|
Naar welke platen ben jij op zoek? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by dj_spare
- Syntax - Pray |
Die heb ik, toen nog als promo, bij de magik in breda gehaald. Misschien dat ze die daar nog voor je kunnen bestellen, zij krijgen ook veel van Massive Records binnen dus wie weet... |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nog een par klassiekertjes die ik nog wel wil hebben...
Billy Ray Martin - Honey (chicane club mix)
|
Tsja bied maar:) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Tsja bied maar:) |
Haha sl3t! Ze doen hun best voor die Subraumstimulation iig :)
Iig bedankt voor de tips en evt. moeite mensen! Hou me op de hoogte! :) |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Die heb ik, toen nog als promo, bij de magik in breda gehaald. Misschien dat ze die daar nog voor je kunnen bestellen, zij krijgen ook veel van Massive Records binnen dus wie weet... |
wil jij er nie vanaf dan? :stongue: |
|
|
| -=Freezel=- |
dit schiet me nu te binnen:
Green Martian - Industry
Impact - Inspiration (Behind The Mirror EP)
Ron Hagen & Pascal M - On Stream (Original Mix) |
|
|
| -=Freezel=- |
15 pond voor een plaat vind ik erg veel. Ik kan hem waarschijnlijk voor 10 Euro ergens anders fixxen! :D |
|
|
| TranceFool |
Ik zoek eigenlijk nog wat oude hardhouse/trance plaatjes waar ik tijd geleden helemaal gek van was. Gewoon kewl om te hebben.
Deepack - Drop Out
The Multidubbers - Hype The Funk
Jay Frog - Pushin (voor de hennes & cold remix)
Andere plaat die ik heeeel graag zou willen hebben:
Darude - Feel The Beat (Robbie Rivera's remixes) |
|
|
| djmarshal |
| quote: | Originally posted by basd
DJ Rolando - Knights of the jaguar
misschien niet goed genoeg gezocht, maar ik heb niet zo'n zin om platen uit Engeland te bestellen, bovendien heb ik geen creditcard.. |
deze is te koop bij www.platenshop.nl, wel zoeken op night en niet op knight. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by djmarshal
deze is te koop bij www.platenshop.nl, wel zoeken op night en niet op knight. |
He koel :)
Heeft iemand ervaring met het bestellen hier? Is misschien wel een keer een goed idee, er staan nog wel meer classics die ik misschien wel wil hebben.. |
|
|
| ryo |
| quote: | | Heeft iemand ervaring met het bestellen hier? Is misschien wel een keer een goed idee, er staan nog wel meer classics die ik misschien wel wil hebben |
Ik heb er een keer of 4 van besteld, en steeds zonder problemen, ik vind het een van de betere sites. Kijk ook even op www.ellesdesia.nl, die hebben ook nog een hoop, als je daar wat vindt kan je dat meteen erbij bestellen omdat dat toch van dezelfde persoon is.
grtz |
|
|
| djmarshal |
| quote: | Originally posted by ryo
Ik heb er een keer of 4 van besteld, en steeds zonder problemen, ik vind het een van de betere sites. Kijk ook even op www.ellesdesia.nl, die hebben ook nog een hoop, als je daar wat vindt kan je dat meteen erbij bestellen omdat dat toch van dezelfde persoon is.
grtz |
Ik zou niet zo snel bij ellesdesia.nl bestellen, hun webwinkel is zo lek als een mandje, ik heb hun hier al over gemailt, maar nog geen reactie gehad...ik zou in ieder geval geen credit card gegevens bij hun invullen. |
|
|
|
|