return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Tranceaddict 2002 jaaroverzicht (pg. 4)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Als jij rukken "sex" vind dan heb jij wel HEEL ERG VAAK sex amigu :p


masturbatie is toch "sex met jezelf" ?
Rinus
Beste feest: Reactor
Beste DJ Binnenland: Tiesto
Beste DJ Buitenland: Adam Beyer
Beste nummer: Te veel gewoon, onmogelijk om er 1 te noemen
Beste Liveset: Adam Beyer - Essential mix & live at airport
Beste Album: AVB004
Irritantste member: Iedereen is irritant
geliefde member: Flipper (hij gaf me gastenlijst kaarten :D )
goede voornemens: minderen op alle fronten
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Geliefde Member: Natuurlijk mijn pin-maatje Bram!!! en iedereen met wie ik vele gezellige momenten heb gehad in/op restaurantjes en feestjes!



Ik hou ook van je liefje! :)
Wanneer kommie nou langs in Enschede met de rest van de clan?
serialkillah
Wegens groote tijdnood heb ik de laatste maanden niet zoveel meer hier rondgekeken maar hier toch me lijstje.


Beste feest: Fred Numf, Tiesto en Montana in de eau Arnhem.
Beste DJ Binnenland: Fred Numf
Beste DJ Buitenland: Sasha
Beste nummer: Solar Stone - Solarcoaster
Beste Liveset: Tiesto at DD
Beste Album: Sasha - Airdrawn Dagger
Irritantste member: geen
geliefde member: zie Irritantste member.
goede voornemens: zie Irritantste member en geliefde member.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik hou ook van je liefje! :)
Wanneer kommie nou langs in Enschede met de rest van de clan?


Verry soon, verry soon!!!
Natuurlijk deze maand nog!!






quote:
Originally posted by Optimus
masturbatie is toch "sex met jezelf" ?


Voor jouw, voor mij niet :D

Mastrubatie is rukken, neuken is sex. :p
Kamaya
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ook vind ik het nog steeds jammer dat leden die hier al heel lang op het forum zitten hun gezicht nog nooit op een meeting / feest hebben laten zien.

Laat ik hier mijzelf onder scharen, ditbenik afgelopen zomer knetter stoned een paar weken na het behalen van mijn (jawel jawel :eek: ) gymnasium-diploma, (die rechter). En Bram je hebt me inmiddels 1x gezien (IC,hehe, bij het fruit). Trouwens die linker gozer is m'n beste vriend en die post hier heeeeel afentoe als ie een rui da silva video nodig heeft ofzo (ghehe), onder de nick Chrono|one (47 posts reached dude!!)


Maargoed, om terug te komen op de rode draad van deze draad:
Beste feest Heb maar 2 grote feesten meegemaakt afgelopen jaar, TE & IC, TE zuigt, dus is IC m'n beste feest
Beste DJ Sander Kleinenberg
Beste nummer Solar Stone - Solarcoaster
Beste Liveset Sander Kleinenberg @ IC 2002 en Armin 7 hours Solo
Beste Album ehh .... ISOS 3, tjeesus wat een mooie zomer was het weer
Irritantste member heb ik niet echt, nouja, dan maar TranceLoner
Geliefde member ehh tja, ken jullie eigenlijk allemaal niet zo goed.....
Goede voornemens Meer studeren en iig 32 punten halen om aan m'n 2 jr Bedrijfskunde te kunnen beginnen, en natuurlijk meer sporten (lees: beginnen met .. )



De groeten, Kamaya.
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Verry soon, verry soon!!!
Natuurlijk deze maand nog!!








Voor jouw, voor mij niet :D

Mastrubatie is rukken, neuken is sex. :p



He slet, die quote hiervoor klopt niet, die 2e zei optimus, ik nie man!


Enneh, bij most favorite member moet zeker ook nog LEX (...thanx for the mail man!...) en Jappi0! (Jasper is gewoon een klein geil ventje ;) :p :D :D :D :))
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
He slet, die quote hiervoor klopt niet, die 2e zei optimus, ik nie man!


AHG :p
Ik wist dat ik gister iets vergeten was :)
Het is veranderd :p
SnuggLe
Maar mensen, wat vonden jullie dit jaar van het forum zelf??
En van de moderators & hoe er gemoderate werd???
Want daar hoor ik niemand over.
Moeten er nog dingen verandert wordne ofzo?
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe

en Jappi0! (Jasper is gewoon een klein geil ventje ;) :p :D :D :D :))


quote:
Originally posted by SnuggLe
Moeten er nog dingen verandert wordne ofzo?


Meer geile zweedse vrouwen op het forum!! WOEIIII :>

Muppet
beste feest: Mysteryland...was wel de meeting totaal misgelopen maar wat een feest!!!!!!!!!! (wel 1 minpunt...die eikels hadden sonique en scott bond omgedraaid:whip: :whip:..heb ik scott bond gemist
beste dj binnenland: Tiesto...op de voet gevolgd door Armin
beste dj buitenland: Judge Jules
beste nummer:cosmic gate-raging(flutlich vocal rmx)
beste liveset: Tiesto live at Dutch Dimension
beste album: ISOS 3, wat een plaat!!!!!!!!!!
irritantse member: n/a
meest geliefde: ken nie kiezen
Goede voornemens: Trainen en nog meer feesten bezoeken!!!!!!!


Greetz Muppet
TimeportE
ik vond dit jaar het forum erg gezellig het word steeds hechter maar niet zo dat nieuwe leden nie toegelaten worden ofzo, de mods doen het ook wel goed (soms een beetje rare dingen maar dat zien we door de vingers) maar dit komt misschien ook omdat er geen echte rellen meer zijn geweest. maar komt dit door de nieuwe mods of zijn ze er simpel weg nog niet echt geweest..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement