return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Dilema (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by oDrori
אחים ואחות שלי אני צריך לזוז לאכו אז אני אולי אפר מאוחר יותר, אני פשוט אציג את השאלה:

נניח והיה לכם את הצ'אנס להכנס לגלי צה"ל בגיוס... הייתם הולכים על זה?


תלוי מאד... מה יותר חשוב לך
להצליח במוסיקה או שאתה בנאדם מורעל על הצבא..
אני אישית רק סיירת מטכל בראש שלי וכמה שאני מת לשדר , אם יתנו לי להחליט בין זה למטכ"ל.... אני בוחר מטכל

תלוי מאד מה אתה רוצה.. אם אף פעם לא חשבת ללכת לאיזה יחידה אחת הטובות בצה"ל - לך לגלי צה"ל..
Hell_Copter
וואלה אחי לא צריכה להיות לך בעיה מוסרית על זה
למה קרבי אתה לא תהיה...
תעשה מה שאתה חושב לנכון
אל תתן למצפון לאכול אותך על כזה דבר...
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי אתה לא יכול ככה להגיד ...
יש שם מלא תפקידים ...


אין כזה דבר נכנסים ועולים ... אתה יכול
גם אפסנאי שם או אחראי ארכיון וכאלה ...



תברר יותר לעומק


זה לא שייצא ממני משהו מוצלח יותר אם אני לא הולך לשם. ואם לספצף, אז אבא שלי שרת ועדיין בקשר טוב עם אבא של יואב גלזנר אם אתם מכירים... זתאמרת יש מצב להתקדם שם. ואם לא אז ייצא לי להיות אפסנאי ובכל זאת להבין ברדיו והעסק שמאחורי הקלעים יותר טוב, אולי אפילו לצבור כמה פרומואים שהם ייזרקו, ממש לא איכפת לי.

פשוט מאוד עם האסטמה שלי (והעיניים גם לא פיקס) אין צ'אנס לקרבי.
coby
כוס עמק לא נמאס לכם לדבר על הצבא ?! כמעט כל טרד פה קשור לצבא !

לכו תרשמו לצהל אדיקט !! :mad:
oDrori
quote:
Originally posted by coby
כוס עמק לא נמאס לכם לדבר על הצבא ?! כמעט כל טרד פה קשור לצבא !

לכו תרשמו לצהל אדיקט !! :mad:


מלשות זה לא עוד כ"כ הרבה זמן... ואם לא שמת לב הט'רד הזה הוא בעיקר קשור אליי.
DjChook
נו יא ילד סתום ת'פה

רוב האנשים פה בשביעיט שמינית

תוך שנה כולנו בצבא

זה חלק גדול בחיים שלנו

ורוצים לדבר על זה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by coby
כוס עמק לא נמאס לכם לדבר על הצבא ?! כמעט כל טרד פה קשור לצבא !

לכו תרשמו לצהל אדיקט !! :mad:


תסלח לי באמת אבל גם על דברים שלא קשורים לצבא אתה לא מגיב אז אין לך ממש זכות להתלונן ככה

וזה חלק חשוב מהחיים של רובנו שנה הבאה או עוד שנתיים וזה מה יש
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תסלח לי באמת אבל גם על דברים שלא קשורים לצבא אתה לא מגיב אז אין לך ממש זכות להתלונן ככה

וזה חלק חשוב מהחיים של רובנו שנה הבאה או עוד שנתיים וזה מה יש


צודק בטריליון אחוז
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
צודק בטריליון אחוז


איפה חן שיבוא ויגיד טריליאן אחוז :D
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
זה לא שייצא ממני משהו מוצלח יותר אם אני לא הולך לשם. ואם לספצף, אז אבא שלי שרת ועדיין בקשר טוב עם אבא של יואב גלזנר אם אתם מכירים... זתאמרת יש מצב להתקדם שם. ואם לא אז ייצא לי להיות אפסנאי ובכל זאת להבין ברדיו והעסק שמאחורי הקלעים יותר טוב, אולי אפילו לצבור כמה פרומואים שהם ייזרקו, ממש לא איכפת לי.

פשוט מאוד עם האסטמה שלי (והעיניים גם לא פיקס) אין צ'אנס לקרבי.


אחי אל תהיה בגישה הזאת
תאמין לי חבר שלי אמרו לו ככה ונדלקו לו העיינים
הוא הסתנוור מהקטע שאמרו לו "גלי-צה"ל" ואמרו לו גם
שאפשר להתקדם משם וכאלה ונתנו לו להיות אחראי ארכיונים שזה
נחמד לאללה בעיקרון - הוא כל יום היה בביית וסבל לאללה אחי ...
ממש לא נהנה שם ...
ולא התקדם ולא בתיך - ברור הוא הכי סלבריטי וכאלה
אבל הוא היה יכול לגרד עם זה את התחת ...

הוא עשה המון בעיות לצאת משם ועכשיו הוא כבר כמה חודשים מדריך
של לוחמים במגל"ן של החומר הסודי שם ....
תפקיד בן זונה מסווג רצח ...

קיצר אל תגיד לעצמך גם ככה אני ג'ובניק - תחשוב על זה ...

Shahar
quote:
Originally posted by coby
כוס עמק לא נמאס לכם לדבר על הצבא ?! כמעט כל טרד פה קשור לצבא !

לכו תרשמו לצהל אדיקט !! :mad:


עוד ג'ובניק וונהבי.......
Dj-2TaLL
שמע אחי תארגן פרוטקצות חזק ותברר מהזה...
שיהיה לך עוד אפשרות פתוחה מה איכפת לך...
אם הם רוצים אותך זה לא אומר שאתה חייב ללכת...

אני אישית הייתי מת לפרופיל שלך ככה היה לי יותר סיכויים להתקבל למודיעין ממר"ם וכו...

קיבלתי שאלון של "פרויקט גאמה" וזה נראה לי אחוש פצצתי אבל זה גם היה מפרוטקציות למה יש לי פרופיל 97 אז הסיכויים שאני ילך דיי קלושים למרות זאת אני אופטימי...

מישהו יודע מה זה?
יכול לעזור לי...

(בקשר להתלבטות המוסרית: אני רוצה מהשירות שלי תרומה למדינה ולעצמי, במקצוע שקשור למחשבים אני יכול למצות את עצמי פי טריליון :) מאשר להיות איזה חי"רניק מגעיל...)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement