return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
A-d-f**cking-s-l (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Koodoo
Der Führer lebt weiter
(איזה פונט גרמני יש לי)
כל מי שרוצה יכול להגיע ל1000 בכייף
פשוט צריך לשתף דברים בשביל זה :)


על מה אתם פאקינג מדברים?!

עשה טובה תכתוב ביירן מינכן עם הפונט הזה
Koodoo
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הוא מוריד ב 300 קילובייט בשניה
ומעלה ב 20 קילובייט לשניה

והחריאט הזה משלם לחבילה של 0.5 כשהוא גולש על 1.5
קיצר יצא בזול

:)
אני משלם ל
0.5
חלקי 3
ואני גולש על
8.0
Koodoo
quote:
Originally posted by nesher
מהירות ל
FTP
בחו"ל זה הכל תלוי ב
Router's של הספק שלך
יכול להיות לך חיבור טוב למקום אחד ולמוש חיבור טוב למקום אחר
מקום שאתה תוריד ממנו 180 ומוש 50
אבל בארץ , כולם אמורים לקבל אותה מהירות, מקסימום
תבדקו תמקסימום שלכם באחד מאתרי הסקס שמה לעשות הם הכי מהירים בארץ
www.sex4free.co.il או www.hafuz.co.il
תורידו סרטים ותראו מה המהירות שלכם בדיוק

זה לא ממש נכון
אני מוריד שם על איזה 200 ומשו
וכבר הורדתי ב800 מאודיו גלקסי באותה תקופה
Koodoo
quote:
Originally posted by Hell_Copter
על מה אתם פאקינג מדברים?!

עשה טובה תכתוב ביירן מינכן עם הפונט הזה


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מצחיק אתה
Bayern München
Sheiße = (from german)
עוד בקשות לאותיות מיוחדות בגרמנית???
nesher
quote:
Originally posted by Koodoo
:)
אני משלם ל
0.5
חלקי 3
ואני גולש על
8.0


הסבר כיצד?
Koodoo
quote:
Originally posted by nesher
הסבר כיצד?

אממ 3 אנשים משתמשים בזה בעיקרון
למרות שעכשיו זה רק 2

אז אני משלם שליש
ואין לי מושג איך יש לי 8 מגה
לא מספרים לי
nesher
quote:
Originally posted by Koodoo
אממ 3 אנשים משתמשים בזה בעיקרון
למרות שעכשיו זה רק 2

אז אני משלם שליש
ואין לי מושג איך יש לי 8 מגה
לא מספרים לי


קומבינות
Q-PiXeL
וכמה אתה מעלה?!
DjChook
הוא מעלה לי ב 50

נראה לי השיא שלו זה איזה 100
Q-PiXeL
פאק!

טוב לפחות אפשר לדעת שהאיידיאסאל בישראל תומך במהירויות כאלו
:)

יש לו מודם רגיל של אלקטל?

luckystrike
כוס אמק - רועי למה זה ככה ???


ומוש אלק אתה מוריד על 200 מהאב ???

אאארררר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
כוס אמק - רועי למה זה ככה ???


אתה שואל אותי בתור אחד שגם נדפק?
זה באסה לא נורמלי שבאמצע החיים מתנתק לך האנטרנט לכמה שעות טובות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement