return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Naar welke platen ben jij op zoek? (pg. 16)
View this Thread in Original format
Bailey
quote:
Originally posted by AlFerox
blijft echt een vette plaat ja!! voor de rest heb ik alleen nooit meer iets van die gast (volgens discogs Jan van Janssen) gehoord??

Ik denk dat hij op z'n hoogtepunt gestopt is. :D
Tim81
Gelukkig kan er nu vanaf cd worden gedraaid...kunnen er toch weer een heleboel classics worden gebruikt (al is het natuurlijk niet helemaal hetzelfde gevoel)
AlFerox
quote:
Originally posted by Tim81
Gelukkig kan er nu vanaf cd worden gedraaid...kunnen er toch weer een heleboel classics worden gebruikt (al is het natuurlijk niet helemaal hetzelfde gevoel)

ik stel voor dat jij óf je sig. weghaalt óf je plaatst hem in de correcte vorm!! :whip:
Ultravibe!
Heeft iemand misschien Way out west - The fall (incl. Bedrock mix) voor mij over? Of Intensify, daar ben ik ook naar op zoek.:D
Chicane
Intensify Part 2 en Part 1 zijn vollop te krijgen nog op Blackhole.. heb Part 2 nog zien liggen in Zoetermeer bij BPM/Only-DJ's
Ultravibe!
quote:
Originally posted by Chicane
Intensify Part 2 en Part 1 zijn vollop te krijgen nog op Blackhole.. heb Part 2 nog zien liggen in Zoetermeer bij BPM/Only-DJ's

Op de site van OD is ie al heel lang out of stock.

Maar ik zal binnenkort eens een reisje gaan maken naar die Blackhole winkel, bedankt voor de tip.
Kaidreas
ik weet niet of iemand van jullie wat bekend is met toffmusic? wel
ik heb hier een paar plaatjes gezien die didier (shopkeeper) nog wel heeft denk ik.
ik zeg bevoorbeeld maar die syntax-pray. cass& slide-glade I ate her.
ik bedoel contacteer hem maar. hij heeft echt nog wel wat oldies in zen bak liggen.
www.toffmusic.com
DaanMc
*schop*

welke ik nog wel graag zou willen hebben..

DJ Tiesto - In My Memory Album Sampler
Salt Tank - Eugina (Tiesto/Michael Woods Mix)
DJ Tiesto - Urban Train (incl. Cosmic Gate Remix)
Holden & Thompson - Nothing (incl. 93 Returning Mix)
Rank 1 - Breathing (incl. Breaks mix)

voorlopig.. :)
qrogression
Sasha - Cloud Cookoo (Luke Chable RMX)
DaanMc
http://www.chemical-records.co.uk/s...fo?Track=TIE001

MischaJonker
BT - Remember (Benz & MD mix ofzo)

dat is echt vet:-) vooral omdat je daarachter nog heel goed the white room kan draaien!
basd
* schop *

Iemand toevallig een van de 250 exemplaren van BT - Fibonacci sequence (Paolo Mojo remix) [TOTALLY TROUSERED 001] liggen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Privacy Statement