|
A State of Trance Top 20(02) Results!
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
http://www.arminvanbuuren.net/
חברה אתם חייבים להכנס ולראות תתוצאות אני מוכרח להגיד שאם אני יעשה מצעד שכזה לפי הטעם שלי בלבד יהיו לא מעט טראקים שנכנסו שם גם במצעד שלי
הקיצר אהבתי מאוד תתוצאות ואני רוצה לדעת מה אתם חושבים על המצעד
איזה טראק הפתיע אותכם בכניסה גבוהה
(אצלי הופתעתי מ Driftwood - Freeloader מקום 10! למה???(
האם אתם מסכימים לגבי טראק השנה... (אצלי הוא לפחות בחמישיה הפותחת של השנה וזה כולל תטראקים שלא הופיעו ברשימה שהוצגה שם באתר למי שזוכר..)
איזה טראק זעזע אותכם שלא הופיע שם...(אני עדיין מזועזע מזה שאין ייצוג לגרין קורט ושרייגינג של קוסמיק גייט לא נכנס.. ואני מניח שאם אני יחשוב קצת אני יזדעזע עוד אבל סה"כ סבביישן של מצעד)
ועוד כל מיני תגובות שונות
קיצר כנסו לפה....
http://www.arminvanbuuren.net/ :tongue3 |
|
|
| DjChook |
בונא ממש בחירות טובות
אני בכייף יכול פלוס מינוס להגיד שזה שלי |
|
|
| Hell_Copter |
ממש מוזר לי ש
4 strings - diving
מופיע שם בשני רמיקסים... ועוד בלי הרמיקס של קוסמיק גייט שלדעתי הרבה יותר טוב משל היבר והאמר...
עוד הערה היא בקשר לדה טרוט'... לא חשבתי יגיע לכזה מקום בחיים
הייתי מביא ל
the theme
מקום הרבה יותר גבוה
ויש עוד כמה דברים אבל אין לי כוח לכתוב...
אם מישהו יגע בהם אני יגיב |
|
|
| oDrori |
הרבה אכזבה מבחינתי... הרמיקס של קורסטן לקוסמיק לא היה צריך להיות שם,
Far From In Love
The Answer (Scarab)
Free (S&G)
לא היו שם בכלל |
|
|
| NyKoN |
אני מאוכזב מהתוצאות..
סת'רן סאן מקום ראשון????!
איזה זין... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני מאוכזב מהתוצאות..
סת'רן סאן מקום ראשון????!
איזה זין... |
למה ציפית ? זה היה ברור |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
למה ציפית ? זה היה ברור |
אולי לך...
אני לא אהבתי את סת'רן סאן...
אם דריפטווד היה לוקח מקום ראשון הייתי מרוצה
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
למה ציפית ? זה היה ברור |
ת'אמת לא במיוחד
אני אישית חושב שיש טראקים הרבה יותר טובים מסאוט'רן סאן השנה...
אפילו תאמינו או לא רפטור יותר טוב מבחינתי
אם אפשר להכליל את זה השנה... (ארמין רמיקס)... ולמרות שיש בטראק הזה משהו עדיין יש יותר טובים |
|
|
| DjChook |
משהו מוזר
FERRY
קיבל 100 קולות
ועדיין הוא איזה מקום 14 במקום 7
נראה לי ארמין לא מת על השיר :) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
משהו מוזר
FERRY
קיבל 100 קולות
ועדיין הוא איזה מקום 14 במקום 7
נראה לי ארמין לא מת על השיר :) |
לא הבנת את הניקוד אחי
יכול להיות ש100 אנשים הצביעו לו אבל שמו אותו בחרא מקום..
המיקום לא עובד לפי מספר הקולות אלא לפי הניקוד של המקום שהצביעו לו |
|
|
| Sniper |
ואללה לדעתי מצעד בן זונה
למרות של
solarcoster
ו
Lethal Industry
Cafe Del Marco V
הייתי מעלה כל אחד בשלב למעלה
גם סילברבאט' צריך להיות יותר למעלה
בעיקרון רוב הטראקים שאהבתי ביותר השנה
נמצאים שם:P |
|
|
| Rising |
איזה תוצאות מסריחות...
איכזבו אותי
כמה חרא יא אללה..:wtf: |
|
|
|
|