|
Tranceaddict 2002 jaaroverzicht (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Maar ik heb een goed jaar achter de rug qua feesten/muziek/persoonlijk vlak enz enz, op het ongeluk van die ouwe van me na, zoals jullie begin oktober hebben kunnen lezen. Nogmaals bedankt voor de positieve en meelevende reacties, tevens dank voor de steunbetuigingen en intresse die sommige hebben getoond tijdens Armin Only. Die draad was een goede uitlaatklep voor me. Maar alles ziet er nog top uit qua herstel van me "stiefmoeders" en het ziet er naar uit dat ze weinig tot geen restverschijnselen overhoudt aan het ongeluk :D Dus wij hebben 2002 mooi af kunnen sluiten :D |
Aahhh, mooi man:)
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Geliefde member: Opti en Donna
|
thnx:) biertje volgende keer in eau? wel sambal bij he?:toothless
| quote: | Originally posted by TimeportE
die trancezoner komt bij over als een 15 jarige optimus! :D:D |
ghehehe, hmmzzz, was ik zo dan 6 jaar geleden?:D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Optimus
ghehehe, hmmzzz, was ik zo dan 6 jaar geleden?:D |
ja! :p |
|
|
| moogwai |
Het TA jaar 2003 in het kort...
Beste feest --> Mysteryland
Beste DJ --> Armin van Buuren
Beste nummer --> Airwave vs Rising Star - Sunspot (DCML Mix)
Beste Liveset --> DJ Tiësto Live At Dutch Dimension 02-02-2002
Beste Album --> Armin van Buuren 004 - Transparance & Airwave - Believe
Irritantste member --> alle members die te lui zijn om op de "SEARCH" knop te drukken ;)
Geliefde member ---> iedereen die iets zinnigs te vertellen heeft :D |
|
|
| Jappio |
Beste feest --> Dutch Dimension
Beste DJ --> Tiësto
Beste nummer --> u2_staring_at_the_sun_brothers_in_rhythm_club_mix
Beste Liveset --> DJ Tiësto Live At Dutch Dimension 02-02-2002
Beste Album --> Gatecrasher Digital Trance cd 2 :D
Irritantste member --> arjoodderoo
Geliefde member ---> suez, onno, tijs, lex, 303, optimus, donna, sjikeen, yarnie, timmie en iedereen waar ik ook nog mee heb staan stuiteren dit jaar :) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Blik
Beste Liveset Nu-Nrg live @ Orgasmatron (de eerste, weet de datum niet)
|
Volgens mij was dat op 5 mei, my birthday.
Mega setje ja
- Beste feest:
Kben helaas niet naar grote feesten geweest. Alleen maar kleintjes, daarvan was WWAAZZAA veruit de beste.
- Beste DJ:
Tiësto, blijft gewoon goed. Kies ik ook vanwege hetgeen wat hij neer weet te zetten, beste DJ van de wereld, had hij al veel eerder moeten worden.
- Beste nummer:
Erg moeilijk om te kiezen, maar Gouryella - Ligaya is mega en ook
Yoji Biomehanika - Theme From Banginglobe
- Beste liveset:
Nu-Nrg live @ Orgasmatron (05-05-2002)
- Beste album:
Kan ik niet zeggen
- Irritantste member:
Zet ik om naar 'grootste gek' op het forum en dat is Optimus
- Geliefde member:
Kank zo niet zeggen
Goed voornemens
Meerdere grote feesten bezoeken, moet dit jaar, desnoods ga ik alleen!!!
En mun P halen |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Chicane
Beste feest: van alle gratis feesten dit jaar was Mysteryland de allerbeste
Beste DJ: Tiesto
Beste Nummer: Bedrock - Emerald (daar zit zoveel energie in)
Beste Liveset: Tiesto @ Innercity 2002
Beste Album: Fatal Tracks 2
Irritantste member: Al die UKTA's, komt nog eens bij dat ik zowiso al een grafteringhekel aan Engelsen heb :D
Geliefde Member: Donna, SnuggLe, Optimus, Jappio, Lex, Yarnie, Pivot, Massive, Glaniskan, RV, Theehuis en iedereen die ik dit jaar heb mogen meeten, jullie zijn de beste feestbeesten out there!
Goede Voornemens: Gelukkig worden en me leven weer oppikken, 2002 was verrot, 2003 schop ik kont :D |
IK DAN IK DAN???!?!?!?!?!?!?! :D
Beste feest: Mysteryland ongetwijfeld, het was vet lekker weer, en ik heb zowat alle dj's gezien, flink staan stampen daar, samen met een meid uit California.
Beste DJ: Armin natuurlijk
Beste Nummer: GTR - Mistral
Beste Liveset: Mauro Picotto @ Mysteryland 2002
Beste Album: kan er niet zo eentje opnoemen die erboven uit springt, kheb er zoveel :), misschien Promise The Future Sound of Nu Castle
Irritantste member: geen, ik ben al sinds 2001 member, nooit echt veel gepost hier, want ik was RMF-er :), maar ja, da's nu dood.
Geliefde Member: iedereen van #taforum, en massive mijn lieve pookje :D
Goede Voornemens: Afvallen (eis van de luchtmacht :rolleyes: ), huisje vinden, en veel feesten en wijven :D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Switch
IK DAN IK DAN???!?!?!?!?!?!?! :D
Beste feest: Mysteryland ongetwijfeld, het was vet lekker weer, en ik heb zowat alle dj's gezien, flink staan stampen daar, samen met een meid uit California.
Beste DJ: Armin natuurlijk
Beste Nummer: GTR - Mistral
Beste Liveset: Mauro Picotto @ Mysteryland 2002
Beste Album: kan er niet zo eentje opnoemen die erboven uit springt, kheb er zoveel :), misschien Promise The Future Sound of Nu Castle
Irritantste member: geen, ik ben al sinds 2001 member, nooit echt veel gepost hier, want ik was RMF-er :), maar ja, da's nu dood.
Geliefde Member: iedereen van #taforum, en massive mijn lieve pookje :D
Goede Voornemens: Afvallen (eis van de luchtmacht :rolleyes: ), huisje vinden, en veel feesten en wijven :D |
* Massive` zet [Switch] in zn achteruit |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
* Massive` zet [Switch] in zn achteruit |
h0rkje :D |
|
|
| New Wave |
Beste feest: Nexus
Beste DJ: Cari lekebusch
Beste Nummer: Lars Klein - Sweat
Beste Liveset: Adam beyer Essentialmix
Beste Album:
Irritantste member: Geen
Geliefde Member: Natuurlijk mijn pin-maatje Bram!!! en iedereen met wie ik vele gezellige momenten heb gehad in/op restaurantjes en feestjes!
Goede Voornemens: Nogsteeds geen alcohol drinken, weinig suiker/vet :p en veel ruige harde sex :crazy: :eyespop: |
|
|
| Cosmic Guy |
Beste feest: Trance Energy 2002 Jaarbeurs (Ja, ben niet naar al te veel feesten geweest geweest afgelopen jaar)
Beste nummer: Plastic Boy - Silver Bath
Beste Liveset: NU NRG @ Orgasmatron (5-5-2002)
Beste Album: AVB 004
Beste Mix cd: AVB 004
Irritantste member: N/A
Geliefde member: KW
Goede voornemens: iets meer TA-s IRL zien --> Addiction |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
veel ruige harde sex :crazy: :eyespop: |
ga je harder rukken dus?:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
ga je harder rukken dus?:D |
Als jij rukken "sex" vind dan heb jij wel HEEL ERG VAAK sex amigu :p |
|
|
|
|