return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
A-d-f**cking-s-l (pg. 3)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה הכל קשור במהירות של השרת.........

בהאב אתה מוריד ישר מהאנשים ולרוב אין אפלוד גבוה


נו ואיזה חיבור יש לך תזכיר לי ?
בכמה בממוצע אתה מוריד בהאב?
וכמה באתרים ?

מה מהירות החיבור ואיזה חבר'ה ?

נראה לי רק אותי דופקים אינעל העולם ...

וחן - אחי תענה
Hell_Copter
גם אותי דופקים מורן.. אתה לא לבד

לפעמים באמצע החיים מתנתק לי האנטרנט ולא מתחבר
או סתם מוריד לי באיטיות
יש לי אפ טי פי שאני מוריד ממנו במקסימום 50... מוש מוריד משם במקסימום מהירות... 180 קיי
ומאתרים זה מוריד לי גם לא הכי מהר
אז אני נדפק יותר ממך...
nesher
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם אותי דופקים מורן.. אתה לא לבד

לפעמים באמצע החיים מתנתק לי האנטרנט ולא מתחבר
או סתם מוריד לי באיטיות
יש לי אפ טי פי שאני מוריד ממנו במקסימום 50... מוש מוריד משם במקסימום מהירות... 180 קיי
ומאתרים זה מוריד לי גם לא הכי מהר
אז אני נדפק יותר ממך...


מהירות ל
FTP
בחו"ל זה הכל תלוי ב
Router's של הספק שלך
יכול להיות לך חיבור טוב למקום אחד ולמוש חיבור טוב למקום אחר
מקום שאתה תוריד ממנו 180 ומוש 50
אבל בארץ , כולם אמורים לקבל אותה מהירות, מקסימום
תבדקו תמקסימום שלכם באחד מאתרי הסקס שמה לעשות הם הכי מהירים בארץ
www.sex4free.co.il או www.hafuz.co.il
תורידו סרטים ותראו מה המהירות שלכם בדיוק
Hell_Copter
לא אחי אתה לא מבין מה אני אומר
אנחנו מחוברים לאותו אפ טי פי אני ומוש
הוא מוריד ב 180... אני מוריד ב 50
NaOren
quote:
Originally posted by luckystrike


אצל עוד מישהוא זה ככה ???
וזה היה לי גם בקווי זהב וגם בנטויז'יון ...



אצלי זה יותר מעצבן אפילו....
אני מחובר ל
ADSL
1.2
ומקאזה אני מוריד על 2 נקודה משו כמה מניאק...
אבל מאתרים זה מוריד לי שיא המהר...
( יחסית ...)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש לי אפ טי פי שאני מוריד ממנו במקסימום 50... מוש מוריד משם במקסימום מהירות... 180 קיי
ומאתרים זה מוריד לי גם לא הכי מהר
אז אני נדפק יותר ממך...


In the spirt on yuval's pic

DjChook
מורן
בקשר לשאלה שלך זה תלוי
אני מוריד משם בממוצע על 20 אני חושב מההאב

אבל זה לא בגלי, וגם השיטת העברת נתונים שם היא לא ככ מתקדמת אז זה גם מגביל קצת את המהירות...

בקשר לאתרים אם הם מספיק מהירים הם תמיד שולחים לי מהר

סעמק עכשיו גיליתי שהכרטיס רשת שלי ישן וגרוע ואי אפשר לשחק איתו כמו שרציתי :(

בכל מקרה, אורן, יש לך 1.5 לא 1.2

ואני מלך בקאזה חחחחחחחחחח

תוך יומיים
DEITY
אני סתם משאיר אותו פתוח עד שאני אתקן את הרשת לראות כמה אני עולה
Hell_Copter
אורן אתה מוריד מקאזה ב 2 קיי בגלל שאתה מוריד מיוזר עם מודם שם!!!!!
אתה גם באותה מידה יכול להוריד ממישהו עם כבלים או איי די אס אל
וכמו מלך להוריד את הדברים

אבל מי משתמש בקאזה :D
DjChook
סתום
ביומיים האחרונים השארתי אותו פתוח
אני
Supreme being !

מי מסוגל ?! מי !

אני הפיהרר של הקאזהההה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
סתום
ביומיים האחרונים השארתי אותו פתוח
אני
Supreme being !

מי מסוגל ?! מי !

אני הפיהרר של הקאזהההה


מה אתה פאקינג רוצה!??!?
צריך זריקת הרגעה!?

Koodoo
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה אתה פאקינג רוצה!??!?
צריך זריקת הרגעה!?


Der Führer lebt weiter
(איזה פונט גרמני יש לי)
כל מי שרוצה יכול להגיע ל1000 בכייף
פשוט צריך לשתף דברים בשביל זה :)
Koodoo
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הכבלים מתחילים אני חושב ב
0.15

וגם 0.75
זה קקי לדעתי
:p

ראסמי שה..
8.0 שלי הכי שווה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement