan, want die hadden ze laatst ook niet meer.
Bedankt voor de tip :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Ik zoek platen met bedrukking. Heb namelijk Delerium - Silence met de bedrukking van de cd op de voorzijde.
Ik zoek er nog 1, het liefst een fijne klassieker ofzo.
ook lijken me deze wel wat
Tiesto - Theme From Norefjell (Jan Rmx)
Way Out West - Mindcircus (G&D Rmx)
Yahel - Voyage
Pulser - Cloudwalking |
Platen met bedrukking? Bedoel je picture discs? Volgens mij zijn van allevier de platen die je noemt geen picture discs gereleased.. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Bailey
1st Bass - Slam me down |
blijft echt een vette plaat ja!! voor de rest heb ik alleen nooit meer iets van die gast (volgens discogs Jan van Janssen) gehoord??
:conf: |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Thanx, ik bestel daar ook regelmatig. Idd veel back in stock net als bij deze dan, want die hadden ze laatst ook niet meer.
Bedankt voor de tip :) |
nog een tip: er zijn een hoop oude drumcodes back in stock, waaronder DC 20,5 - remainings III (dk remixes). als je hem nog niet kent moet je hem maar ergens luisteren/downloaden. denk dat je die ook wel wilt hebben
;) |
|
|
|
|