|
A-d-f**cking-s-l (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאאא?!
גגגאאדד איך אני משתגעת כשאתם מתחילים לדבר על מחשבים ואני לא מבינה שום מילה שנאמרת...:rolleyes: :conf: :crazy: |
לא נורא , אז מה אם את קצת סתומה, אנחנו עדיין אוהבים אותך
:D :D :D |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by nesher
לא נורא , אז מה אם את קצת סתומה, אנחנו עדיין אוהבים אותך
:D :D :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה אתה רוצה בלונדיניתתת
אבל חמודה:) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הוא מוריד ב 300 קילובייט בשניה
ומעלה ב 20 קילובייט לשניה
והחריאט הזה משלם לחבילה של 0.5 כשהוא גולש על 1.5
קיצר יצא בזול |
אאאאא???!!!
:crazy: :rolleyes:
| quote: | Originally posted by itamarsan
אממממממממממממ אוקי...................:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
כן, מה לעשות ראש בלונדיני נכנס לפעולה.....
| quote: | Originally posted by nesher
לא נורא , אז מה אם את קצת סתומה, אנחנו עדיין אוהבים אותך
:D :D :D |
יייוווווווו..... זונה שכמוך!#$@@$%@
רק לי מותר לקרוא לעצמי ככה!#@$$@ ששששששששששששש |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאאאא???!!!
:crazy: :rolleyes:
כן, מה לעשות ראש בלונדיני נכנס לפעולה.....
יייוווווווו..... זונה שכמוך!#$@@$%@
רק לי מותר לקרוא לעצמי ככה!#@$$@ ששששששששששששש |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גם לאנשים סביבך מותר לקרוא בשמות אבל עם זה באמת את והפעם אני לא חולק על דברין:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| DjChook |
רותם מה אתה מתלהב
ששגיא יכנס וירשום פה מה ה
ADSL
שלו עושה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רותם מה אתה מתלהב
ששגיא יכנס וירשום פה מה ה
ADSL
שלו עושה ? |
ואז כולם יוכלו לבוא ולהגיד
נגעתי בחן... עכשיו אני כלי כמוהו! |
|
|
| luckystrike |
הייתי בחבילה של קווי זהב של 500 קיי
והיא היתה מעפנה ...
עברנו לפני 3 ימים לנטויז'יון לחבילה של ה 750
ואין כזה שיפור בכלל ...
סעמ'ק על כל החברות האלה !
להיפך פתאום אפילו יש לי ניתוקים באמצע הגלישה אינעל ראבאק
הכל חרא פה אה ? |
|
|
| MoSH_MaN |
אני בחבילה של 1.5 בקווי זהב ואני מרוצה מכל רגע
Transferred: i-own-you-all 7.12 MB in 45.81 (159.19 KBps) :p
אני מוריד ב180 ככה |
|
|
| Sniper |
סעממקק על החיבור שלי עוברים קשיים שלא יאמנו
מתנתק באמצע מוריד לאט לפעמים קיצר משו חרא שם
למרות ששלשום החליפו לי למודם של אלקטל ובדוגרי יש הבדל
עכשיו ניראה לי אני יזמין תחבילה הזאת שחן אמר |
|
|
| DjChook |
אני לא יודע מה איתכם
אני מהתחלה באינטרנט זהב, ותמיד אני מקבל את המקסימום שלי
(אלא אם כן הרשת פועלת ואז זה לא באשמתי)
אבל בעיקרון נגיד שמוש מפסס לי זה לרוב ב 67 קיי
שזה המקסימום |
|
|
| luckystrike |
איזה קקי ...
אצלי רק מאתרים זה מוריד לי מהר ואין לי מושג למה זה ככה
אינעל ראבאק !
מאתרים אני מוריד ככה ב 70 קיי אבל מההאב למשל או מאפטיפי למינהם
אני לא עובר את ה
25
בדרך כלל ...
אצל עוד מישהוא זה ככה ???
וזה היה לי גם בקווי זהב וגם בנטויז'יון ...
מה אני יכול לעשות כדי לשפר ושזה יהיה כמו שזה צריך להיות ?
אני בחבילה של 750 ... סעמק !
חן כמה אתה משלם לאינטרנט זהב ?
ומה הקצב הממוצע שלך מאפטיפי ?
ומאתרים ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
איזה קקי ...
אצלי רק מאתרים זה מוריד לי מהר ואין לי מושג למה זה ככה
אינעל ראבאק !
מאתרים אני מוריד ככה ב 70 קיי אבל מההאב למשל או מאפטיפי למינהם
אני לא עובר את ה
25
בדרך כלל ...
|
זה הכל קשור במהירות של השרת.........
בהאב אתה מוריד ישר מהאנשים ולרוב אין אפלוד גבוה |
|
|
|
|