|
A-d-f**cking-s-l (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Koodoo
Der Führer lebt weiter
(איזה פונט גרמני יש לי)
כל מי שרוצה יכול להגיע ל1000 בכייף
פשוט צריך לשתף דברים בשביל זה :) |
על מה אתם פאקינג מדברים?!
עשה טובה תכתוב ביירן מינכן עם הפונט הזה |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הוא מוריד ב 300 קילובייט בשניה
ומעלה ב 20 קילובייט לשניה
והחריאט הזה משלם לחבילה של 0.5 כשהוא גולש על 1.5
קיצר יצא בזול |
:)
אני משלם ל
0.5
חלקי 3
ואני גולש על
8.0 |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by nesher
מהירות ל
FTP
בחו"ל זה הכל תלוי ב
Router's של הספק שלך
יכול להיות לך חיבור טוב למקום אחד ולמוש חיבור טוב למקום אחר
מקום שאתה תוריד ממנו 180 ומוש 50
אבל בארץ , כולם אמורים לקבל אותה מהירות, מקסימום
תבדקו תמקסימום שלכם באחד מאתרי הסקס שמה לעשות הם הכי מהירים בארץ
www.sex4free.co.il או www.hafuz.co.il
תורידו סרטים ותראו מה המהירות שלכם בדיוק |
זה לא ממש נכון
אני מוריד שם על איזה 200 ומשו
וכבר הורדתי ב800 מאודיו גלקסי באותה תקופה |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
על מה אתם פאקינג מדברים?!
עשה טובה תכתוב ביירן מינכן עם הפונט הזה |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מצחיק אתה
Bayern München
Sheiße = (from german)
עוד בקשות לאותיות מיוחדות בגרמנית??? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Koodoo
:)
אני משלם ל
0.5
חלקי 3
ואני גולש על
8.0 |
הסבר כיצד? |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by nesher
הסבר כיצד? |
אממ 3 אנשים משתמשים בזה בעיקרון
למרות שעכשיו זה רק 2
אז אני משלם שליש
ואין לי מושג איך יש לי 8 מגה
לא מספרים לי |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Koodoo
אממ 3 אנשים משתמשים בזה בעיקרון
למרות שעכשיו זה רק 2
אז אני משלם שליש
ואין לי מושג איך יש לי 8 מגה
לא מספרים לי |
קומבינות |
|
|
| DjChook |
הוא מעלה לי ב 50
נראה לי השיא שלו זה איזה 100 |
|
|
| Q-PiXeL |
פאק!
טוב לפחות אפשר לדעת שהאיידיאסאל בישראל תומך במהירויות כאלו
:)
יש לו מודם רגיל של אלקטל? |
|
|
| luckystrike |
כוס אמק - רועי למה זה ככה ???
ומוש אלק אתה מוריד על 200 מהאב ???
אאארררר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כוס אמק - רועי למה זה ככה ???
|
אתה שואל אותי בתור אחד שגם נדפק?
זה באסה לא נורמלי שבאמצע החיים מתנתק לך האנטרנט לכמה שעות טובות |
|
|
|
|