|
A-d-f**cking-s-l
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אוקיי אז ככה
למי שמחובר בחבילת ה 0.5
יצאה חבילה של 750 קיי
לאיידיאסאל
והיא מביאה
750kb / 96 kb
בניגוד למצב הקיים של
500kb / 64kb
בתוספת של 10 שקל בחודש לבזק, ולפחות באינטרנט זהב, גם 10 שקל להם
אני רואה את זה כמשתלם
(בעיקרון החבילה של ה 0.5 מתה כי הכבלים מתחילים ב 0.75) |
|
|
| MoSH_MaN |
הכבלים מתחילים אני חושב ב
0.15
וגם 0.75
זה קקי לדעתי
:p |
|
|
| Q-PiXeL |
עברתי כבר... באמת שווה...
במיוחד שגם התכוונתי לעזוב את 012 כי שילמתי להם 140 שקל אז הם נתנו לי חבילה כמו ללוקח חדש בחברות אחרות.. 79 שקל ל6 חודשים ובלי התחייבות...
צוק,
F*CKING
רושמים עם כוכבית אחת
:D |
|
|
| DjChook |
ת'אמת רושמים עם שניים פשוט מורידים את ה
C
אבל שמתי אותה
לא נורא
בכל מקרה מוש, הכל פיננסי
אבא הסכים
מחר אנחנו עוברים :) |
|
|
| Hell_Copter |
הכבלים מתחילים ב 0.15
אבל זה לא שווה את הכסף...
כמעט באותו כסף אנחנו מקבלים עכשיו את החבילה של 0.75 |
|
|
| DjChook |
לא עקרוני
יש גם 256 של
ADSL
מי מתייחס לזה ?!
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא עקרוני
יש גם 256 של
ADSL
מי מתייחס לזה ?!
:) |
are u talking to me?!
לא הבנתי מה פשר הפוסט הזה פשוט |
|
|
| Q-PiXeL |
| הוא התכוון שפחות מ256 זה לא אינטרנט מהיר... |
|
|
| nesher |
מה אכפת לי אני משלם לחבילת
0.5
וגולש יותר מהר מה
1/5
d:250/270 k/s max
u:16/17 k/s max
וכבר היה לי מצבים של 20 קיי אפלואד קבוע ו300 קי הורדה אם אני מבטל את הרשת הביתית |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by nesher
מה אכפת לי אני משלם לחבילת
0.5
וגולש יותר מהר מה
1/5
d:250/270 k/s max
u:16/17 k/s max
וכבר היה לי מצבים של 20 קיי אפלואד קבוע ו300 קי הורדה אם אני מבטל את הרשת הביתית |
אאאא?!
גגגאאדד איך אני משתגעת כשאתם מתחילים לדבר על מחשבים ואני לא מבינה שום מילה שנאמרת...:rolleyes: :conf: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאאא?!
גגגאאדד איך אני משתגעת כשאתם מתחילים לדבר על מחשבים ואני לא מבינה שום מילה שנאמרת...:rolleyes: :conf: :crazy: |
הוא מוריד ב 300 קילובייט בשניה
ומעלה ב 20 קילובייט לשניה
והחריאט הזה משלם לחבילה של 0.5 כשהוא גולש על 1.5
קיצר יצא בזול |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאאא?!
גגגאאדד איך אני משתגעת כשאתם מתחילים לדבר על מחשבים ואני לא מבינה שום מילה שנאמרת...:rolleyes: :conf: :crazy: |
אממממממממממממ אוקי...................:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
|
|