|
Naar welke platen ben jij op zoek? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Underworld - Born Slippy
En dan wel het orgineel!
En weet iemand of de G&D remix van 'On a high' te koop is? |
Born Slippy is volgens mij nog in heel veel vinylstores op het internet te krijgen hoor :)
Duncan Sheik :: On A High :: Code Blue :: £5.77
is nog te koop op http://www.chemical-records.com |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Born Slippy is volgens mij nog in heel veel vinylstores op het internet te krijgen hoor :)
|
Ja maar dat is niet het origineel van Born Slippy, da's Born Slippy : Nuxx, die is inderdaad nog wel vrij regelmatig te krijgen (heb ik zelf ook)..
Voor het echte origineel uit 1994 betaal je je volgens mij behoorlijk scheel, maar dat zou je even op ebay moeten checken.. |
|
|
| Biohazard |
Apex - Virtuoso (Jon Johnston Mix)
Ik betaal 120 euro voor deze plaat |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by Chicane
Effe deze draad weer eens op pagina 1 pleuren :D
Ben echt desperate opzoek naar:
Rapid Eye - Alderaan
Jon Vesta - Gull
Soundcheck - Minddrive
Iemand? :nervous: |
He joh diezelfde platen zoek ik ook
Vooral The Gull :eyespop: |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Apex - Virtuoso (Jan Johnston Mix)
Ik betaal 120 euro voor deze plaat |
Volgens mij is het toch echt John Johnston Mix.
Om precies te zijn zelf "John Johnston Club Mix".
Zo ken ik deze plaat en zo staat de plaat ook op Discogs. |
|
|
| Subsonik |
heb ik, 50,- Euro istie voor jou:D |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by raoel
Volgens mij is het toch echt John Johnston Mix.
Om precies te zijn zelf "John Johnston Club Mix".
Zo ken ik deze plaat en zo staat de plaat ook op Discogs. |
Yep die bedoelde ik, was een typo.
Ik heb alleen vernomen dat deze plaat nooit officieel is uitgekomen, er zwerven wel een paar whitelabels/promos rond, scott bond heeft er eentje weet ik |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ha Rukker, die heb ik! Jaren geleden voor mijn broer gekocht! :D Maar hij zal hem wel niet wegdoen. |
Nou moet je eens even goed luisteren vieze stinkbek! Als je dat sperma-slikkende-mondje van je nou niet houdt, sla ik m op Xqlusive hoogspersoonlijk dicht! Die opmerkingen van je komen me mn strot uit, ga die praatjes maar lekker tussen je moeder dr benen liggen roepen, dan gebeurt er daar tenminste voor t eerst sinds 20 jaar ook weer wat!
:toothless |
|
|
| eieregooie |
Underworld - Born Slippy
En dan wel het orgineel!
Ik heb ze beide :D
Maarrehm... is er een verschil tussen Born Slippy en Born Slippy/Nuxx? Kheb namelijk een 3-dubbelaar van Born Slippy/Nuxx, en het origineel dat daar op staat is bij mijn weten toch echt de versie die ook in Trainspotting zit :D Heh... en da's bij mijn weten het origineel hoor :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik heb ze beide :D
Maarrehm... is er een verschil tussen Born Slippy en Born Slippy/Nuxx? Kheb namelijk een 3-dubbelaar van Born Slippy/Nuxx, en het origineel dat daar op staat is bij mijn weten toch echt de versie die ook in Trainspotting zit :D Heh... en da's bij mijn weten het origineel hoor :) |
Staat dat origineel zoals jij die bedoelt erop als Born Slippy of als Born Slippy/Nuxx?
Want volgens mij is het inderdaad verschillend, zeker het einde (de tweede helft) van de track.
Sowieso is de release die je nu nog regelmatig ziet een 1x12" met Born Slippy/Nuxx, een Alex Reece remix en de Darren Price mix (effe uit mijn hoofd).. Dus da's sowieso niet diegene die jij hebt. |
|
|
| New Wave |
Grooveyard - mary go wild
Snug! morgen is hij voor mij!!!:whip: |
|
|
| Chicane |
Grooveyard werd paar maanden terug weer vollop verkocht, ik had de mijne bij Elesdesia in Rotterdam gekocht lang voordattie opnieuw uitgebracht werd.
Ow ik zoek ook nog trouwens:
Lemon 8 - Groinshaker
Lemon 8 - Pressure
Secret Sinema - Pure Tekk
en een heleboel Basic Beat/EC platen :D Binnenkort maar es langs wippen op de Nieuwe Binnenweg ;) |
|
|
|
|