return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Tranceaddict 2002 jaaroverzicht (pg. 5)
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar mensen, wat vonden jullie dit jaar van het forum zelf??
En van de moderators & hoe er gemoderate werd???
Want daar hoor ik niemand over.
Moeten er nog dingen verandert wordne ofzo?


Over de mods ben ik wel tevreden. Voorral doorrgaan!
!_PeTrUs_!
    Beste Feest: Dutch Dimension 02-02-02 / TeQnology 30-11-02
    Beste DJ: DJ Tiesto
    Beste Nummer: Plastic Boy - Silver Bath
    Beste Liveset: Xanno Gallois - Q-Dance Teqnology Special (IDT Radio-11-13-2002)
    Beste Album: Sasha - Airdrawndagger
    Irritantste member: Zoveel
    Geliefde Member: Me vriendjes T.H.C. & Smirnoff
    Goede Voornemens: Niet elke keer me uiterste proberen op te zoeken, een keertje normaal doen kan er ook best wel vanaf ;)
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar mensen, wat vonden jullie dit jaar van het forum zelf??
En van de moderators & hoe er gemoderate werd???
Want daar hoor ik niemand over.
Moeten er nog dingen verandert wordne ofzo?


Ik het uitstekend naar me zin gehad vanaf april dit jaar op het forum. Af en toe kakte het wel een beetje in hiero, om vervolgens weer een drukke en gezellige periode in te gaan.

De mods doen uitstekend hun werk, maar er zijn nou ook niet echt veel momenten geweest dat er in gegrepen moest worden.

En verders hoeft er ook niks veranderd te worden op het forum lijkt mij zo. :D
Dr. Kuipers
Beste Feest: X-Qlusive Italy 26-10-02
Beste DJ: Technoboy
Beste Nummer: Kai Tracid - Trance And Acid (Derb Remix)
Beste Liveset: Dana - Live @ Mystery Land 17-08-02
Beste Album: Scantraxx Presents - Hardheadz
Irritantste Member: Magrec
Geliefde Member: Kolkiewolkie en ScuL
Goede Voornemens: Uhmmmzzz.... nog meer feesten en sexen :cool:
serialkillah
quote:
Originally posted by SnuggLe
En van de moderators & hoe er gemoderate werd???
Want daar hoor ik niemand over.


Geen klachten is meestal goed:)
Teknikol
Beste Feest: alle pyama parties van dit jaar
Beste DJ: Tiësto
Beste Nummer: Solar Stone - Solarcoaster
Beste Liveset: Tiësto @ DD
Beste Album: ISOS 3
Geliefde Member: Afternative omdat hij elke vrijdag WEL bij de meeting is
Minst Geliefde Member: Trancezoner dan maar
Goede Voornemens: wou gaan stoppen met r0ken, maar helaas
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Beste feest: Trance Energy 2002 Jaarbeurs (Ja, ben niet naar al te veel feesten geweest geweest afgelopen jaar)


he bamihap, je woont in de RANDSTAD, dat betekent dat er binnen een straal van een half uur jakkeren altijd wel ergens een GOED FEEST is. combineer ik dat met de bovenstaande quote, dan kom ik toch tot de conclusie dat je iets fout doet....:p . als ik dat zo voor mekaar had was ik onderhand al lang failliet geweest :stongue: :crazy:

en ik elke keer dat pleuriseind maar weer toeren... *sigh*

ik zal voor de vorm mijn lijstje ook nog ff invullen

beste feest: kan nie kiezen
beste dj binnenland: kan nie kiezen
beste dj buitenland: kan nie kiezen
beste nummer: ik ben een ramp in het onthouden van nummers, geen idee dus :)
beste liveset: hummm, kom er praktisch nie aan toe om ze allemaal te luisteren.. armin @ the eau was wel 1 van de betere :D
beste album: doek nie aan :p
meest geliefde member: kan nie kiezen ( :D uiteraard alle mede-TA-en-tevens-feestbeesten + de eeuwige achterblijver (a.k.a. rubdub ;) )
meest irritante member: franzelare... lijkt me duidelijk (eigenlijk wou ik hier ook zetten, kan nie kiezen :p )
goede voornemens: in willekeurige volgorde: auto kopen, zoveel mogelijk zwaar relaxte feesten bezoeken, afstuderen (jaja), percentage vrouwen in mijn omgeving aanzienlijk opkrikken :D ;) :p , hummmm, tsja, dat was het wel zo, oja, een afstudeerplek in het buitenland zou relaxed zijn, maar daar ik daar over 3 of 4 weken mee moet beginnen zal dat wel nie zo'n succes meer worden :( (ben ik al langer mee bezig trouwes, dat mensen niet gaan denken, correctie niet de bevestiging krijgen van: ZOW, das een lamme hond :toothless

[edit]
m'n pa loopt net langs... bedenk ik me nog een goed voornemen... MEER DORPSGENOTEN BEKEREN TOT HOUSE!! teringjantje he, nou schalt er van die geheime zender muziek door het huis :mad: :whip:

IDEE: ik ga een illegaal houseradiostation opzetten :tongue3 :eyespop: :crazy: :tongue2

[/edit]
Eye-Riz
hahaha, van die trukker muziek die door de platen heen lopen te jengelen zeker he? ken het nog van vroeger, in de achterhoek en twente had je er daar HEEEL veel van!~
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
hahaha, van die trukker muziek die door de platen heen lopen te jengelen zeker he? ken het nog van vroeger, in de achterhoek en twente had je er daar HEEEL veel van!~


dat ja :(

je hoort het echt OVERAL, autoradio's, bouwplaatsen, m'n bijbaantje, m'n vorige bijbaantje, mensen die bij mekaar in het dorp hangen :(



DIEPE ZUCHT!
Donna
Blergh,lijkt wel bij ons thuis;)

Van Jantje tot Henk Wijngaard;p

brrrrr

Hoewellll mn paps een vette trance-track ook wel kan waarderen want dan kunnen ze boxen (dik meter hoog) ff knalluh;p

Mn mams is altijd al met mijn muziek meegegaan van AC/DC tot Marco Borsato en van U2 tot House.

Tis ook dat zij ECHT op zou vallen,anders ging ze zekers wel met me mee;)
Ik heb dat ook van haar,dat altijd willen ontdekken,meer willen,altijd wel een doel hebben,niks mis mee;)

Trouwens,bij de weg,alle mensen bedankt voor het stemmen op mij,zowel t meest geliefd als t meest irritant,hoe doek t huh?:toocool: :tongue3

En thx Magik;)
Jammer dat ik je niet vaak meer tegen zal komen nu XL in Amsterdam toch wel ERG veel vetter is dan wat ik dacht...
Maybe tijd voor jou om nu bij ons te komen buurten,koppie thee hebben ze heel de nacht door daar (wel 6 smakies ofzo) en is daarmee gelijk t goedkoopste drankje;)

Lekker hoor!:tongue2

Cosmic Guy
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
he bamihap, je woont in de RANDSTAD, dat betekent dat er binnen een straal van een half uur jakkeren altijd wel ergens een GOED FEEST is. combineer ik dat met de bovenstaande quote, dan kom ik toch tot de conclusie dat je iets fout doet....:p . als ik dat zo voor mekaar had was ik onderhand al lang failliet geweest :stongue: :crazy:

percentage vrouwen in mijn omgeving aanzienlijk opkrikken :D ;) :p ,


Dat is natuurlijk zo, ik zeg ook niet dat ik alleen maar naar TE ben geweest (ook Sensation, Armin@Kremlin, BEB en wat kleiner spul), MAAR probleempje is vaak dat er niemand mee wil/kan:whip: :whip: En ik ben niet zoals jij die in ze eentje overal waar een beat te horen is gelijk heen scheurt:D

Enne, over die vrouwen: hoe wil je dat doen? Ze zijn er of ze zijn er niet, of wil je zelf helpen om de populatie te laten groeien?:D:D
M_Peror
Beste feest: Moeilijk kiezen tussen FFWD en Impulz... als 't moet, doe toch maar de laatste.
Beste DJ: Blijft Tiesto
Beste Nummer: Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto remix)
Beste Liveset: Tiësto @ Dutch Dimension, maar die van Welcome to Underworld is ook errug vet.
Beste Album: Hmmm... ISOS3 met kort daarachter Outstanding van Cor Fijneman
Goede Voornemens: Lastig, ik hoef geen kilo's kwijt, roken doe ik niet aan en "minder drinken" begin ik niet aan duz... doe dan maar "niet beginnen met roken" :) Ow ja en ik wil beslist naar de loveparade dit jaar (roep ik ook al minstens vier jaar).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement