|
Tranceaddict 2002 jaaroverzicht (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
beste feest, misteryland
beste dj, armin
beste nummer, ???
beste liveset, ???
beste album, Airwave
irritantste ta-member, kolkie
meest leuke ta-member, IK :) (of de super party-reports van snuggle!)
goede voornemens, geen ik ben gewoon goed :D |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Optimus
is de "s" knop op je toetsenbord kapot?:D:disbelief :toothless |
En Optimus mag mij niet...:( :(
De tweede kanSSSS begint al weer lekker. Tsjeezzzz:toothless :crazy: :D ;)
Later pater |
|
|
| Ding Chavez |
Beste feest: Toch wel Dutch Dimension op 2 februari
Beste DJ: moeilijk, moeilijk... Sasha
Beste Nummer: Andain - Summer Calling (Album Mix)
Beste Liveset: Tiësto @ Dutch Dimension :)
Beste Album: Lemon 8 - The Inner Sanctuary Sessions
Irritantste member: dunno
Geliefde Member: wie niet :)
Goede Voornemens: Proberen wat beter op me centjes te letten en wat intensiever aan me studie werken, lamballen is ook nie alles :)
Wat mist in het lijstje is Gabriel & Dresden, maar dat komt omdat ze in geen categorie echt een uitschieter waren voor mij, maar reken maar dat dit jaar een Gabriel & Dresden jaar wordt :D
GreetZ, DC |
|
|
| DJ_Massive |
beste feest: ...
beste dj: hmm moeilijke vraag, doe maar Lemon8
beste nummer: teveel om op te noemen
beste liveset: Lemon8 op ID&T radio erges dit jaar
beste album: Rank 1 - Symsonic en Lemon 8 - Inner Sanctuary Sessions
irritantste member: geen eigelijk
geliefde member: chicane, en de rest ook eigenlijk ;-)
goede voornemens: euh school back op de rails en de rest ook back op de rail zetten eigelijk
wiew! |
|
|
| basd |
Beste feest: Streetparade 2002 in Zurich (ondanks dat het niet mijn muziekstijl is, feest was echt geweldig, vooral 's avonds in de OXA)
Beste DJ: Sander Kleinenberg / Sasha
Beste nummer: James Holden - Nothing (93 returning mix)
Beste liveset: Sasha - Live at Privilege Manumission (04-08-2002)
Beste album: Sasha - Airdrawndagger
Irritantste member / Meest geliefde member: n/a
Goede voornemens: Nog meer feestjes bezoeken, beter leren draaien |
|
|
| magrec |
Leuke topic snuggle :)
Tsja was wel een apart jaartje, kon in het begin van dit jaar niet zoveel uit vanwege rijlessen. Maar goed dat heb ik wel weer ingehaald in de 2e helft van dit jaar. Moet wel zeggen dat ik het forum toch wel gezellig vind. De 1e ontmoeting met new wave en optimus was wel schrikken (WHAAA waar ben ik beland haha, sixpack in utrecht dus ook de 1e keer dat ik eye-riz op een feest hoorde)
Organiseren (naja de meeste eer gaat naar de anderen want zoveel was mijn inbreng dan ook niet maar goed dat komt de volgende keer wel goed) van addiction vor/van/met de mensen van ta ook erg gezellig.
Het winnen van de titel ta nert 2002 was toch wel het leukste ;)
(gedeelde winst dan)
FF het lijstje invullen
beste feest: mysteryland en supreme
beste dj: Sander kleinenberg
beste nummer: Lastig, maar het wordt spork - freak like me
beste liveset: sander kleinenberg - live at pacha tel aviv 20-06-2002 (222 minuten lang pure pleasure)
beste album: MIX: tyrant 2 - no shoes no cake- mixed by lee burridge en craig richards. Producers: layo & bushwacka - night works
irritantse member: dat ben ik zelf met mijn kleinenberg fanatisme :p
meest geliefde: Ik vind alles best :)
Goede voornemens: Fitnessen en 15 kilo.....ERBIJ!!!!! hehe lukt me denk ik niet maar goed als ik verhuisd ben dan ga ik eraan werken. I need some new image ;) |
|
|
| mantisnl |
niet veel gehoord van mij hier afgelopen jaar, maar dat komt langzaam wel (hoop ik:nervous: )
mijn lijstje:
Beste feest: Niet echt naar feesten geweest, alhoewel, oud op nieuw was toch wel beterz:rolleyes:
Beste DJ: Ferry
Beste Nummer: Gouryella - Ligaya (gewoon veel herinneringen door deze plaat)
Beste Liveset: Ik luister bijna nooit livesets *schaam*
Beste Album: Airwave
Irritantste member: Hmm, niet echt iemand
Geliefde Member: Niemand gemeet, maar ben wel van plan om naar addiction 2 te komen duzz :)
Goede Voornemens: Lukt me toch nie, duz nix:disbelief
groenten
:cool: |
|
|
| blighty |
Hi all,
Beste feest: Dutch Dimension, zonder twijfel!:D
Beste DJ: worden er twee: Tiesto en Judge Jules
Beste Nummer: Klea - Tic Toc (Magik Muzik Mix)
Beste Liveset: Armin van Buuren - Live at Club Eau The Hague (7 hour set) (27-10-2002)
Beste Album: Tiesto - In my Memory
Irritantste member: weet ik niet
Geliefde Member: Weet ik zo niet :)
Goede Voornemens: Gewoon een tof jaar ervan maken!!
Greetings,
Blighty |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare meest leuke ta-member, IK :) (of de super party-reports van snuggle!)
|
He nie zo slijmen he! :)
;) Thanx! |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | | Beste feest: van alle gratis feesten dit jaar was Mysteryland de allerbeste |
haha coool... gratizzzzj
Beste feest: geen grote feesten gezien. tiesto in the palace was wel toppie, of het laatste schooldag feest van me oude middelbare school. top dj! :)
Beste DJ: tiesto
Beste Nummer: kan niet kiezen, zouden er 4 kunnen zijn.
Beste Liveset: is er 1 van tiesto, k ga voor DD
Beste Album: niet echt 1 favoriet
Irritantste member: euhm "homofiel uiltje" massive :D
Geliefde Member: daarvoor ken ik de ta-ers nie goed genoeg
Goede voornemens: niks.. |
|
|
| MaGiK54 |
Leuk draadje Snuggle.
Maar ik heb een goed jaar achter de rug qua feesten/muziek/persoonlijk vlak enz enz, op het ongeluk van die ouwe van me na, zoals jullie begin oktober hebben kunnen lezen. Nogmaals bedankt voor de positieve en meelevende reacties, tevens dank voor de steunbetuigingen en intresse die sommige hebben getoond tijdens Armin Only. Die draad was een goede uitlaatklep voor me. Maar alles ziet er nog top uit qua herstel van me "stiefmoeders" en het ziet er naar uit dat ze weinig tot geen restverschijnselen overhoudt aan het ongeluk :D Dus wij hebben 2002 mooi af kunnen sluiten :D
Maar hier mijn overzicht:
Beste feest: Paul van Dyk @ The Eau
Beste DJ: Armin
Beste nummer: Solat Stone - Solarcoaster
Beste Liveset: Armin van Buuren @ Eau solo
Beste Album: Sasha - Airdrawndagger
Beste Mix cd: Armin - Transparance
Irritantste member: Henkie-Henk (gelukkig weg) en TranceZzzzzzzonerzzzzz
Geliefde member: Opti en Donna
goede voornemens: dat ik geen goede voornemens ga hebben dit jaar :toothless |
|
|
| TimeportE |
Beste feest: Capital of Europe (ook al viel het iets tegen)
Beste DJ: Tiesto
Beste nummer: Solar Stone - Solarcoaster
Beste Liveset: Tiësto @ Dutch Dimension
Beste Album: Sasha - Airdrawndagger
Beste Mix cd: ISOS 3
Irritantste member: i love u ppl! :tongue2
Geliefde member: zie boven :p
Goede voornemens: minder geld uitgeven maar toch meer feesten :conf::D
die trancezoner komt bij over als een 15 jarige optimus! :D:D |
|
|
|
|